Η Τσιτσιολίνα αυτοβιογραφείται μέσα από φωτογραφίες της
Η Τσιτσιολίνα αυτοβιογραφείται μέσα από φωτογραφίες της
Η θρυλική Τσιτσιολίνα, όπως είναι κυρίως γνωστή η Ιλόνα Στάλερ, μπορεί να έγινε 73 ετών, αλλά ο τρόπος που ντύνεται, δεν έχει αλλάξει πολύ από την περίοδο της ακμής της τη δεκαετία του 1980, όταν η πρώην πορνοστάρ έκανε εκστρατεία υπέρ της αντισύλληψης, της σεξουαλικής αγωγής και του ελεύθερου έρωτα στην Ιταλία, μια χώρα που εξακολουθεί να είναι προσκολλημένη στα δόγματα της Καθολικής Εκκλησίας.
Ο Τομ Κίνγκτον, ανταποκριτής της βρετανικής εφημερίδας The Times στην ιταλική πρωτεύουσα, τη συνάντησε μια παγωμένη μέρα στο σπίτι της βοηθού της στη Ρώμη, με αφορμή την πρόσφατη κυκλοφορία της αυτοβιογραφίας της με τίτλο «Memorie — Racconto Fotografico di Un Mito». («Αναμνήσεις – Φωτογραφική Απεικόνιση Ενός Μύθου»). Φθάνοντας, η Τσιτσιολίνα ανακοίνωσε κεφάτα ότι δεν ήταν «κατάλληλα ντυμένη για τον καιρό»… Και με τον γνωστό θεατρικό της τρόπο, η πρώην ντίβα του πορνό, επίσης σύζυγος και μούσα του καλλιτέχνη Τζεφ Κουνς η οποία, όταν ήταν βουλευτής, ξεγύμνωσε το στήθος της σε ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή και στην προεκλογική εκστρατεία της σταματούσε την κυκλοφορία στην ιταλική πρωτεύουσα με τα γυμνά της κόλπα, άνοιξε το φερμουάρ του μπουφάν της αποκαλύπτοντας ένα διχτυωτό μπλουζάκι, φυσικά χωρίς σουτιέν από μέσα.
Το «Memorie» είναι μια glossy συλλογή φωτογραφιών, που κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, μέσω των οποίων η Τσιτσιολίνα καταγράφει την εκπληκτική ζωή της. Υπαινίσσεται, ακόμη, ότι ετοιμάζεται μια βιογραφική ταινία για να θυμίσει στον κόσμο πώς η καριέρα της στην πορνογραφία και στη συνέχεια στο κοινοβούλιο ήταν καταλυτική για την άγρια, άκρως σεξουαλική δεκαετία του 1980 στην Ιταλία και άλλαξε τη χώρα για πάντα. Ετσι έγινε επίσης αντιληπτή από τον Τζεφ Κουνς, τον πιο ακριβοπληρωμένο σύγχρονο αμερικανό εικαστικό εκείνη την εποχή, ο οποίος της έκανε πρόταση γάμου στην πλατεία του Αγίου Μάρκου, στη Βενετία, και αναζήτησε έμπνευση στη σεξουαλικότητά της.
«Χρειάζεσαι τις δικές σου ιδέες. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν είναι πρόβατα», λέει η Ιλόνα Στάλερ στους Times ενώ η βοηθός της τής φέρνει ένα φλιτζάνι τσάι τριαντάφυλλο.
Για να ολοκληρώσουν το γάμο τους, ο Κουνς, γνωστός για τα υπερμεγέθη «φουσκωτά» γλυπτά του δημιούργησε την περιβόητη σειρά «Made in Heaven», με πίνακες, φωτογραφίες και γυάλινα γλυπτά, που δείχνουν το ζευγάρι να κάνει σεξ σε διάφορες στάσεις. «Οπως οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν το πινέλο τους για να ζωγραφίσουν, εκείνη χρησιμοποιεί τα σεξουαλικά της όργανα για να δημιουργήσει μια παγκόσμια γλώσσα», είχε πει τότε ο Κουνς για την Στάλερ, κάτι που ίσως δεν ήταν τυχαίο, αφού εκείνη μιλούσε ελάχιστα Αγγλικά κι εκείνος δεν ήξερε Ιταλικά. «Είμαστε ένας σύγχρονος Αδάμ και η Εύα», υποστήριξε και πρόσθεσε: «Λατρεύω τον τρόπο που η Ιλόνα μπορεί να συμμετέχει στην πορνογραφία και μετά να επιστρέφει σε μια κατάσταση απόλυτης αγνότητας».
