1489
Ο Μπραντ και η Αντελίνα Τζολί στη Μόστρα, ο καθένας στη δική του πρεμιέρα, ή αλλιώς... μακριά κι αγαπημένοι | REUTERS/ CreativeProtagon

Οι Μπραντζελίνα και πώς απέφυγαν μια σύγκρουση στη Βενετία

Protagon Team Protagon Team 3 Σεπτεμβρίου 2024, 18:46
Ο Μπραντ και η Αντελίνα Τζολί στη Μόστρα, ο καθένας στη δική του πρεμιέρα, ή αλλιώς... μακριά κι αγαπημένοι
|REUTERS/ CreativeProtagon

Οι Μπραντζελίνα και πώς απέφυγαν μια σύγκρουση στη Βενετία

Protagon Team Protagon Team 3 Σεπτεμβρίου 2024, 18:46

Το φετινό 81ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας άνοιξε με το πολυαναμενόμενο «Beetlejuice Beetlejuice», τον νέο «Σκαθαροζούμη» του Τιμ Μπάρτον, που προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού. Και μαζί του άρχισαν να παρελαύνουν στο κόκκινο χαλί χολιγουντιανοί αστέρες μεγάλου διαμετρήματος, οι περισσότεροι από τους οποίους απουσίαζαν από το περυσινό φεστιβάλ, λόγω της μεγάλης απεργίας των αμερικανών ηθοποιών και σεναριογράφων.

Ακολούθησε, στο διαγωνιστικό τμήμα, η «Μαρία» του Πάμπλο Λαραΐν, για τη ζωή της Μαρίας Κάλλας, με πρωταγωνίστρια την Αντζελίνα Τζολί, και λίγο αργότερα, επίσης εκτός συναγωνισμού, η κωμωδία δράσης «Wolfs», του Τζον Βατς, με τους Μπραντ Πιτ και Τζορτζ Κλούνεϊ.

Ο προγραμματισμός των προβολών δεν ήταν καθόλου τυχαίος. Οπως γράφει στην εφημερίδα The Washington Post η Τζέιντα Γιουάν, το πού και πότε θα κάνει πρεμιέρα μια ταινία σε ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ μπορεί να αφηγηθεί την ιστορία της. Συχνά, όταν προβάλλεται πολύ νωρίς δείχνει ότι είναι (αφανώς) αγαπημένο έργο των προγραμματιστών. Αν πάλι συμμετέχουν ένας σωρός διάσημων σταρ αλλά η ταινία προβάλλεται σε μια από τις τελευταίες ημέρες του φεστιβάλ, αυτό είναι συνήθως σημάδι αστοχίας – κάτι που όμως δεν ισχύει για το πολυαναμενόμενο «Joker: Folie à Deux». Η ταινία του Τοντ Φίλιπς, σημαντική υποψήφια για τα φετινά βραβεία, θα προβληθεί ασυνήθιστα αργά στο φεστιβάλ, προφανώς για να εξυπηρετήσει το πρόγραμμα του πρωταγωνιστή της Χοακίν Φοίνιξ.

Υπάρχει επίσης η σπάνια περίπτωση να έχουν πρεμιέρες δυο κορυφαίοι σταρ του Χόλιγουντ αλλά κανένα μέρος να μην τους χωράει ταυτόχρονα, γιατί τυχαίνει να βρίσκονται σε τρομερή αντιπαράθεση λόγω ενός πικρού χωρισμού, η οποία κρατάει χρόνια. Αυτό συνέβη φέτος με την Αντζελίνα Τζολί και τον Μπραντ Πιτ. Με παγκόσμια φήμη, εξαιρετικά όμορφοι και οι δύο, ήταν μαζί για 12 χρόνια, τα δύο από αυτά παντρεμένοι, αλλά συνεχίζουν να μαλώνουν εδώ μια ολόκληρη οκταετία – από το 2016, που η Τζολί κατέθεσε αίτηση διαζυγίου.

