«Κάθαρση». Οι συναντήσεις της φωτογράφου με την 91χρονη γιαγιά της Αικατερίνης Βαϊνοπούλου στο χειμωνιάτικο λημέρι της κοντά στη θάλασσα, στον Αναυρο Βόλου, είναι συνειδητές απόπειρες να σχετιστεί με μια γυναίκα που συνεχίζει να ονειρεύεται | Κατερίνα Ολκα
Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, στο φουαγέ του θεάτρου «Ολβιο» εγκαινιάστηκε η έκθεση των συμμετεχόντων στο βιωματικό σεμινάριο της Μάρως Κουρή «Φωτορεπορτάζ τη στιγμή των γεγονότων»
«Κάθαρση». Οι συναντήσεις της φωτογράφου με την 91χρονη γιαγιά της Αικατερίνης Βαϊνοπούλου στο χειμωνιάτικο λημέρι της κοντά στη θάλασσα, στον Αναυρο Βόλου, είναι συνειδητές απόπειρες να σχετιστεί με μια γυναίκα που συνεχίζει να ονειρεύεται
Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024, στο φουαγέ του θεάτρου «Ολβιο» εγκαινιάστηκε η έκθεση των συμμετεχόντων στο βιωματικό σεμινάριο της Μάρως Κουρή «Φωτορεπορτάζ τη στιγμή των γεγονότων»
«Ενιωσα μεγάλη χαρά όταν ο ιδρυτής του Μικρού Πολυτεχνείου, Θράσσος Καμινάκης, με κάλεσε να μοιραστώ με νέες και νέους, ανερχόμενες/ους φωτορεπόρτερ, τους θησαυρούς της ανθρωπότητας που αποκόμισα από τα βιώματά μου σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου» γράφει η Μάρω Κουρή στο δελτίο της έκθεσης που εγκαινιάστηκε την Παρασκευή 19 Απριλίου, στις 7 μ.μ., στο φουαγέ του θεάτρου «Ολβιο» (Ιερά Οδός 67 και Φαλαισίας 7, τηλ. 210 3414.118), με φωτογραφίες των συμμετεχόντων στο βιωματικό σεμινάριο της γνωστής φωτορεπόρτερ «Φωτορεπορτάζ τη στιγμή των γεγονότων». Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 24 Απριλίου, καθημερινά 19:00- 21:00.
Οι συμμετέχοντες στη δημιουργική ομάδα –άλλοι σε 12 και άλλοι σε έξι συναντήσεις, στη φιλόξενη κόκκινη αίθουσα του Μικρού Πολυτεχνείου, και άλλοι από την επαρχία παρακολουθώντας διαδικτυακά, συν τις βιωματικές φωτογραφίσεις στις Μικρές Πατρίδες της Αθήνας– μοιράζονται τις αλήθειες τους μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, κάτι γνώριμο στην πραγματικότητα του φωτορεπορτάζ, φωτογραφίζοντας με ενσυναίσθηση.
Από τα νοσταλγικά φέρι του Ρίο και το μυσταγωγικό πανήγυρι του Αη-Σιμιού, του Νίκου Μελίστα, και τα ανεξερεύνητα μονοπάτια ενός συνταξιούχου Ολλανδού στην άγονη γραμμή των Κυθήρων, του Αργύρη Χατζηαργυρόπουλου, μέχρι τη γέννα μιας ζωής από έναν νέο που επέστρεψε στο χωριό του ως ποιμένας, του Ανδρέα Κανελλόπουλου, παρατηρούμε καθρεφτίσματά μας. Ερχόμαστε κοντά στην ευαλωτότητά μας μέσα από τις εικόνες της καθημερινότητας ενός ηλικιωμένου ΛΟΑΤΚΙ ατόμου, της Εφης Κατσαφάρου, καθώς και μέσα από εικόνες της 90χρονης γιαγιάς της Κατερίνας Ολκα, στον Βόλο.