Οπως σημειώνει η Στάλερ στα απομνημονεύματά της, «έγινα επίσημα έργο τέχνης».
«Δεν είμαι απλώς μια ντίβα πορνό»
Η Τσιτσιολίνα εξακολουθεί να είναι τόσο εντυπωσιακή όσο ήταν το 1987, όταν ο Κουνς είδε για πρώτη φορά μια φωτογραφία της στο περιοδικό Stern, γράφει ο Τομ Κίνγκτον στους Times. Τότε τα γαλάζια μάτια της, τα μακριά λευκόξανθα μαλλιά και το πορσελάνινο δέρμα της που αποτυπώθηκαν σε έγχρωμες φωτογραφίες, την έκαναν να μοιάζει με κούκλα. Και τώρα, καθώς μιλάει για το βιβλίο της, τον Κουνς και την καριέρα της, η 73χρονη Στάλερ μπορεί ακόμα να είναι σέξι, ζητώντας συγγνώμη καθώς τακτοποιεί μια ψεύτικη βλεφαρίδα. Είναι εκ περιτροπής γοητευτική, διασκεδαστική και ασταμάτητη: «Το μέγεθος δεν μετράει. Το προκαταρκτικό παιχνίδι είναι πολύ πιο σημαντικό», λέει στον ανταποκριτή της βρετανικής εφημερίδας.
Επίσης, δεν πρέπει να την υποτιμά κανείς. Πριν από τέσσερα χρόνια, οι διοργανωτές ενός τουρνουά σκακιού την κάλεσαν να παίξει με τέσσερις πρωταθλητές Ιταλίας σε τέσσερις ταυτόχρονους αγώνες. Η Στάλερ τους νίκησε όλους εκτός από έναν, θυμίζοντας τη σειρά του Netflix «Το Γκαμπί της Βασίλισσας», όπου η πρωταγωνίστρια Μπεθ Χάρμον (Ανια Τέιλορ Τζόι) τα βάζει με μια ολόκληρη σκακιστική λέσχη. «Είναι όλα θέμα συγκέντρωσης και λογικής», δήλωσε τότε η Στάλερ, «Ενας καλλιτέχνης πρέπει να μπορεί να κάνει τα πάντα. Δεν είμαι απλώς μια ντίβα του πορνό», είπε.
Η Ιλόνα γεννήθηκε στην Ουγγαρία, και ήταν γόνος μιας οικογένειας της μεσαίας τάξης: η μητέρα της ήταν μαία και ο πατριός της υπάλληλος του υπουργείου Εσωτερικών. Εμαθε σκάκι κατά τη διάρκεια μιας ευτυχισμένης παιδικής ηλικίας στη Βουδαπέστη, όπου έκανε επίσης μαθήματα βιολιού, μπαλέτου, πιάνου και σύγχρονου χορού. «Αλλά μου άρεσε περισσότερο να πηγαίνω στη ντίσκο», παραδέχτηκε κάποτε. Στην ηλικία των 12 ετών έκανε ήδη μόντελινγκ και δεν άργησε να ανακαλύψει το κίνητρο που θα την έκανε διάσημη, είτε μέσω ακατάλληλων ερωτικών ταινιών, είτε μέσα στο Παλάτσο Μοντετσιτόριο, έδρα του ιταλικού Κοινοβουλίου στη Ρώμη. Ηταν το σεξ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Φωτογραφία από την ιστορική προεκλογική εκστρατεία τη Τσιτσιολίνα το 1987
«Από κορίτσι είχα μια όμορφη σχέση με το σώμα μου. Κοιταζόμουν στον καθρέφτη. Αγγιζα τον εαυτό μου», θυμάται μιλώντας στους βρετανικούς Times. Οταν ήταν 18 ετών δούλευε σαν σερβιτόρα σε ένα ξενοδοχείο, όπου την εντόπισαν αξιωματούχοι της κομμουνιστικής κυβέρνησης και την προσέλαβαν για να κατασκοπεύει ξένους επισκέπτες. Λέει ότι δεν της ζητήθηκε ρητά να κάνει σεξ μαζί τους, αλλά προσθέτει ότι «ήταν στο χέρι μου να μάθω τα μυστικά τους» και μερικές φορές κατέληγε στο μπάνιο μαζί τους. «Ηταν υπέροχα. Ημουν ένα όμορφο κορίτσι με μπλε μάτια. Ημουν σαν νύμφη», λέει.
