Πάμε για σούσι στην μπουτίκ του Yves Saint Laurent;
Πάμε για σούσι στην μπουτίκ του Yves Saint Laurent;
Ο κορυφαίος οίκος μόδας Yves Saint Laurent μόλις εγκαινίασε ένα εστιατόριο sushi στο κεντρικότερο κατάστημά του στο Παρίσι, και συγκεκριμένα στην μπουτίκ του Rive Droite, σύμφωνα με τους Times.
Πρόκειται για μία συνεργασία του οίκου με το εμβληματικό ιαπωνικό εστιατόριο του Λος Αντζελες «Sushi Park» της Sunset Boulevard. Το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο εστιατόριο του Αντονι Βακαρέλο, δημιουργικού διευθυντή του Yves Saint Laurent, όπου συχνάζουν πληθώρα διάσημων προσωπικοτήτων, όπως η Μπιγιονσέ, η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τζάστιν Μπίμπερ. To εστιατόριο άνοιξε στις 21 Φεβρουαρίου, στο υπόγειο της μπουτίκ του οίκου, στη Rue du Faubourg Saint-Honoré.
Αυτή η νέα διεύθυνση, στο σταυροδρόμι της ιαπωνικής γαστρονομίας και της μόδας, προσφέρει, από Τρίτη μέχρι Σάββατο, μια αποκλειστική εμπειρία «omasake», την οποία φαντάστηκε και υλοποίηση ο σεφ Πίτερ Παρκ. Αυτό σημαίνει πως οι πελάτες δεν παραγγέλλουν απλώς από το μενού, αλλά αφήνουν στον σεφ να επιλέξει και να τους σερβίρει μια σειρά από ιδιαίτερες γεύσεις.
Ετσι, σε ένα ήσυχο περιβάλλον, που υπογραμμίζεται από φαναράκια και κεριά, το συγκεκριμένο ιαπωνικό εστιατόριο «υψηλής ραπτικής» προσφέρει μια οικεία εμπειρία γευσιγνωσίας, με θέα στην ανοιχτή κουζίνα. Σύμφωνα με τους Times, το δείπνο στο «Sushi Park» κοστίζει 260 ευρώ ανά άτομο, χωρίς κρασί. Ο συνδυασμός κρασιού και σάκε για δείπνο κοστίζει από 55 έως 85 ευρώ. Το μεσημεριανό γεύμα στοιχίζει από 70 έως 160 ευρώ, χωρίς κρασί. Ενώ, αν αποφασίσει κάποιος να συνδυάσει με το γεύμα του κρασί και σάκε, θα πληρώσει από 45 έως 75 ευρώ, το μεσημέρι.
Ο Yves Saint Laurent δεν είναι ο πρώτος γνωστός οίκος μόδας που δανείζει την υπογραφή του (και) στον τομέα της γαστρονομίας. Παρομοίως, ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton διατηρεί πολυτελές καφέ και σοκολατοποιείο σε Νέα Υόρκη και Παρίσι, ο οίκος Christian Dior διαθέτει εστιατόριο στο Παρίσι και ένα πανέμορφο καφέ στο Σεν Τροπέ, ο οίκος Ralph Lauren διατηρεί καφέ στο Λονδίνο και εστιατόρια στο Παρίσι, στη Νέα Υόρκη, στο Σικάγο, στο Μιλάνο, αλλά και την πόλη Τσενγκντού της Κίνας.

