1567
Το στιγμιότυπο που έκλεψε την παράσταση στα Grammy. Ο Κάνιε Γουέστ και η Μπιάνκα Σενσόρι φορώντας μόνο ένα διάφανο κομπινεζόν και κοιτάζοντας με βλέμμα απλανές | Matt Winkelmeyer/Getty Images for The Recording Academy/Ideal Image

Ο ντυμένος Κάνιε Γουέστ και η γυμνή Μπιάνκα Σενσόρι

Protagon Team Protagon Team 5 Φεβρουαρίου 2025, 20:00
Το στιγμιότυπο που έκλεψε την παράσταση στα Grammy. Ο Κάνιε Γουέστ και η Μπιάνκα Σενσόρι φορώντας μόνο ένα διάφανο κομπινεζόν και κοιτάζοντας με βλέμμα απλανές
|Matt Winkelmeyer/Getty Images for The Recording Academy/Ideal Image

Ο ντυμένος Κάνιε Γουέστ και η γυμνή Μπιάνκα Σενσόρι

Protagon Team Protagon Team 5 Φεβρουαρίου 2025, 20:00

Το βίντεό τους έχει προβληθεί δεκάδες εκατομμύρια φορές στο διαδίκτυο, όμως ελάχιστοι πρόσεξαν τα μάτια της Μπιάνκα Σενσόρι όταν εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί των Grammy το βράδυ της Κυριακής εντελώς γυμνή (φορούσε μόνο ένα διάφανο κομπινεζόν που δεν έκρυβε τίποτα), δίπλα στον πλήρως ντυμένο σύζυγό της Κάνιε Γουέστ. Αλλά όποιος την κοίταξε στα μάτια είδε ένα βλέμμα απλανές, χαμένο στο κενό.

Σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Κράμπτον των Times, αφού άφησε το γούνινο πανωφόρι της να πέσει από τους ώμους της, η Σενσόρι έδειχνε να είναι «αγχωμένη, παγιδευμένη, ταραγμένη. Αλλά και περιέργως κατατονική», ενώ η Λόρα Κρέικ της Daily Mail έγραψε πως είχε μια «κενή» έκφραση, ίσως επειδή προσπαθούσε να ξεχάσει το γεγονός ότι εκατομμύρια άνθρωποι μπορούσαν εκείνη τη στιγμή να τη δουν γυμνή.

Ο ψυχιατρικός όρος είναι «αποσύνδεση» και μπορεί να συμβεί όταν το μυαλό παλεύει να αντιμετωπίσει το άγχος. Μέσω της αποσύνδεσης αποστασιοποιείσαι από τον εαυτό σου και τον κόσμο γύρω σου. Ούτε το βλέμμα του Κάνιε Γουέστ ήταν ορατό, καθώς φορούσε σκούρα γυαλιά. Αλλά ήταν ξεκάθαρο ότι εκείνος έλεγε στη γυναίκα του τι να κάνει, συνεχίζοντας, σε αντίθεση με εκείνη, να φοράει τα ρούχα του.

Η αναπάντεχη και σκανδαλώδης εμφάνιση τους ζεύγους μόνο στο κόκκινο χαλί των Grammy (ο Γουέστ έχει να παραστεί στην τελετή απονομής από το 2015, ενώ ούτε την περασμένη Κυριακή έδωσε το παρών), αναμενόμενα μονοπώλησε το ενδιαφέρον. Σύμφωνα με τους κανόνες της κοινωνίας του θεάματος, θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει λόγος για μια τεράστια επικοινωνιακή επιτυχία. Σύμφωνα, όμως, με την Ελενα Τεμπάνο και την Αλίτσε Σκαλιόνι της Corriere della Sera, θα μπορούσε να επρόκειτο και για κάτι άλλο, πολύ χειρότερο και ανησυχητικό, «για μια επικίνδυνη μορφή χειραγώγησης στην οποία πρέπει να πάψουμε να είμαστε συνεργοί πριν να είναι πολύ αργά», γράφουν οι ιταλίδες δημοσιογράφοι.