Το 1971 είχε πλέον δραπετεύσει από το Σιδηρούν Παραπέτασμα και είχε μετακομίσει στην Ιταλία, χάρη σε έναν σύντομο γάμο με έναν ιταλό ταξιδιωτικό πράκτορα. Βρήκε δουλειά σαν τραγουδίστρια και μοντέλο και συνειδητοποίησε ότι βρισκόταν στη χώρα των ονείρων της. «Η Ιταλία ήταν διαφορετική τότε. Χαμογελούσε. Ο κόσμος τραγουδούσε στους δρόμους, τα εστιατόρια ήταν γεμάτα», λέει. Βρήκε επίσης μια διέξοδο για την αισθησιακή της πλευρά κάνοντας μια ερωτική ραδιοφωνική εκπομπή με τηλεφωνήματα, με τίτλο « Voulez-vous coucher avec moi?» («Θέλετε να κοιμηθείτε μαζί μου;»).
Στο βιβλίο της καταγράφει τη μετακίνησή της στον κινηματογράφο, υιοθετώντας το σήμα κατατεθέν της, ένα look με λευκές ζαρτιέρες, στεφάνι με λουλούδια στο κεφάλι, μεγάλα φρύδια και βαρύ κραγιόν που της έδινε ένα λάγνο χαμόγελο. Ηταν η αρχή μιας πορνογραφικής καριέρας στην οθόνη, που θα περιλάμβανε σεξ στα γυρίσματα με περίπου 1.000 παρτενέρ, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της.
Ριζική αλλαγή
Το 1986 ρώτησε τον Μάρκο Πανέλα, τον επικεφαλής του Ριζοσπαστικού Κόμματος, Partito Radicale, της Ιταλίας που κάπνιζε το ένα τσιγάρο μετά το άλλο και έκανε συχνά απεργία πείνας, εάν θα μπορούσε να είναι υποψήφια.
Οι κυνικοί νόμιζαν ότι ήταν διαφημιστικό κόλπο, αλλά σύντομα η Ιλόνα Στάλερ άρχισε την προεκλογική εκστρατεία της, εμφανιζόμενη συχνά γυμνόστηθη, καθώς αγωνιζόταν για περισσότερη σεξουαλική αγωγή στα σχολεία, άδειες σεξ στις φυλακές και «πάρκα αγάπης» για νεαρά ζευγάρια, που ζούσαν με τους γονείς τους και αναγκάζονταν να κάνουν σεξ σε στενάχωρα Fiat 500.

Το πολιτικό της σύνθημα ήταν «Κάτω η πυρηνική ενέργεια, πάνω η σεξουαλική ενέργεια», και συχνά τη συνόδευε στο βήμα ένας νεαρός άνδρας ντυμένος σαν Ιησούς, με ένα ακάνθινο στεφάνι στο κεφάλι. «Ημουν ένας ύμνος στη χαρά, στην παραβατικότητα», λέει στους Times η Ιλόνα Στάλερ, η οποία εξελέγη τελικά βουλευτής για πέντε χρόνια με 20.000 ψήφους, το 1987. Κατά τη διάρκεια της θητείας της, δε, προσφέρθηκε ως γνωστόν να κοιμηθεί με τον Σαντάμ Χουσεΐν για να προωθήσει την ειρήνη στη Μέση Ανατολή.