«Η πολυτέλεια δεν αποτελεί πλέον προϊόν, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία» δηλώνει η Swannie Teboul, επικεφαλής αναζήτησης ταλέντων στη βιομηχανία μόδας στο Παρίσι. «Τα όρια μεταξύ μόδας, φιλοξενίας και γαστρονομίας γίνονται όλο και πιο ασαφή» προσθέτει. Ταυτόχρονα, ο Yves Saint Laurent έχει υποσχεθεί ότι το πρώτο εστιατόριό του «Sushi Park» εκτός Λος Αντζελες θα προσφέρει στους πελάτες του «μια οικεία εμπειρία γευσιγνωσίας». «Η ένταξη της εκλεπτυσμένης γαστρονομίας στο σύμπαν του Saint Laurent ενισχύει την κομψή και εκλεπτυσμένη αύρα του brand» αναφέρει ο οίκος στην ιστοσελίδα του.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Le Parisien, η σύζευξη της γαλλικής υψηλής μόδας και της εκλεκτής κουζίνας ξεκίνησε στο Παρίσι με το άνοιγμα του καφέ και της σοκολατερί Louis Vuitton το 2022. Ο διάσημος pastry chef Μαξίμ Φρεντερίκ είναι υπεύθυνος για το μενού, ενώ μια φέτα κέικ εκεί κοστίζει κατά μέσο όρο 18 ευρώ. Παράλληλα, ο οίκος Dior συνδυάζει τη μόδα με τις εκθέσεις τέχνης και τη γαστρονομία. Η μπουτίκ του κοντά στα Ηλύσια Πεδία φιλοξενεί μια γκαλερί και το εστιατόριο «Monsieur Dior», υπό την καθοδήγηση του σεφ Ζαν Ιμπέρ.
Με τη σειρά του, ο αμερικανικός οίκος Ralph Lauren διατηρεί ένα εστιατόριο στη λεωφόρο Saint-Germain, το οποίο ονομάζεται «Ralph’s». Ο Armani ήταν από τους από τους πρώτους που άνοιξε καφέ στη Ριβ ντ’ Ορ, πριν από περίπου 20 χρόνια, και «προσέφερε έναν ολόκληρο τρόπο ζωής» δηλώνει ο Μπενζαμίν Λεγκούρ από το Atelier Particulier, μια εταιρεία που ειδικεύεται στο μάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων. Εκτοτε ο Armani επεκτάθηκε ανοίγοντας εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας μέχρι και στο Ντουμπάι, μέσα στο Burj Khalifa, ενώ σήμερα διαθέτει επίσης ένα εστιατόριο με αστέρι Michelin στο Μιλάνο.
«Για να πουλήσεις ακριβά ένα προϊόν, όπως μια τσάντα, πρέπει το όνομα και η πολυτέλεια του brand να αποτυπωθούν στο μυαλό των ανθρώπων» δηλώνει ο Λεγκούρ. «Πρέπει να τους κάνεις να ονειρεύονται».
Η γαστρονομία μπορεί να είναι μέρος αυτού του ονείρου. Δεν πρόκειται τόσο για τη δημιουργία εσόδων, αλλά για τη συνολική εικόνα του brand. Για παράδειγμα, κάποιος θα μπορούσε να πει ότι «για να αγοράσω ένα πουλόβερ που κοστίζει 500 ευρώ από το brand Ami, θα πρέπει τουλάχιστον να μπορώ να απολαύσω τον καφέ μου σε έναν lounge χώρο, για να χαλαρώσω».
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τους ειδικούς στο μάρκετινγκ, τα καφέ προκαλούν ενδιαφέρον και σε καταναλωτές με μικρότερα βαλάντια. «Ετσι, κάνουν τουλάχιστον την αρχή», λέει η Swannie Teboul, «ειδικά αν επιθυμούν να αγοράσουν ένα προϊόν συγκεκριμένου οίκου μόδας και δυσκολεύονται οικονομικά».
Η σύγχρονη τάση είναι οι οίκοι μόδας να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη, πολυδιάστατη εμπειρία. Ακόμα και οι λιγότερο ακριβές εταιρείες, όπως η Zara, χρησιμοποιούν τη στρατηγική αυτή, συμπληρώνει, αναφέροντας το παράδειγμα του Zacaffé στη Μαδρίτη.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
Γράψτε σχόλιο στο: Πάμε για σούσι στην μπουτίκ του Yves Saint Laurent;
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.