831
Ο χώρος της εξωτερικής πισίνας όπως διαμορφώνεται |

Το Χίλτον ξαναζεί και εγένετο The Ilisian

Χριστίνα Πουτέτση Χριστίνα Πουτέτση 20 Ιουνίου 2024, 17:13
Ο χώρος της εξωτερικής πισίνας όπως διαμορφώνεται
|

Το Χίλτον ξαναζεί και εγένετο The Ilisian

Χριστίνα Πουτέτση Χριστίνα Πουτέτση 20 Ιουνίου 2024, 17:13

Κοιτάζοντας την Αθήνα από ψηλά, ένα κομμάτι από το παζλ του κέντρου της είναι σβηστό τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Ένα κομμάτι, το οποίο αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την ελληνική πρωτεύουσα, όχι μόνο ως σύμβολο, χάρη στη μοναδική αρχιτεκτονική του, αλλά και ως λειτουργία για τους επισκέπτες και τους κατοίκους της.

Στα Ιλίσια. Στη συμβολή των οδών Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλέως Αλεξάνδρου. Στέγασε χιλιάδες επαγγελματικά ραντεβού, μεσημεριανά γεύματα, συνέδρια, συναντήσεις, αλλά και στιγμές χαλάρωσης των Αθηναίων και μη στον υπαίθριο χώρο και την εξωτερική πισίνα του.

Είναι σβηστό, αλλά όχι για πολύ. Γιατί οι εργασίες που ξεκίνησαν εντατικά το 2020 και έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2025, προετοιμάζουν τη μετεξέλιξη του ιστορικού κτιρίου που στέγαζε το Hilton Αθηνών σε έναν προορισμό, οικοσύστημα εμπειριών, ξενοδοχείου και κατοικιών, καθώς και βιωσιμότητας, αφού στόχος είναι η επίτευξη πιστοποίησης LEED Gold.

Η συνολική επίδραση του The Ilisian που πλέον θα στεγάζει τα βραβευμένα brands φιλοξενίας Conrad και Waldorf Astoriaτης Hilton, θα ξεπεράσει το 1,25 δισ. ευρώ μέχρι και την πρώτη πενταετία λειτουργίας του

Και εγένετο The Ilisian. Το όνομα είναι εμπνευσμένο από τον ιστορικό ποταμό Ιλισό, καθώς και από τη γειτονιά των Ιλισίων, εκφράζοντας την διαχρονικά άρρηκτη σχέση του νέου προορισμού με την Αθήνα, τα Ιλίσια και τους κατοίκους της περιοχής.

Η στρατηγική επένδυση της Ionian Hotel Enterprises θα ξεπεράσει τα 340 εκατομμύρια ευρώ μαζί με την αρχική επένδυση για την εξαγορά του κτιρίου. Πλέον θα στεγάζει τα βραβευμένα brands φιλοξενίας Conrad και Waldorf Astoria της Hilton, χώρους γαστρονομίας, ψυχαγωγίας, ευεξίας, αγορών, μια σύγχρονη λέσχη μελών, καθώς και συνεδριακές εγκαταστάσεις και χώρους άθλησης και ευεξίας, σε συνεργασία με κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands.

Η αποκάλυψη του ονόματος και των εμπειριών που δημιουργούνται εντός του The Ilisian παρουσιάστηκαν σε μία εκδήλωση, παρόντος του  Πρωθυπουργού. Στην εκδήλωση θέση είχαν και οι άνθρωποι του εμβληματικού ξενοδοχείου, με την Έλλη Χατζιώτη, για 30 χρόνια Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του Hilton Athens να είναι συντονίστρια, μαζί με την Isabelle Kountoure, Style Director στους Financial Times – HTSI.

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Στο όραμα για μία Αθήνα φιλόξενη και επισκέψιμη 12 μήνες τον χρόνο έρχεται να συνδράμει αυτή η πολύ σημαντική επένδυση».