Για κάποιους ήταν στην καλύτερη περίπτωση ένα αστείο και για άλλους ένα φεμινιστικό είδωλο που χρησιμοποιούσε τη σεξουαλικότητά της σαν εργαλείο και κορόιδευε την πολιτική λέσχη των αγοριών. Σίγουρα ορισμένες από τις ιδέες της, όπως η νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλοφίλων και τα δικαιώματα των ζώων, ήταν μπροστά από την εποχή τους. Για να φτάσει στο κοινοβούλιο, η Στάλερ καβάλησε ένα κύμα σεξουαλικοποίησης της ιταλικής κοινωνίας, καθώς εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολουθούσαν εκπομπές με κορίτσια που φορούσαν ελάχιστα ρούχα, και εξοικειώθηκαν με πορνοστάρ όπως η Τσιτσιολίνα.
Γιατί όμως η δεκαετία του 1980 στην Ιταλία ήταν πιο γεμάτη με σεξ από ό,τι στη Βρετανία και αλλού; Ενας παράγοντας ήταν η ατμόσφαιρα πάρτι που προκλήθηκε μετά το τέλος δύο δεκαετιών πολιτικά καθοδηγούμενης τρομοκρατίας, τα λεγόμενα «μολυβένια χρόνια», εξηγεί ο Κίνγκτον στους Times. Με το διαζύγιο να έχει νομιμοποιηθεί μόλις το 1974, μετά από ένα δημοψήφισμα, και οι αμβλώσεις το 1978, η Ιταλία έπαιζε επίσης το παιχνίδι της σεξουαλικής επανάστασης. Και καθώς η Καθολική Εκκλησία και η κυβέρνηση των Χριστιανοδημοκρατών συνέχιζαν να αντιστέκονται στην αλλαγή, η χώρα έπρεπε να κλωτσήσει πολύ πιο δυνατά τον συντηρητισμό και η Τσιτσιολίνα ήταν εκεί για να το κάνει.
Ο Φεντερίκο Φελίνι, μάλιστα, ο οποίος έχτισε μια κινηματογραφική καριέρα συνδυάζοντας τη σεξουαλική φαντασία, με τη θρησκεία και τις επίμονες συμβάσεις, όταν η Στάλερ μπήκε στο κοινοβούλιο, δεν μπορούσε παρά να παραδεχτεί με θαυμασμό ότι τον ξεπέρασε. Σε συνέντευξή του, που αναδημοσιεύεται στην αυτοβιογραφία της Τσιτσιολίνα, ο μεγάλος ιταλός σκηνοθέτης δηλώνει, «Με έχει ξεπεράσει εντελώς».
Παρά την εκκολαπτόμενη πολιτική της σταδιοδρομία, η Στάλερ συνέχισε να εκτελεί ερωτικές πράξεις επί σκηνής, αδιαφορώντας εντελώς για το ρεκόρ των περίπου 50 συλλήψεών της για προσβολή της δημοσίας αιδούς. «Ημουν στη σκηνή στο Βέλγιο φορώντας ένα μικρό στρινγκ και ένα πέπλο. Μπορούσες να δεις αλλά και δεν μπορούσες να δεις. Κατέφθασε η αστυνομία και με έβαλαν σε ένα κελί… Είπα, “Δεν είμαι παραβάτης. Είμαι μέλος του κοινοβουλίου”», θυμάται.
Το 1992, η Ιλόνα Στάλερ γέννησε τον γιο της, Λούντβιχ, με τον Κουνς, αλλά αν και προσπάθησε να συμβάλλει η ίδια στην οικογενειακή ευτυχία, ο γάμος τους χάλασε αμέσως μετά. Χώρισε από τον καλλιτέχνη, παραπονούμενη αργότερα ότι εκείνος έβλεπε βίντεο όλη την μέρα και η μοναδική της παρέα ήταν ο σκύλος τους. Ο Κουνς επέστρεψε στις ΗΠΑ με τον Λούντβιχ, η Στάλερ, όμως, τους ακολούθησε και άρπαξε τον γιο της, πυροδοτώντας μια μακρά διαμάχη για την επιμέλεια του παιδιού. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια μιας ακροαματικής διαδικασίας σε δικαστήριο της Νέα Υόρκης, προβλήθηκαν αποσπάσματα από ένα βίντεο που την έδειχναν συνουσιάζεται με ένα φίδι.
