313
Ο παγκόσμιος Τύπος εδώ και λίγες μέρες δημοσίευσε άρθρα επί άρθρων, μαζί και φωτογραφίες, από το νέο ηλεκτρικό SUV της Alfa. Και τώρα πρέπει να αλλάξουν όλα. Ακόμα και τα λογότυπα | Alfa Romeo

«Milano» γιοκ! Πώς η ιταλική κυβέρνηση έκοψε το όνομα της νέας Alfa Romeo με το που παρουσιάστηκε

Ο παγκόσμιος Τύπος εδώ και λίγες μέρες δημοσίευσε άρθρα επί άρθρων, μαζί και φωτογραφίες, από το νέο ηλεκτρικό SUV της Alfa. Και τώρα πρέπει να αλλάξουν όλα. Ακόμα και τα λογότυπα
|Alfa Romeo

«Milano» γιοκ! Πώς η ιταλική κυβέρνηση έκοψε το όνομα της νέας Alfa Romeo με το που παρουσιάστηκε

Μπορεί να ‘χει ξαναγίνει; Δε θυμάμαι. Κι αυτό γιατί τα βαφτιστικά που δίνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ελέγχονται με ακρίβεια, συσχετισμούς και ό,τι άλλο μπορεί να βλάψει την πορεία ενός μοντέλου τους. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, παρότι η Alfa Romeo είναι ιταλική εταιρεία, παρότι έχει ως φυσική έδρα το Μιλάνο, παρότι ακούγεται, τουλάχιστον εθνικά, συμβατό με τις ιστορικές της καταβολές, κάτι δεν υπολόγισε σωστά. Το θέμα προέκυψε λίγες μόλις μέρες μετά την πρεμιέρα του μικρού SUV της μιλανέζικης εταιρείας.

Παρότι η Alfa Romeo θεωρεί πως τηρήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες της ονοματοδοσίας για το νέο Milano, η λογική πίσω από την απόφαση είναι πως το νέο μοντέλο θα παραχθεί στην Πολωνία, παραβιάζοντας έναν νόμο που απαγορεύει την πώληση προϊόντων με ονομασίες που είναι ιταλικής προέλευσης αλλά δεν παράγονται στην Ιταλία.

Ενώ η Alfa εξακολουθεί να θεωρεί ότι έχει το δίκιο με το μέρος της, αποφάσισε να αλλάξει το όνομα του «Milano», σε μία κίνηση ενταγμένη »στο πνεύμα της προώθησης της αμοιβαίας κατανόησης». Έτσι, λοιπόν, πρόωρο τέλος για το «Milano» και στη θέση του επιλέχθηκε το «Junior», ένα βαφτιστικό που όχι μόνο ήταν ένα από τα πολλά που είχε εκφράσει το κοινό αλλά επίσης παραπέμπει σε εκείνο το ομώνυμο υπέροχο κουπέ από το ιστορικό παρελθόν από τη δεκαετία του ’60.

Ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαράτο, διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, σε σχετική του δήλωση είπε ότι «αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα, παρόλο που γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε, επειδή θέλουμε να διατηρήσουμε το θετικό συναίσθημα που πάντα προκαλούσαν τα προϊόντα μας και να αποφύγουμε κάθε είδους  διαμάχη. Η προσοχή στο νέο μας αυτοκίνητο που λάβαμε τις τελευταίες ημέρες είναι αρκετά συναρπαστική καθώς είχαμε έναν άνευ προηγουμένου αριθμό επισκέψεων στο διαδικτυακό διαμορφωτή (configurator), με αποτέλεσμα ο ιστότοπος να μην μπορεί να λειτουργήσει για μερικές ώρες».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...