Καθώς άλλος ένας μήνας μόδας έφτασε στο τέλος του, ένα νέο διάσημο όνομα έλαμψε στο στερέωμα του μόντελινγκ. Πρόκειται για τη Σάντεϊ Ρόουζ Κίντμαν Ούρμπαν, τη 16χρονη κόρη της Νικόλ Κίντμαν και του Κιθ Ούρμπαν, η οποία εμφανίστηκε στην επίδειξη του οίκου Miu Miu στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Ψηλή όπως η μητέρα της, απέδειξε ότι έχει την ίδια ικανότητα με εκείνη να κάνει ό,τι φοράει να φαίνεται πραγματικά πολύ ωραίο, γράφει στην Telegraph η Ταμάρα Εϊμπρααμ.
Στο ντεμπούτο της στο μόντελινγκ η έφηβη Σάντεϊ Ρόουζ πρωταγωνίστησε σε μια επίδειξη γεμάτη πρωταγωνίστριες, καθώς μοιράστηκε την πασαρέλα με την Αλέξα Τσανγκ, τον Γουίλεμ Νταφόε, τη Χίλαρι Σουάνκ και την Κάρα Ντελεβίν. Μετά την επίδειξη πήγε σε ένα δείπνο γεμάτο διασημότητες και επίσης κάθισε μαζί με τη μητέρα της στην πρώτη σειρά στην επίδειξη του Balenciaga. Μπορεί να είναι ένα «nepo baby» (χαρακτηρισμός της Gen-Z για τα παιδιά διάσημων γονιών που κάνουν καριέρα επωφελούμενα από τις διασυνδέσεις της οικογένειάς τους), αλλά ακόμα και ο πιο απορριπτικός κριτικός οφείλει να παραδεχτεί ότι έχει κάτι που την κάνει να ξεχωρίζει.
Αυτό που κάνει τη Σάντεϊ Ρόουζ, με ή χωρίς διάσημο επώνυμο, «καυτό» μοντέλο είναι ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται γι’ αυτήν, οπότε οι μάρκες είναι διατεθειμένες να πληρώσουν για να έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν το φως της δικής της δημοσιότητας.
Και φαίνεται ότι η Σάντεϊ Ρόουζ, η οποία παρακολούθησε την πρώτη της επίδειξη μόδας ως καλεσμένη τον Ιούνιο (Balenciaga couture στο Παρίσι) είναι έτοιμη να κάνει το μοντέλο. Σε μια συζήτηση με τη Βικτόρια Μπέκαμ, που δημοσιεύθηκε αυτό το καλοκαίρι στη Vogue Australia, η Κίντμαν αποκάλυψε γιατί τελικά συμφώνησε να αφήσει την κόρη της να την ακολουθήσει. «Πρόκειται να κλείσει τα 16. Της είπα πως όταν γίνει 16 ετών επιτρέπεται να έρθει σε μια επίδειξη. Ηθελε να πάει εδώ και πολύ καιρό. Και αυτή ήταν η είσοδός της… Δεν θέλω να την κρατάω γιατί δεν θέλω να είμαι υπερπροστατευτική» δήλωσε.
Η Κίντμαν και ο Ούρμπαν δεν είναι οι μόνοι που προσπαθούν να βρουν μια ισορροπία ανάμεσα στο να κρατήσουν τα παιδιά τους προσγειωμένα και να τους επιτρέψουν να ακολουθήσουν τα όνειρά τους. Ωστόσο έχει ήδη καθιερωθεί μια πορεία για το «λανσάρισμα» των απογόνων των διασημοτήτων στη δημόσια ζωή, και το όχημα είναι συνήθως η μόδα, σημειώνει η Ταμάρα Εϊμπρααμ στο άρθρο της στην Telegraph.
Ξεκινά με το είδος του ντεμπούτου που τα περισσότερα μοντέλα μόνο να ονειρευτούν θα μπορούσαν, μια επίδειξη της Miu Miu για παράδειγμα. Η Miuccia Prada έχει το δικό της στυλ όταν πρόκειται για το casting του next big thing: η Daria Werbowy, η Karolína Kurková, η Lindsey Wixson και η Arizona Muse ξεκίνησαν ως «αποκλειστικά» μοντέλα της Prada, πράγμα που σημαίνει ότι δεν τους επιτρεπόταν να συμμετάσχουν και σε άλλη επίδειξη της ίδιας σεζόν. Αλλά αυτό θεωρείται μεγάλο προνόμιο για ένα νεαρό μοντέλο, και ένδειξη ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για ένα διαφορετικό επίπεδο επιτυχίας.