Ο Κουνς μπορεί να είπε κάποτε, ότι «η Ιλόνα είναι σε θέση να με απαλλάξει εντελώς από κάθε αίσθημα ενοχής ή ντροπής», αλλά στο δικαστήριο οι δικηγόροι του προσπάθησαν να την δείξουν ότι είναι ηθικά ακατάλληλη για να γίνει μητέρα. «Το να έχω μια οικογένεια βασισμένη στις προτεσταντικές αξίες ήταν σημαντικό για μένα», είπε ο Κουνς στο δικαστήριο. Η Στάλερ, ωστόσο, κατάφερε να κρατήσει τον Λούντβιχ μετά από τη σθεναρή υπεράσπιση του Λούκα Ντι Κάρλο, ενός ιταλού δικηγόρου με το παρατσούκλι, «ο Συνήγορος του Διαβόλου», που του βγήκε όταν υπερασπίστηκε την οικογένεια του κολομβιανού εμπόρου ναρκωτικών Εσκομπάρ.
Σεξ και μπερλουσκονικές σαχλαμάρες
Αποχωρώντας από την πολιτική και το πορνό για να επικεντρωθεί στην ανατροφή του γιου της στη Ρώμη, η Ιλόνα Στάλερ ήταν πλέον θεατής καθώς η σεξουαλικοποίηση της ιταλικής τηλεόρασης είχε πάρει υπερβολικές διαστάσεις με θρυλικές εκπομπές όπως το «Colpo Grosso», που συνδύαζε τα κουίζ με το στριπτίζ. Το σόου ήταν πνευματικό τέκνο του ανερχόμενου μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Σίλβιο Μπερλουσκόνι, ο οποίος έκανε τεράστια περιουσία, έγινε πρωθυπουργός το 1994 και στη συνέχεια ξανά το 2001 και το 2008.
Αλλά αυτό που είχε ξεκινήσει τη δεκαετία του 1980, σαν μια γιορτή του σεξ και της επανάστασης μέσα σε μια νέα ατμόσφαιρα ελευθερίας, στα τέλη της δεκαετίας του 1990 εξελίχθηκε γρήγορα σε χυδαία κακογουστιά, καθώς ο Μπερλουσκόνι γέμισε τις εκπομπές του με ημίγυμνες γυναίκες, που μετά τις έπαιρνε στο σπίτι του. Ηταν θέμα χρόνου η πολύπαθη σύζυγος του Μπερλουσκόνι να διακόψει τον γάμο τους, αφήνοντάς τον ελεύθερο να κάνει τα bunga-bunga πάρτι του πριν αναγκαστεί τελικά να παραιτηθεί το 2011.
Η Στάλερ αρνείται ότι βοήθησε να γεννηθεί ένα τέρας. «Οποιοσδήποτε πολιτικός μπορεί να κάνει ό,τι του αρέσει στην ιδιωτική του ζωή», λέει για τον Μπερλουσκόνι. Βέβαια, μπορεί να έχει επηρεαστεί ελαφρώς από την εμπειρία της από πρώτο χέρι με τον μεγιστάνα. γράφει ο Τομ Κίνγκτον στους Times. Το 1974, ο Μπερλουσκόνι είδε τη φωτογραφία της σε ένα περιοδικό, την εντόπισε και την πήρε μαζί του σε ένα ελληνικό νησί. «Ηταν ένας πραγματικός τζέντλεμαν, έξυπνος και όμορφος. Δεν τον ρώτησα αν ήταν παντρεμένος», λέει η Τστσιολίνα για τη γνωριμία τους.
Την εποχή, ωστόσο, που ο Μπερλουσκόνι βρισκόταν ψηλά στην ιταλική πολιτική σκηνή, η Ιλόνα Στάλερ έκανε αυτό που κάνουν πολλές μητέρες: εμπόδιζε την πρόσβαση του γιου της σε ιστοσελίδες πορνό. «Το πρόβλημά μου ήταν ότι δεν του είχα αποκαλύψει ότι ήμουν ντίβα του πορνό, αλλά άλλες μαμάδες στο σχολείο μιλούσαν για μένα. Ετσι το έμαθε», λέει. Στην εφηβεία του, ο Λούντβιχ έμπλεξε σε μπελάδες για υποτιθέμενη διακίνηση ναρκωτικών, σύμφωνα με τον δικηγόρο Λούκα Ντι Κάρλο, τον οποίο προσέλαβαν η Στάλερ και ο Κουνς για να καθαρίσει το όνομά του, σηματοδοτώντας μια στιγμή συμφιλίωσης μεταξύ των εν διαστάσει γονέων.
