377
| Shutterstock

Top 10: Ποιες είναι οι εταιρείες με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα;

|Shutterstock

Top 10: Ποιες είναι οι εταιρείες με τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα;

Η έρευνα αξιολόγησε τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Ωστόσο φέτος συγκέντρωσε όλα τα δεδομένα σε βάθος δεκαετίας, και πλέον, για περισσότερα από 330.000 αυτοκίνητα, με ημερομηνία παραγωγής από το 2000 έως το 2023, μαζί με κάποια μεμονωμένα που παρουσιάστηκαν το 2024.

Η μεθοδολογία εκτίμησε 20 εν δυνάμει προβληματικούς τομείς. Από μικρής σημασίας μειονεκτήματα, όπως μέτριας ποιότητας μέρη στο εσωτερικό των αυτοκινήτων, μέχρι μεγάλες βλάβες, όπως προβλήματα κινητήρων εκτός εγγύησης, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρίες των ηλεκτρικών και δυσκολίες φόρτισής τους.

Καθώς τα τελευταία χρόνια η ηλεκτροκίνηση έχει μπει για τα καλά στην αγορά σε κάθε μορφή της, είτε μιλάμε για υβριδικά είτε για plug-in υβριδικά (PHEV) είτε για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV), προστέθηκαν τρεις επιπλέον περιοχές αξιολόγησης: ο ηλεκτροκινητήρας, οι μπαταρίες και η φόρτιση.

Οι ιαπωνικές εταιρείες παραδοσιακά τα πηγαίνουν πολύ καλά σε ανάλογες αξιολογήσεις. Το ίδιο συνέβη και φέτος. Το γράφημα απεικονίζει τη σχετική αξιολόγηση 30, συνολικά, αυτοκινητοβιομηχανιών

Συνοπτικά, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι Lexus, Toyota και η MINI, με τις δύο πρώτες (ουσιαστικά πρόκειται για τον όμιλο της Toyota που περιλαμβάνει και τη Lexus) να αλλάζουν θέσεις σε σχέση με τα περυσινά αποτελέσματα. Την κορυφαία πεντάδα συμπληρώνουν οι Acura (παρακλάδι της Honda στην αμερικανική αγορά) και Honda.

Μερικές χρήσιμες διαπιστώσεις

▪     Από τις 10 πιο αξιόπιστες εταιρείες, οι 6 είναι ιαπωνικές, η μία κορεατική (KIA) και οι τρεις ευρωπαϊκές (ΜΙΝΙ, Porsche, BMW)

▪     Tα θερμικά (ICE) εμφανίζουν 17 εν δυνάμει προβληματικά σημεία

▪     Τα ηλεκτρικά (ΕV) εμφανίζουν 12 εν δυνάμει προβληματικές περιοχές καθώς «απαλλάσσονται» από ενδεχόμενες βλάβες κινητήρα και μετάδοσης

▪     Τα υβριδικά εμφανίζουν 19 εν δυνάμει προβληματικούς τομείς – όσους τα θερμικά (17) και επιπλέον τους 2 από τα ηλεκτρικά (ηλεκτροκινητήρας και μπαταρία). Παρ’ όλα αυτά, εμφάνισαν λιγότερα προβλήματα από τα θερμικά σε ποσοστό 26%

▪     Τα Plug-in ηλεκρικά (PHEV) είναι η κατηγορία με τις περισσότερες εν δυνάμει βλάβες, 20 τον αριθμό – 17 των θερμικών καθώς επίσης ενδεχόμενες βλάβες ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίας και φόρτισης

▪     Η πλειονότητα των μοντέλων της Toyota εμφανίζει μέση και άνω αξιοπιστία

▪     Τα σεντάν δεν προτιμώνται τόσο από τους  καταναλωτές αλλά ως κατηγορία αποδείχθηκαν ιδιαίτερα αξιόπιστα

▪     Η έρευνα ανακοίνωσε πως δεν είχε συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα για να συμπεριλάβει στην αξιολόγηση τις Alfa Romeo, FIAT, Jaguar, Land Rover, Maserati και Mitsubishi.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...