Η Σάντεϊ Ρόουζ ήταν επιτυχία για την Miu Miu, λέει η Σάρα ΜακΚορκουοντέιλ, CEO και ιδρύτρια της CORQ, πλατφόρμας πληροφοριών για τις επιρροές και τις ψηφιακές τάσεις: «Δεν είχε τεράστια έκθεση στα μέσα ενημέρωσης και αυτό δημιουργεί επιπλέον ενδιαφέρον για την επίδειξη. Είναι μια απροσδόκητη ιστορία που ξαφνικά “ανοίγει” ένα εξειδικευμένο γεγονός στο μεγάλο κοινό».
Το γεγονός ότι δεν γνωρίζουμε πολλά για τη Σάντεϊ Ρόουζ συνιστά μέρος της γοητείας της, γράφει στην Telegraph η Εϊμπρααμ. Το άλλο πλεονέκτημά της είναι ότι ο πλούτος και οι διασυνδέσεις των γονιών της τής προσφέρουν την πολυτέλεια να μπορεί να αναπτύξει την καριέρα της ως μοντέλο αργά και προσεκτικά, έχοντας γύρω της την καλύτερη ομάδα διαχείρισης και τους καλύτερους ατζέντηδες. Η Σάντεϊ Ρόουζ δεν χρειάζεται να κάνει φωτογραφίσεις για την προώθηση προϊόντων του ηλεκτρονικού εμπορίου ώστε να πληρώνει τους λογαριασμούς της.
«Η εμφάνισή της σε αυτό το πολυτελές πλαίσιο λέει πολλά για το προσωπικό της brand» λέει η ΜακΚορκουοντέιλ. «Νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε μια πολύ επιμελημένη καριέρα και πορεία. Δεν πρόκειται να βλέπουμε και να μαθαίνουμε τα πάντα για αυτήν, όλο το εικοσιτετράωρο. Παρουσιάζεται ως ένα συγκεκριμένο είδος ταλέντου για την premium αγορά» παρατηρεί.
Πράγματι, έχουμε δει αυτή τη στρατηγική να εφαρμόζεται και στις καριέρες άλλων παιδιών διάσημων γονέων που έγιναν μοντέλα. Η Κάια Γκέρμπερ είναι η 23χρονη κόρη της Σίντι Κρόφορντ και ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της εποχής μας. Υπέγραψε συμβόλαιο με το μεγα-πρακτορείο IMG σε ηλικία 15 ετών και έκανε ντεμπούτο στα 16 της στην πασαρέλα του Calvin Klein, με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Ραφ Σάιμονς.
Η Λίλι Ρόουζ Ντεπ, κόρη της Βανέσα Παραντί και του Τζόνι Ντεπ, ήταν επί μακρόν μούσα του αείμνηστου Καρλ Λάγκερφελντ, ο οποίος την έκανε πρέσβειρα της Chanel στα 16 της. Δεν είναι παρά η αρχή. Ακολούθησαν οι αδελφές Χαντίντ, η Τζίτζι και η Μπέλα (κόρες της «Real Housewife» Γιολάντα Χαντίντ και του επενδυτή Μοχάμεντ Χαντίντ), η Κένταλ Τζένερ (κόρη της Κρις και της Κέιτλιν, ετεροθαλής αδελφή των Καρντάσιαν), η Λίλα Μος (κόρη της Κέιτ Μος), η Χέιλι Μπίμπερ (το γένος Μπάλντουιν, σύζυγος του Τζάστιν Μπίμπερ), της Ντέβα Κασέλ (κόρη της Μόνικα Μπελούτσι και του Βενσάν Κασέλ) αλλά και ο Λένον Γκάλαχερ (γιος του Λίαμ Γκάλαχερ και της Πάτσι Κένσιτ). Συμπέρασμα: Αν θέλετε να γίνετε επιτυχημένο μοντέλο, οι διάσημοι γονείς βοηθούν πραγματικά.