Ετσι, συμφώνησαν, ή τουλάχιστον αυτό διαισθάνθηκε το φεστιβάλ, ότι οι πρεμιέρες τους έπρεπε να γίνουν σε διαφορετικές ημερομηνίες.

«Δεν υπάρχει περίπτωση να διασταυρωθούν στο Λίντο», δήλωσε στο Vanity Fair ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ Αλμπέρτο Μπαρμπέρα για τον συμβιβασμό. Η προβολή της ταινίας της Τζολί θα γινόταν, λοιπόν, νωρίς την Πέμπτη και η 49χρονη σταρ  θα περπατούσε στο κόκκινο χαλί μόνη της φορώντας μια υπέροχη ντραπέ τουαλέτα από μπεζ σιφόν και ένα ψεύτικο γουνάκι  στους ώμους, που σχεδίασε κατά παραγγελία η Ταμάρα Ραλφ, και τολμηρό κόκκινο κραγιόν στα χείλη.

Και το απόγευμα του Σαββάτου, θα βρισκόταν μαζί με τον Λαραΐν στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Τελουρίντ στα βουνά του Κολοράντο, πριν φύγει για τον Καναδά και το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, για την πρεμιέρα του «Without Blood», μιας πολεμικής ταινία που σκηνοθέτησε, με πρωταγωνίστρια τη Σάλμα Χάγιεκ και για  να παραλάβει το βραβείο κοινωνικού κινηματογράφου «TIFF Tribute Award».

Η ταινία του Πιτ, πάλι, έκανε πρεμιέρα στην τελευταία προβολή το βράδυ της Κυριακής κα ο  60χρονος σταρ θα έφτανε στη Βενετία το Σάββατο, καθησυχασμένος ότι η πρώην του βρισκόταν ήδη σε άλλη ήπειρο. Μαζί του ήρθε και η νέα σύντροφός του Ινές ντε Ραμόν, 34χρονη αντιπρόεδρος του οίκου πολυτελών κοσμημάτων Anita Ko Jewelry, η οποία στο παρελθόν ήταν παντρεμένη με τον Πολ Γουέσλι γνωστό για τον ρόλο του στη σειρά «The Vampire Diaries».

Τόσο η Τζολί όσο και ο Πιτ ήταν μεν εξίσου ευγενικοί προς τους θαυμαστές τους, έχοντας κάνει πρόβες κατά μήκος του κόκκινου χαλιού (και πάλι με διαφορά ημερών), αλλά οι πρεμιέρες τους ήταν διαμετρικά αντίθετες.

Ο Μπραντ Πιτ και ο Τζορτζ Κλούνεϊ έδωσαν πραγματικό σόου στο πλήθος του κόσμου ( συναγωνιζόταν τον πληθυσμό του Μονακό, γράφει στην Washington Post η Τζέιντα Γιουάν) που  περίμενε να τους δει στην πρεμιέρα των «Wolfs», δείχνοντας ότι πραγματικά το απολάμβαναν.  Αφού έβγαλαν σέλφι με τους θαυμαστές τους, ακολουθώντας το παράδειγμα του Κλούνεϊ, ο Πιτ πήδηξε το σκοινί του κόκκινου χαλιού για να βγάλει φωτογραφίες μαζί με τους διαπιστευμένους φωτογράφους.

Και οι δύο σταρ είχαν καταφθάσει στη Βενετία με τις αντίστοιχα ψηλές, πανέμορφες, μελαχρινές συντρόφους τους. Αλλά ο Πιτ και η ντε Ραμόν φωτογραφήθηκαν μαζί μόνο όταν βγήκαν από το αυτοκίνητο. Στη συνέχεια κατάφεραν να αποφύγουν την κοινή φωτογράφισή τους στο κόκκινο χαλί, πράγμα μάλλον καλά προσχεδιασμένο. Ενώ ο Τζορτζ Κλούνεϊ  και η σύζυγός του, δικηγόρος πολιτικών δικαιωμάτων, Αμάλ αποσπούσαν την προσοχή των φωτογράφων ποζάροντας ευγενικά, ο Πιτ και η ντε Ραμόν μπήκαν κατευθείαν μέσα στη αίθουσα. Και στη συνέχεια εκείνος βγήκε μόνος του για να βγάλει φωτογραφίες και να κάνει καραγκιοζιλίκια με τον Κλούνεϊ. (Δείτε το βίντεο της Rai)