Μνημονεύοντας τον ιδρυτή της κορυφαίας αλυσίδας Conrad Hilton και τα εγκαίνια του 1963, ο  Πρόεδρος της TEMEΣ Α.Ε. Αχιλλέας Β. Κωνσταντακόπουλος, σημείωσε χαρακτηριστικά, ότι πλέον το νέο ξενοδοχείο «θα το ονομάσουμε με το μικρό του όνομα», αναφερόμενος στο Conrad Athens, το οποίο αποκτά για πρώτη φορά παρουσία στην Ελλάδα. «Με μεγάλο σεβασμό στη μοναδική ιστορία αυτού του εμβληματικού κτιρίου,αισθανόμαστε την ευθύνη της αναγέννησής του, ώστε να συνεχίσει να αποτελεί έναν αγαπημένο προορισμό, δημιουργώντας αναμνήσεις για μια ζωή», σημείωσε.

Η εικαστική και αρχιτεκτονική ταυτότητα του The Ilisian διατηρεί και αναδεικνύει όλα τα εμβληματικά στοιχεία του κτιρίου, όπως τις προσόψεις που φιλοτέχνησε ο Γιάννης Μόραλης.

Το ξενοδοχείο θα περιλαμβάνει 278 δωμάτια και σουίτες με μοναδική θέα στην Αθήνα, καθώς και μία mega suite 400 τ.μ. Αναπτύσσονται επίσης 18 ιδιωτικές κατοικίες Conrad Residences καθώς και 37 κατοικίες Waldorf Astoria Residences, στους υψηλότερους ορόφους του κτιρίου.

Τμήμα του χώρου του Life Style Member Club

«Στο όραμα για μία Αθήνα φιλόξενη και επισκέψιμη 12 μήνες τον χρόνο έρχεται να συνδράμει αυτή η πολύ σημαντική επένδυση», τόνισε στην ομιλία του ο Κυριάκος Μητσοτάκης, λέγοντας ότι «Το The Ilisian μετατρέπεται σε μία γέφυρα που ενώνει το παρόν με το παρελθόν, οδηγώντας συνολικά και την πρωτεύουσα σε ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον».

Εκ μέρους της Hilton, ο Dino Michael, Senior Vice President & Global Category Head, Luxury Brands, μίλησε για την άφιξη των πολυτελών brands της Hilton στην Ελλάδα, με την αλυσίδα να έχει παρουσία πάνω από 60 χρόνια στην Αθήνα. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα υποδεχθούμε τους επισκέπτες του τον επόμενο χρόνο», δήλωσε.

Παρουσιάζοντας την οικονομική και κοινωνική επίδραση του νέου προορισμού, ο καθηγητής Νικόλαος Γεωργόπουλος, με βάση τη μελέτη του Πανεπιστημίου Πειραιώς, υπογράμμισε ότι η συνολική επίδραση του The Ilisian μέχρι και την πρώτη πενταετία λειτουργίας του θα ξεπεράσει το 1,25 δισ. ευρώ. Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η επίδραση στην απασχόληση, καθώς δημιουργήθηκαν περισσότερες από 800 άμεσες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευαστική περίοδο, ενώ κατά τη λειτουργία του θα απασχοληθούν άμεσα έως και 800 εργαζόμενοι (τρεις φορές περισσότερες θέσεις από την προηγούμενη λειτουργία ως ξενοδοχείο).

Την αρχιτεκτονική μελέτη και τον συνολικό μελετητικό συντονισμό του έργου ανέλαβε το γραφείο AETER Architects, στις στατικές μελέτες συνεργάστηκαν οι εταιρείες: ΣΤΑΤΙΚΗ – Σύμβουλοι Στατικών Μελετών, Φ. Τσούλος & Συνεργάτες, Ελληνική Μελετητική και Retech και στις Η/Μ μελέτες η Σκέμμα Μηχανική. Στον  εσωτερικό σχεδιασμό συνεργάστηκαν διεθνή και ελληνικά γραφεία: AvroKO, Tristan Auer, Yabu Pushelberg, First Within, SBR studio, Mare Studio, ID-Lab και Βάνα Κριμνιώτη. Τον σχεδιασμό φωτισμού έχουν αναλάβει η Ελευθερία Ντεκώ & Συνεργάτες και οι Delta-Theta, την αρχιτεκτονική τοπίου το γραφείο Simon Rackham Landscape Architects, τη μελέτη εστίασης η εταιρεία Xenex, την οπτικοακουστική μελέτη η εταιρεία T&A, την ακουστική ο G. Schubert και η DCarbon τη μελέτη για την πιστοποίηση LEED Gold.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...