Σήμερα ο 32χρονος Λούντβιχ ζει στη Νέα Υόρκη και εργάζεται ως καλλιτέχνης στο πλευρό του πατέρα του, ο οποίος θεωρείται ο πλουσιότερος εν ζωή καλλιτέχνης στον κόσμο, με εκτιμώμενη περιουσία 400 εκατ. δολαρίων και μια έπαυλη στη Νέα Υόρκη. Πέρυσι, 125 μικροσκοπικά γλυπτά του «Jeff Koons: Moon Phases Project», μεγέθους μιας ίντσας, εκτοξεύθηκαν με έναν πύραυλο στο διάστημα για να είναι τα πρώτα έργα τέχνης που θα τοποθετηθούν στο φεγγάρι.
Στο πιο προσγειωμένο σκηνικό του προαστίου της Ρώμης, Λα Στόρτα, όπου ζει με τις 22 γάτες της και το θεωρεί πατρίδα της, η Ιλόνα Στάλερ ισχυρίζεται ότι ο Κουνς της οφείλει καταβολή διατροφής πολλών ετών ύψους 8.000 ευρώ το μήνα, σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου. «Δεν έχω πάρει τίποτα», λέει. Τα πνευματικά δικαιώματα από τις ταινίες της, δε, είναι ανύπαρκτα και πλέον μπορεί να τις δει κανείς δωρεάν στο διαδίκτυο. Η πρώην πορνοσταρ επιβιώνει με την κρατική της σύνταξη και μια επιπλέον σύνταξη που απονέμεται στους βουλευτές ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που παρέμειναν στη θέση τους. Ωστόσο τα 3.100 ευρώ το μήνα που έπαιρνε μειώθηκαν σε 1.000 ευρώ από το λαϊκιστικό Κίνημα Πέντε Αστέρων της Ιταλίας, το 2019.
Για να συνεχίσει να έχει έσοδα, συμμετείχε σε ριάλιτι σόου, ξεκινώντας από το βρετανικό «The Farm» μαζί με τον αείμνηστο εγκαστρίμυθο Κιθ Χάρις, τον οποίο η Στάλερ περιγράφει ως «molto simpatico» (πολύ συμπαθητικό)… Στη συνέχεια πέρασε παγωμένες νύχτες στη Νότια Αφρική για την ουγγρική εκδοχή του «I’m a Celebrity» και έχασε σχεδόν 13 κιλά επιβιώντας με χούφτες ρυζιού στην Καραϊβική, όπου συμμετείχε σε μια ιταλική εκδοχή.
Τώρα το βιβλίο της Τσιτσιολίνα «Memorie» θα κοστίσει στους θαυμαστές της 100 ευρώ, αλλά υπόσχεται ότι θα τους ανταμείψει υπογράφοντας επιπλέον κάθε αντίτυπο με ένα φιλί.
Λίγο πριν από το τέλος της συνέντευξής της στους Times, η συζήτηση στράφηκε ξανά στη σεξουαλική της όρεξη. Νωρίτερα είχε πει με την αφοπλιστική της ειλικρίνεια στον Τομ Κίνγκτον: «Εχω γίνει πιο επιλεκτική αλλά η σεξουαλική μου όρεξη δεν έχει μειωθεί. Οπότε σίγουρα αυνανίζομαι πολύ. Είναι μέρος της φύσης, όχι ταμπού».
Αναφερόμενη στα ραντεβού με άντρες στα εβδομήντα της είναι (λίγο) πιο ντροπαλή. «Εξακολουθεί να μου αρέσει να κάνω σεξ με άντρες και γυναίκες, φίλες και φίλους, αλλά συνεχίζω να αναζητώ τον ιδανικό άντρα» για τον οποίο λέει ότι πρέπει να είναι «γλυκός, στοργικός, ικανός να κάνει καλά έρωτα και έξυπνος».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News
Γράψτε σχόλιο στο: Η Τσιτσιολίνα αυτοβιογραφείται μέσα από φωτογραφίες της
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.