Ο 47χρονος «Γε», όπως ονομάζεται επίσημα από το 2021, είναι ένας άνθρωπος που έχει συνηθίσει να τραβάει την προσοχή του κόσμου. Εχοντας ήδη καταστεί διάσημος ως εξαιρετικά πετυχημένος μουσικός παραγωγός και ράπερ, το 2014 παντρεύτηκε (στη Φλωρεντία) την απόλυτη σταρ των reality show, Κιμ Καρντάσιαν.

Οι New York Times είχαν κάνει λόγο τότε για μια «τέλεια χιονοθύελλα διασημότητας», και είναι αλήθεια πως ο Γε και η Κιμ, μαζί με τα τέσσερα παιδιά τους, απέκτησαν ακόμη περισσότερη διασημότητα και επιρροή, ως ένα από τα πρώτα ζευγάρια influencers στον κόσμο. Εκτοτε η κοινή τους ζωή βρισκόταν διαρκώς στο επίκεντρο της δημοσιότητας, έως ότου, το 2021, η Καρντάσιαν υπέβαλε αίτηση διαζυγίου επικαλούμενη «αγεφύρωτες διαφορές».

Ο Κάνιε Γουέστ και η Μπιάνκα Σενσόρι στο κόκκινο χαλί των Grammy. Οταν έπεσε το γούνινο παλτό, η Σενσόρι εκτέθηκε γυμνή στα φλας δεκάδων φωτογράφων (Jon Kopaloff/WireImage/Ideal Image)

Ωστόσο διάφορες φήμες για την ψυχική υγεία του Γουέστ είχαν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν χρόνια πριν. Για τη διπολική διαταραχή είχε μιλήσει δημόσια και η Καρντάσιαν, σημειώνοντας πως «όποιος πάσχει από αυτήν ή έχει κάποιο αγαπημένο πρόσωπο στη ζωή του που υποφέρει από αυτήν, ξέρει πόσο απίστευτα περίπλοκο και οδυνηρό είναι». Το 2016 ο ράπερ χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε κέντρο αποκτάστασης λόγω εξάντλησης. Ωστόσο, έπειτα από μια τετραετία αποφάσισε να θέσει υποψηφιότητα για τον Λευκό Οίκο – αν και τελικά αποσύρθηκε από την κούρσα.  

«Οσο περνούν τα χρόνια, και ειδικά μετά από το διαζύγιο, η συμπεριφορά του γίνεται ολοένα πιο ασταθής και προφανώς καταστροφική» γράφουν οι ιταλίδες δημοσιογράφοι. Ο χωρισμός όντως τον κλόνισε, καθώς ο Γουέστ, έχοντας περιορίσει σημαντικά τις όποιες δραστηριότητές του ως μουσικός, άρχισε να χάνει μέρος του κοινού, της επιρροής και της προβολής του.

Αρχισε να επιτίθεται σε ανθρώπους δεξιά και αριστερά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βρέθηκε στο επίκεντρο ενός σκανδάλου για ανάρμοστη και καταχρηστική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της συνεργασίας του με γνωστή μάρκα ρούχων και πολλαπλασίασε τις ρατσιστικές δηλώσεις και τις αντισημιτικές προσβολές (το πλήρωσε όμως ακριβά, χάνοντας συμβόλαια πολλών εκατομμυρίων).

Πάντως δεν έμεινε για πολύ καιρό εργένης. Η σχέση του με την Μπιάνκα Σενσόρι άρχισε μόλις εβδομάδες μετά το τέλος του γάμου του με την Καρντάσιαν, ενώ έπειτα από σύντομο χρονικό διάστημα, συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο του 2022, παντρεύτηκαν κιόλας, αν και ο γάμος αυτή τη φορά ήταν κλειστός.

