795
Ο Πρωθυπουργός στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Κορωπί | INTIMEnews

Στο Κορωπί ο Μητσοτάκης: 950 υπερσύγχρονα λεωφορεία στην Αττική – στους δρόμους τα πρώτα 30

Protagon Team Protagon Team 26 Αυγούστου 2024, 09:10
Ο Πρωθυπουργός στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στο Κορωπί
|INTIMEnews

Στο Κορωπί ο Μητσοτάκης: 950 υπερσύγχρονα λεωφορεία στην Αττική – στους δρόμους τα πρώτα 30

Protagon Team Protagon Team 26 Αυγούστου 2024, 09:10

Μία ημέρα πριν ανέβει Θεσσαλονίκη (εδώ) ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο Κορωπί, στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων των πρώτων 30 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας  στην Ανατολική Αττική, από τα συνολικά 211, που στην πλήρη ανάπτυξή τους θα εξυπηρετούν 63 περιαστικές γραμμές.

Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, και τον υφυπουργό, Βασίλη Οικονόμου, για το χρονοδιάγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής με συνολικά 950 καινούργια, σύγχρονα, απολύτως προσβάσιμα λεωφορεία έως το καλοκαίρι του 2025, για την πύκνωση των δρομολογίων και την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες.

«Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Αν. Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, απολύτως προσβάσιμα σε ΑμεΑ, με κλιματισμό, τα οποία αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην ΕΡΤ.

Στο σημείο αυτό, ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη συστηματική επένδυση της κυβέρνησης στον εκσυγχρονισμό και την ανανέωση του στόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς. «Πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών».

«Η βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στα ΜΜΜ είναι δεδομένη και τα καινούρια λεωφορεία τα οποία ήδη κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους της Αθήνας αποδεικνύουν ακριβώς αυτή τη βούληση και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο να αντικαταστήσουμε παλαιότερα λεωφορεία με νέα. Είναι προφανώς να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται καλύτερα.

»Μιλάμε πολλές φορές για τα ζητήματα που αφορούν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Λεκανοπεδίου, η γρηγορότερη και πιο αποτελεσματική επένδυση στα ΜΜΜ αφορά στα λεωφορεία και φυσικά όχι μόνο στην αντικατάσταση των λεωφορείων όπως σας είπα αλλά στη μεγαλύτερη συχνότητα, στη σωστή επιτήρηση των λεωφορειολωρίδων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες που παίρνουν τα λεωφορεία ότι θα φτάσουν στην ώρα τους στον προορισμό τους. Ολα αυτά συγκροτούν ένα συνολικό σχέδιο παρεμβάσεων στα ΜΜΜ του Λεκανοπεδίου που, όπως βλέπετε, η κυβέρνηση αυτή υλοποιεί βήμα βήμα (…)» υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Οσον αφορά την αντίστοιχη προσπάθεια στη Θεσσαλονίκη, την οποία και επισκέπτεται ο Πρωθυπουργός την Τρίτη, επεσήμανε ότι ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου της.

Σε λειτουργία αναμένεται να τεθεί και το Μετρό της Θεσσαλονίκης ενώ για το Fly Over ανέφερε ότι είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωρά με μεγάλη ταχύτητα.

Ερωτηθείς για τον σχεδιασμό της κυβέρνησης σχετικά με το κυκλοφοριακό στην Αττική, ο Πρωθυπουργός επεσήμανε:

«Κοιτάξτε, μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν, κ. Παπαχλιμίντζο, ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες. Οι συνολικές υποδομές του λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί.

Επιμένω πάρα πολύ, όπως σας είπα, στα ποιοτικά, σύγχρονα και ασφαλή λεωφορεία αλλά και στη σωστή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων έτσι ώστε να γνωρίζουν οι πολίτες ότι υπάρχει πραγματική εναλλακτική για το αυτοκίνητο.

Και βέβαια, σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του Μετρό. Όπως γνωρίζετε, όπως υποθέτω ότι γνωρίζετε, οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάνοιξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί ως το 2026.

Αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών, ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του λεκανοπεδίου, διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το Μετρό έχει ως προς τη βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο λεκανοπέδιο».

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο αμαξοστάσιο στο Κορωπί, ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στα καινούργια ντιζελοκίνητα λεωφορεία αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με χαμηλό δάπεδο, πλήρως προσβάσιμα για όλους τους πολίτες και να συνομιλήσει με τους οδηγούς, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους επιβάτες.

Βάσει της νέας σύμβασης με την κοινοπραξία των ΚΤΕΛ Αργολίδας, Επαρχίας Θηβών, Σαλαμίνας, Χανίων – Ρεθύμνου, του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας και των ταξιδιωτικών γραφείων Smile Acadimos και Maroulis Travel, που αναδείχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, θα δρομολογηθούν συνολικά 211 καινούργια λεωφορεία που θα καλύπτουν συνολικά 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής.

Εντός του επόμενου μήνα, θα δρομολογηθούν σταδιακά επιπλέον 66 νέα λεωφορεία σε 25 γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούν τους Δήμους Κρωπίας, Μαρκόπουλου, Παιανίας, Παλλήνης, Ραφήνας Πικερμίου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Πεντέλης, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής.

Παράλληλα, προχωρούν οι διαδικασίες για την σταδιακή δρομολόγηση των νέων λεωφορείων και στις υπόλοιπες 38 περιαστικές γραμμές της Αττικής που εξυπηρετούν τους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αιγάλεω, Ασπροπύργου, Αχαρνών, Ελευσίνας, Ιλίου, Φυλής, Μάνδρας, Χαϊδαρίου, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Κηφισιάς, Διονύσου, Ωρωπού.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...