458
Mε το e-building η Ferrari επιχειρεί την ενσωμάτωση της παραγωγής ολόκληρης της γκάμας σε ένα ενιαίο κτίριο που θα της επιτρέψει να αναδιοργανώσει και να ανακατανείμει όλες τις δραστηριότητες πιο αποτελεσματικά στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της στο Mαρανέλο | Ferrari

Η πόλις εάλω: Το Μαρανέλο εγκαινιάζει πτέρυγα ηλεκτρικών Ferrari

Mε το e-building η Ferrari επιχειρεί την ενσωμάτωση της παραγωγής ολόκληρης της γκάμας σε ένα ενιαίο κτίριο που θα της επιτρέψει να αναδιοργανώσει και να ανακατανείμει όλες τις δραστηριότητες πιο αποτελεσματικά στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της στο Mαρανέλο
|Ferrari

Η πόλις εάλω: Το Μαρανέλο εγκαινιάζει πτέρυγα ηλεκτρικών Ferrari

Ήταν όλοι εκεί. Ο πρόεδρος της Ιταλικής Δημοκρατίας, Σέρτζιο Ματαρέλα, ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν, που τον υποδέχθηκε, διάφοροι παράγοντες, εκπρόσωποι του εργατικού δυναμικού της εταιρείας και γενικώς γκράντε ατμόσφαιρα. Αφορμή; Μα τα εγκαίνια του ‘’e-buliding’’, του νεωτεριστικού κτιρίου που θα φιλοξενήσει υπό τη στέγη του όλη τη διαδικασία παραγωγής των μοντέλων της Ferrari – θερμικά, υβριδικά και ηλεκτρικά. Αναφορικά με τα τελευταία, αφ ης στιγμής ένα από τα τελευταία κάστρα των καθαρόαιμων σπορ αυτοκινήτων οδεύει προς τα EV, ξέρεις μετά βεβαιότητας το πού πάει το πράγμα.

Για την ακρίβεια, στο e-buliding, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Ferrari, θα κατασκευάζονται επίσης στρατηγικά ηλεκτρικά εξαρτήματα, μπαταρίες υψηλής τάσης, ηλεκτρικοί κινητήρες και άξονες, δηλαδή στοιχεία σημαντικά για τη διαφοροποίηση της τεχνολογίας και των επιδόσεων που οφείλει η Ferrari. Όσο για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ έχει δηλώσει πως εργάζεται σ’ αυτό το πρότζεκτ, παραμένει με επτασφράγιστα χείλη αναφορικά με τις λεπτομέρειές του.

Το πρώτο ηλεκτρικό Ferrari θα παραχθεί στις ενιαίες εγκαταστάσεις, μαζί με τα θερμικά και υβριδικά μοντέλα της εταιρείας

Μάλιστα εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικό δημοσίευμα του Reuters το οποίο αναφέρει ότι το πρώτο EV με σήμα το μαύρο αλογάκι θα είναι διθέσιο, τετρακίνητο και με τιμή από €500.000 – και πάνω. Ωστόσο, φρόντισε έστω να καθησυχάσει το πιστό της κοινό, αυτό που έχει γαλουχηθεί με πολυκύλινδρα και «υψίφωνα» μηχανικά σύνολα, λέγοντας πως «ένα πλήρως ηλεκτρικό Ferrari απαιτεί νέες τεχνολογίες, εξαρτήματα και διαδικασίες τις οποίες θέλουμε να σχεδιάσουμε και να κατασκευάσουμε εμείς εδώ, στο Μαρανέλο. Ως εκ τούτου, έχουμε επενδύσει στο e-building καθώς θα μας επιτρέψει να διατηρήσουμε την τεχνογνωσία μας εντός της εταιρείας και να διατηρήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα τα επόμενα χρόνια. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούμε να έχουμε απτή διαφορά (σ.σ. από τον ανταγωνισμό) και να διασφαλίσουμε ότι ένα EV με το σήμα της Ferrari θα συνεχίσει να προσφέρει τις χαρακτηριστικές οδηγικές συγκινήσεις που ξέρουμε».

Το e-building

Oι νέες εγκαταστάσεις έχουν εμβαδόν 42.500 τ.μ. και εκτιμάται πως η παραγωγή θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2025, με το Purosangue, το πρώτο SUV της εταιρείας, και το SF90 να είναι τα μοντέλα που θα εγκαινιάσουν τη γραμμή παραγωγής.

Το e-building απαίτησε δύο χρόνια κατασκευής, είναι τετραώροφο και εγκατεστημένο στο βόρειο τμήμα των πρώην εγκαταστάσεων χωρίς να αυξηθεί το συνολικό αποτύπωμα αφού αντικαταστάθηκαν χώροι που δεν χρησιμοποιούνταν πλέον

Το κτίριο, σχεδιασμένο για να επιτυγχάνει τα υψηλότερα επίπεδα ενεργειακής απόδοσης, τροφοδοτείται, μεταξύ άλλων πηγών, από περισσότερα από 3.000 ηλιακά πάνελ εγκατεστημένα στην οροφή που παράγουν 1,3 MW. Επίσης, έχουν υιοθετηθεί αρκετές λύσεις αιχμής για την επαναχρησιμοποίηση της ενέργειας και του βρόχινου νερού κατά τον κύκλο παραγωγής.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...