Τα παιδιά των διασημοτήτων, εξάλλου, είναι άμεσα influencers, αφού πρώτα εμφανίζονται σε φωτογραφίες των παπαράτσι με τους γονείς τους ή στις ροές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη συνέχεια κερδίζουν τους δικούς τους ακολούθους, απλώς και μόνο επειδή οι άνθρωποι είναι περίεργοι για τη ζωή τους δίπλα σε διασημότητες.
Οι εταιρείες θέλουν ένα κομμάτι αυτής της ευκαιρίας, δήλωσε στους New York Times ο πρώην διευθυντής κάστινγκ Τζέιμς Σκάλι: «Τα κλικ είναι η νέα διαφήμιση. Τα nepo babies κατευθύνουν τεράστιες ποσότητες διαδικτυακής κίνησης και εμπλοκής, ανεξάρτητα από το πόσο ύψος έχουν ή πόσο καλά μπορούν να περπατήσουν».
Υπάρχει όμως μεγαλύτερο βάθος, λέει στην Telegraph η ΜακΚορκουοντέιλ: «Τα nepo babies μάς ιντριγκάρουν ως κοινωνία, επειδή αντιπροσωπεύουν το επόμενο κεφάλαιο μιας πολιτισμικά σχετικής ιστορίας. Εχουν ζήσει μοναδικές ζωές ως απόγονοι εμβληματικών προσωπικοτήτων και προκαλούν συναισθήματα νοσταλγίας και νεότητας. Παρέχουν επίσης κοινό έδαφος γενεών. Οι μαμάδες της γενιάς X, που λάτρευαν το στυλ της Κέιτ Μος, θα διαπιστώσουν αναμφίβολα ότι τα παιδιά τους της γενιάς Ζ ακολουθούν την κόρη της Κέιτ, Λίλα. Ξαφνικά τούς ενώνει η κατανόηση των δύο μισών μιας ιστορίας. Στην εποχή των influencers –όπου θεωρητικά ο καθένας μπορεί να αποκτήσει φήμη– τα nepo babies προσφέρουν επίσης βάθος και κληρονομιά».
Ετσι, η κοινή εμφάνιση των εξαδέλφων Μόλι Μούις Γκάλαχερ, Λένο Γκάλαχερ, Αναΐς Γκάλαχερ, και Τζιν Γκάλαχερ στην πρώτη σειρά της επίδειξης του οίκου Burberry τον περασμένο μήνα –λίγο μετά την ανακοίνωση της επανένωσης των Oasis– ήταν μια ιδιοφυής κίνηση. «Φάνηκε ότι η μάρκα αναφέρεται με υπερηφάνεια στην πολιτιστική της σύνδεση με την εποχή της Britpop» σημειώνει η ΜακΚορκουοντέιλ, προσθέτοντας: «Για πολλούς αυτό ήταν μια περίοδος ακμής και η υπόδειξη ότι εισερχόμαστε σε μια νέα εποχή της φέρνει θετικούς, αισιόδοξους συνειρμούς».
Στο μεταξύ, η Σάντεϊ Ρόουζ φαίνεται να είναι μια προσγειωμένη νεαρή γυναίκα. Σε ένα reel στο Instagram για τη Vogue εμφανίζεται γοητευτική, με πολλούς θεατές να παρατηρούν την «αξιολάτρευτη» προφορά της – ένα μείγμα προφοράς αμερικανικού Νότου (η οικογένεια έχει την έδρα της στο Νάσβιλ του Τενεσί) και Αυστραλίας, της χώρας όπου μεγάλωσαν και οι δύο γονείς της.
«Ηθελα να το κάνω εδώ και πολύ καιρό, οπότε όταν ήρθε η πρόταση ήταν πραγματικά συναρπαστικό» λέει στο κλιπ η νεαρή Σάντεϊ Ρόουζ. «Τώρα έφτασε, επιτέλους, η μέρα. Ημουν πολύ αγχωμένη, αλλά όλοι εδώ είναι πολύ καλοί» προσθέτει.
Αν μπορέσει, λοιπόν, να διατηρήσει αυτόν τον ενθουσιασμό και τον επαγγελματισμό της, ίσως φτάσει πολύ μακριά.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News