Μάλιστα, οι δύο σταρ ήταν τόσο απορροφημένοι στην επικοινωνία τους με το κοινό που η ταινία άρχισε να παίζεται με 45 λεπτά καθυστέρηση. Και εξακολούθησαν να ξεσαλώνουν κατά τη διάρκεια του standing ovation, αγκαλιάζοντας ο ένας τον άλλον και χορεύοντας υπό τους ήχους του «Smooth Operator» της Σαντέ. Σόου εξάλλου είχαν δώσει και το προηγούμενο βράδυ του Σαββάτου στο αγαπημένο εστιατόριο των Κλούνεϊ, το «Ristorante Da Ivo»,όπου επί μισή ώρα παρίσταναν τους σερβιτόρους και έπαιρναν παραγγελίες από τους πελάτες, γυρνώντας από τραπέζι σε τραπέζι.

Οι Κλούνεϊ, φέρεται επίσης ότι μετακόμισαν μαζί με τα δίδυμα παιδιά τους από τις όχθες της λίμνης Κόμο σε ένα κτήμα 100 στρεμμάτων με οινοποιείο στην Προβηγκία, που απέχει μισή ώρα από το Château Miraval, το οινοποιείο που διευύνει ο Μπραντ Πιτ,  το οποίο έχει γίνει επίσης  αντικείμενο μεγάλης δικαστικής διαμάχης με την πρώην του, στον λεγόμενο «πόλεμο των Ροζέ».

Στη συνέντευξη Τύπου για την ταινία «Wolfs», ο Κλούνεϊ μίλησε περισσότερο, πράγμα που ίσως οφείλεται στη δύναμη της προσωπικότητάς του. Μπορεί, όμως, να ήταν κάτι που είχαν συμφωνήσει μεταξύ τους εκ των προτέρων οι δύο κολλητοί, ώστε ο Πιτ να μείνει όσο το δυνατόν περισσότερο έξω από την επικαιρότητα, εικάζει η Τζέιντα Γιουάν στο άρθρο της στην Washington Post.

Οσο για την Τζολί, έφυγε από το Λίντο έχοντας ξεκινήσει σταθερά μια προσπάθεια για την φετινή κούρσα της καλύτερης ηθοποιού, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για την ερμηνεία της, παρά ο γεγονός ότι η υποδοχή της ταινίας στο σύνολό της ήταν μάλλον χλιαρή. Σε αντίθεση με τη λακωνική συνέντευξη Τύπου του Μπραντ Πιτ, η Αντζελίνα Τζολί δούλεψε δυναμικά για την προώθηση της «Μαρίας» και μίλησε στους δημοσιογράφους για τους επτά μήνες που πέρασε μαθαίνοντας να τραγουδάει όπερα, καθώς και ιταλικά για να καταλαβαίνει καλύτερα τις άριες της.

Αναφέρθηκε, δε, και στο διαζύγιο και το αποτύπωμά του, πλην όμως εμμέσως. Στα δελτία Τύπου της ταινίας, αποκάλεσε το να υποδύεται την Κάλλας «τη θεραπεία που δεν ήξερα ότι χρειαζόμουν». Στη συνέντευξη, όταν ρωτήθηκε για την επιστροφή της στο σινεμά μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, είπε ότι «χρειαζόταν να είναι περισσότερο στο σπίτι με την οικογένειά μου τα τελευταία χρόνια». Η πιο αποκαλυπτική απάντησή της ίσως ήταν όταν ένας δημοσιογράφος από τις Φιλιππίνες τη ρώτησε πώς σχετίζεται με την Κάλλας, γράφει στην Washington Post η Τζέιντα Γιουάν.