Σε αντίθεση, ωστόσο, με την Καρντάσιαν, μια γυναίκα πανίσχυρη στον χώρο του θεάματος και ανεξάρτητη από όλες τις απόψεις, η 30χρονη Μπιάνκα Σενσόρι από την Αυστραλία, η οποία εργάζεται ως επικεφαλής σχεδιασμού στο Yeezy, το fashion brand του Γουέστ, βρίσκεται σε πολύ πιο μειονεκτική θέση σε σχέση με τον σύζυγό της. «Πάντα εκείνος μιλάει και για εκείνη» γράφουν οι δημοσιογράφοι της Corriere, μην παραλείποντας να επισημάνουν ότι η Μπιάνκα Σενσόρι μοιάζει καταπληκτικά με την Κιμ Καρντάσιαν.

Κάπως έτσι ο Κάνιε Γουέστ επέστρεψε δυναμικά στο προσκήνιο της δημοσιότητας, όχι λόγω των καλλιτεχνικών ή των επιχειρηματικών επιτευγμάτων του, αλλά επειδή η Σενσόρι άρχισε να εμφανίζεται στο πλευρό του συζύγου της με όλο και πιο μίνιμαλ και σκανδαλώδη αμφίεση, άλλοτε φορώντας κολάν χωρίς εσώρουχα (στο Παρίσι) και άλλοτε κρύβοντας το στήθος της μόνο με ένα μαξιλάρι (στη Φλωρεντία).

Οσο περνάει ο καιρός η Σενσόρι γδύνεται όλο και περισσότερο, σε αντίθεση με τον σύζυγό της, ο οποίος εξακολουθεί να εμφανίζεται ντυμένος στα μαύρα συνήθως, και πάντα φορώντας σκούρα γυαλιά. Κατά τις δημόσιες κοινές εμφανίσεις τους ο Γουέστ είναι συχνά απότομος, ενώ εκείνη δείχνει φοβισμένη. Η αντίθεση μεταξύ τους είναι τόσο έντονη που πολλοί διερωτώνται αν η Σενσόρι συμμετέχει ενεργά σε αυτό το παιχνίδι με στόχο την έκπληξη, τον σκανδαλισμό και την προσέλκυση της προσοχής, ή αν είναι ένα παθητικό θύμα, υποταγμένη στον σύζυγό της και ελεγχόμενη απόλυτα από εκείνον. 

Οσον αφορά την τελευταία «σόκιν» εμφάνισή τους, την περασμένη Κυριακή, στο κόκκινο χαλί των Grammy, πριν η Σενσόρι γυρίσει την πλάτη της στους φωτογράφους και αφήσει το παλτό της να πέσει αποκαλύπτοντας ότι πρακτικά ήταν εντελώς γυμνή, το ζευγάρι είχε τρόπον τινά μια σύντομη επικοινωνία.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (κυρίως στο Reddit και το TikTok) και στα αγγλοσαξονικά μέσα ενημέρωσης, πολλοί προσπάθησαν να αναπαράγουν αυτή την επικοινωνία τους, διαβάζοντας τα χείλη του Γουέστ και ερμηνεύοντας τη γλώσσα του σώματος της συζύγου του: εκείνη κουνάει το κεφάλι της σαν να θέλει να πει «όχι», ενώ εκείνος επιμένει: «Τώρα πρέπει να κάνεις το σόου» φαίνεται να λέει ο Γουέστ. «Αφησέ το να πέσει πίσω σου και μετά γύρνα… Τώρα τραβάς την προσοχή… Είμαι εγώ εδώ για σένα».

Η Σενσόρι δεν έχει μιλήσει ποτέ δημοσίως για τη συμπεριφορά του Γουέστ. Αλλά άλλες γυναίκες με τις οποίες είχε κάποιου είδους ερωτική σχέση έχουν χαρακτηρίσει τη συμπεριφορά του ως τουλάχιστον αυταρχική, ειδικά όσον αφορά την εμφάνισή τους. Η ηθοποιός και μοντέλο Τζούλια Φοξ, με την οποία ο Γουέστ είχε μια σχέση εβδομάδων μετά το διαζύγιό του από την Καρντάσιαν, έγραψε στην αυτοβιογραφία της ότι μια φορά της ζήτησε να πάει να αλλάξει ρούχα στη μέση ενός ραντεβού, απλώς και μόνο επειδή δεν ενέκρινε την αμφίεσή της. Και κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφισης ο Γε φέρεται να προσφέρθηκε να καλύψει τα έξοδα μιας κοσμητικής επέμβασης στο στήθος της, αφού την προέτρεψε να μη φορέσει ένα συγκεκριμένο ρούχο επειδή το έκρινε ως «ακατάλληλο». «Εχω μετανιώσει βαθιά για αυτή τη σχέση» έχει πει επανειλημμένως η Φοξ.

