Υπάρχουν δύο τρόποι για να γίνει κάτι τέτοιο. Ο πρώτος είναι να ρίξει μία εταιρεία άπειρο επικοινωνιακό χρήμα. Να δουν το νέο μοντέλο μέχρι και οι αγέννητοι. Και μόνο ποσοστιαία να το δεις, τα νούμερα των πωλήσεων θα μοιράσουν χαμόγελα. Ο δεύτερος τρόπος είναι πιο δύσκολος. Θέλει πίστα, χρονόμετρα, πίεση και ένα ερωτηματικό για το αποτέλεσμα.
Ομως η απόφαση στη Στουτγάρδη όφειλε να είναι τέτοια, δύσκολη, απέναντι στις αποφάσεις του Μονάχου, εκεί όπου, ως γνωστόν, έχει την έδρα της η BMW.
Κι αυτό γιατί η Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, η «baby Mercedes’», όπως την έλεγαν, ήταν μεν το μικρότερο μοντέλο της γκάμας, ωστόσο βρισκόταν σε αποστολή. Ο κωδικός του μοντέλου έλεγε τη μισή αλήθεια: 2,3 λίτρα και 16βάλβιδο καπάκι. Τα υπόλοιπα έπρεπε να αποδειχθούν στην πίστα της Ναρντό. Να προκύψει με νούμερα η αξιοπιστία οδηγώντας με το πόδι στη μοκέτα επί χιλιάδες χιλιόμετρα, να βγει ο χρόνος ο σωστός, να έρθει η υστεροφημία απέναντι στη Βαυαρία.
Διαβάστε τη συναρπαστική ιστορία πίσω από τις φωτό ξεφυλλίζοντας στην οθόνη σας τη νέα έκδοση του The ONE magazine:
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News