«Λοιπόν, υπάρχουν πολλά που δεν θα πω σε αυτή την αίθουσα, τα οποία πιθανώς γνωρίζετε ή υποθέτετε», απάντησε. Και μετά από μια παύση πρόσθεσε ότι αυτό με το οποίο σχετίστηκε περισσότερο, ήταν «ίσως το κομμάτι της που είναι εξαιρετικά ευαίσθητο και δεν υπάρχει χώρος στον κόσμο όπου μπορούσε να είναι τόσο ευαίσθητη όσο ήταν πραγματικά, και τόσο συναισθηματικά ανοιχτή όσο ήταν πραγματικά … και νομίζω ότι μοιράζομαι την ευαλωτότητά της περισσότερο από οτιδήποτε άλλο».

Οταν ένας δημοσιογράφος τη ρώτησε για τη μουσική που της αρέσει, ήταν εκπληκτικά αποκαλυπτική. Στα νεανικά της χρόνια, είπε, λάτρευε τους Clash. Αλλά τώρα, πολύ μετά το τέλος των γυρισμάτων, δυσκολεύεται να σταματήσει να ακούει όπερα γιατί «όταν έχεις νιώσει ένα συγκεκριμένο επίπεδο απόγνωσης, πόνου, αγάπης, σε έναν συγκεκριμένο βαθμό… [η όπερα] ήταν ο μόνος ήχος που θα εξηγούσε αυτόν τον πόνο». Κατά τη διάρκεια του standing ovation, δε, στο τέλος της προβολής της ταινίας, έκλαιγε συνεχώς.

Η σταρ δήλωσε στο Hollywood Reporter ότι είναι υποχρεωμένη να μείνει στο Λος Αντζελες μέχρι τα παιδιά της να γίνουν 18 ετών, αλλά μετά από αυτό, θέλει να «περάσει πολύ χρόνο στην Καμπότζη». Αρνήθηκε, ωστόσο, να συζητήσει την κατάσταση του διαζυγίου της.

Το 2007, στο απόγειο της μακράς βασιλείας τους ως το πιο όμορφο ζευγάρι του κόσμου, ήταν η τελευταία φορά που η Τζολί και ο Πιτ εμφανίστηκαν μαζί στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. Ο Πιτ είχε φέρει τη Τζολί ως συνοδό του στην πρεμιέρα της ταινίας «Η δολοφονία του Τζέσε Τζέιμς από τον δειλό Ρόμπερτ Φορντ», του Αντριου Ντομινίκ, όπου έπαιζε τον επικηρυγμένο παράνομο Τζέσε Τζέιμς. Μπροστά στα φλας της Βενετίας, έδειχναν απίστευτα cool και αξιοζήλευτοι, ποζάροντας πιασμένοι χέρι-χέρι, μπαίνοντας στην αίθουσα και φεύγοντας μέσα στη νύχτα με ένα θαλάσσιο ταξί γεμάτο με την οικογένειά τους που μεγάλωνε συνεχώς, τον Μάντοξ, τον Παξ, τη Ζαχάρα και τη Σιλό.

Οι δύο σταρ έχουν συνολικά έξι παιδιά μαζί, με τα δίδυμα Νοξ και Βιβιέν, 16 ετών σήμερα, να συμπληρώνουν την παρέα. Ωστόσο, ανώνυμες πηγές δήλωσαν στο People ότι ο Πιτ έχει αποξενωθεί από τα περισσότερα από τα παιδιά του, τα οποία παραμένουν κοντά στη μητέρα τους. Μάλιστα, ο 23χρονος Μάντοξ, ο μεγαλύτερος σε ηλικία, και ο 2οχρονος Παξ ήταν βοηθοί σκηνοθέτη στα γυρίσματα της «Maria», ενώ  ο Παξ ήταν επιπλέον ο φωτογράφος στα γυρίσματα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...