Ακόμη και κατά τη διάρκεια του γάμου του με την Κιμ Καρντάσιαν ο Γουέστ συνήθιζε να ελέγχει την αμφίεση της συζύγου του, ειδικά στις κοινές δημόσιες εμφανίσεις τους: στο γνωστό ριάλιτι «Keeping Up with The Kardashians» εμφανίζεται, για παράδειγμα, κάποια στιγμή σχεδόν να τη διατάζει να πετάξει μερικά ρούχα από την γκαρνταρόμπα της. 

Οσον αφορά το παρόν, σύμφωνα με την Daily Mail ο Γουέστ αποφασίζει επίσης τι μπορεί και τι δεν μπορεί να τρώει η νυν «σύζυγός» του, ενώ της έχει απαγορεύσει να μιλάει, «χειραγωγώντας» την απόλυτα με στόχο να τη μεταμορφώσει σε «μια ακραία εκδοχή της πρώην γυναίκας του». Σύμφωνα με αυτές τις αναφορές η Μπιάνκα Σενσόρι «δεν σκέφτεται πλέον ανεξάρτητα»

Ο Γουέστ ανέκαθεν υποστήριζε ότι παράγει «τέχνη» μέσω των δημόσιων εμφανίσεών του, όπως υποστήριξε και την περασμένη Κυριακή μετά το τελευταίο σόου στο κόκκινο χαλί των Grammy, ωστόσο αυτό που είδε όλος ο κόσμος δύσκολα μπορεί να χαρακτηριστεί τέχνη. 

«Οντας εξαιρετικά ικανός στις δημόσιες σχέσεις, ο Γουέστ γνωρίζει πόσο ακραίος πρέπει να είναι κάποιος για να τραβήξει την προσοχή, όταν τόσοι πολλοί ανταγωνίζονται για αυτή. Λίγα πράγματα έχουν τη δύναμη να σοκάρουν σήμερα. Το γυμνό είναι ένα από αυτά. Αλλά τα γυμνά σώματα των γυναικών δεν πρέπει να εκτίθενται για να τα φθονούν ή να τα θαυμάζουν οι άλλοι. Εάν η Σενσόρι ήταν σύμφωνη, ας το πει. Και πάλι, θα είναι δύσκολο να καταλάβουμε αν μιλάει ελεύθερα.

»Αν είναι εύκολο να πέσεις σε μια καταπιεστική σχέση, είναι δύσκολο να βγεις από αυτήν. Οποιος δεν έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση είναι σχεδόν αδύνατο να το αντιληφθεί. Οπως θα συμφωνήσουν όλοι όσοι έχουν βιώσει μια τέτοια εμπειρία, το μόνο θετικό που μπορεί να προκύψει από την τελευταία συγκλονιστική εμφάνιση της Σενσόρι είναι να αυξηθεί η επίγνωση, όχι για τη συμπεριφορά του Γουέστ, αλλά για τον καταναγκαστικό έλεγχο, μια μορφή κακοποίησης που πολύ συχνά καλύπτεται από ένα πέπλο σιωπής» έγραψε η Λόρα Κρέικ της Daily Mail – και είναι όντως δύσκολο να διαφωνήσει κανείς μαζί της.

Ωστόσο ο Κάνιε Γουέστ εξακολουθεί να βρίσκεται στο απυρόβλητο χάρη στον πλούτο του, στη φήμη του, στην πίστη του ότι παράγει τέχνη, αλλά και στο γεγονός ότι όλος ο κόσμος εξακολουθεί να ασχολείται μαζί του χωρίς πραγματικά να υπάρχει κανένας ουσιαστικός λόγος. 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...