735
| CreativeProtagon

Ποιος απειλεί την παραδοσιακή οικογένεια;

Κώστας Γιαννακίδης Κώστας Γιαννακίδης 5 Φεβρουαρίου 2024, 20:10
|CreativeProtagon

Ποιος απειλεί την παραδοσιακή οικογένεια;

Κώστας Γιαννακίδης Κώστας Γιαννακίδης 5 Φεβρουαρίου 2024, 20:10

Μία γαλακτοβιομηχανία κυκλοφόρησε συσκευασία στην οποία απεικονίζεται ένας πατέρας που δίνει γάλα στο παιδί του. Δεν είναι η μοναδική συσκευασία για τον συγκεκριμένο τύπο «οικογενειακού» γάλακτος. Οι υπόλοιπες δείχνουν ζευγάρι με παιδιά ή το ζευγάρι μόνο του.

Ο Κυριάκος Βελόπουλος πήρε τη συσκευασία με τον πατέρα και το παιδί και κατήγγειλε σχέδιο εξαφάνισης της μητέρας. Ναι, είναι γελοίο, αλλά διαθέτω προσωπική μαρτυρία για άνθρωπο που μπήκε στο παντοπωλείο της γειτονιάς μου και αρνήθηκε να αγοράσει γάλα με τη συγκεκριμένη συσκευασία. Προφανώς ανήκει στο κοινό του Βελόπουλου που, όπως καταγράφουν οι δημοσκοπήσεις, δεν είναι αμελητέο.

Αυτό το κοινό, λοιπόν, ταΐζεται από διάφορους, όχι μόνο από τον Βελόπουλο, με μια θεωρία συνωμοσίας σύμφωνα με την οποία υπάρχει ένα παγκόσμιο σχέδιο για εξάλειψη της οικογένειας. Η υλοποίησή του έχει πρώτο στόχο τη μητρότητα. Κάτι τέτοιο, άλλωστε, ισχυρίζεται και το ΚΚΕ.

Να τι έγραψε ο «Ριζοσπάστης»: «Η προώθηση της ταυτότητας φύλου, το δικαίωμα στη συνεχή φυλομετάβαση, οι μεταμοντέρνες θέσεις του “ατομικού αυτοπροσδιορισμού” και το τσουβάλιασμα ανθρώπων με διαφορετική ταξική θέση, πολιτικές απόψεις και εκφράσεις σεξουαλικότητας ως ενιαία “ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα”, αποτελούν επίσημη στρατηγική της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Σε αυτήν την κατεύθυνση αξιοποιείται και η αυτοαποκαλούμενη ηγεσία των ΛΟΑΤΚΙ, που χρηματοδοτείται και στηρίζεται από ομίλους όπως του Τζ. Σόρος, της JP Morgan, της General Electric. Στο παγκόσμιο φόρουμ του Νταβός συζήτησαν πρόσφατα πώς η εταιρική διπλωματία θα προωθήσει την ατζέντα της “ηγεσίας των ΛΟΑΤΚΙ”. Ισχυρά κέντρα των ΗΠΑ, όπως η Υπηρεσία Προηγμένων Αμυντικών Ερευνητικών Προγραμμάτων (DARPA) και η Εθνική Πρωτοβουλία Βιοτεχνολογίας και Βιοκατασκευής, χρηματοδοτούνται αδρά για να δημιουργήσουν τον «Ανθρωπο 2.0», ένα έμβιο ανθρωποειδές ρομπότ (cyborg), ένα ουδέτερο ανθρώπινο σώμα – βιολογικό εργαστήριο, που θα επιδέχεται απεριόριστες τεχνικές μεταβολές και άμεσες εντολές διακυβέρνησης. Ολα αυτά παρουσιάζονται με ανώδυνους όρους, όπως “σύγχρονη συμβίωση ανθρώπου και υπολογιστή”».

Ακούτε και εσείς τον ήχο από τα ψεκαστικά αεροπλάνα; Από την Εκκλησία και τον Βελόπουλο, ως το ΚΚΕ, προτάσσεται ένα συνωμοσιολογικό σχέδιο για την εξάλειψη ή τον επαναπροσδιορισμό της οικογένειας. Το δε ΚΚΕ, όπως διαβάσατε, το πάει και ένα βήμα πιο πέρα, ισχυρίζεται ότι ο καπιταλισμός θέλει να μεταβάλει την ανθρώπινη φύση προκειμένου το «ουδέτερο σώμα» να δέχεται εντολές.

Πολύ ωραία. Ας πούμε ότι οι ισχυροί του κόσμου, οι πολυεθνικές και τα όργανά τους θέλουν να αλλοιώσουν την έννοια της οικογένειας. Και το καταλάβαμε τώρα. Εδώ και τόσα χρόνια που θεσμοθετείται, ανά την Ευρώπη, η ισότητα στον γάμο, δεν είχαμε πιάσει το υπονοούμενο.

Το ερώτημα είναι για ποιο λόγο επιδιώκουν κάτι τέτοιο. Και δυστυχώς, δεν παίρνουμε καμία απάντηση. Οταν κυκλοφόρησαν τα εμβόλια COVID, η θεωρία συνωμοσίας, που ασπάστηκαν αρκετοί, αφορούσε ένα σχέδιο για τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού. Κάποιοι προσδιόριζαν και νούμερα, εκτιμώντας ότι ο στόχος των ισχυρών του κόσμου είναι ένας πλανήτης με μισό δισεκατομμύριο κατοίκους. Καλό, απλώς ξεφεύγει μία λεπτομέρεια. Οι ισχυροί του κόσμου θέλουν μεγάλες αγορές για να πλουτίζουν περισσότερο. Γι’ αυτό και η θεωρία έπρεπε να διατυπωθεί αλλιώς: κυκλοφορούν το εμβόλιο προκειμένου να μην πεθάνουν πολλοί ώστε να μείνουν σφριγηλές οι παγκόσμιες αγορές.

Ποιο είναι όμως το διακύβευμα με την προώθηση της ΛΟΑΤΚΙ ατζέντας; Το προφανές παραπέμπει στην ωρίμανση των κοινωνιών και στη διάθεση για εξάλειψη των ανισοτήτων. Ο Βελόπουλος, η Εκκλησία και το ΚΚΕ θα πουν ότι στόχος είναι η οικογένεια και η αλλαγή του παραδοσιακού μοντέλου. Ομως πάνω σε αυτό το μοντέλο έχει οικοδομηθεί ο καπιταλισμός ή, αν θέλετε, πιο γενικά, αυτό που ονομάζουμε «σύστημα».

Οι ισχυροί και οι αγορές αγαπούν την παραδοσιακή μορφή οικογένειας. Θέλουν παιδιά που μεγαλώνουν με προκαθορισμένα καταναλωτικά πρότυπα. Μεγάλες οικογένειες που γεμίζουν το καρότσι του σούπερ μάρκετ. Και αγωνιούν περισσότερο από όλους για το δημογραφικό πρόβλημα που συρρικνώνει τις αγορές. Από την άλλη, έχουν κάθε λόγο να καλύψουν, στη στρατηγική μάρκετινγκ, το ΛΟΑΤΚΙ κοινό που, ειδικά στους άνδρες, διατηρεί έντονη καταναλωτική συμπεριφορά.

Το νέο θεσμικό πλαίσιο δεν αλλάζει τη μορφή της οικογένειας όπως κακοβούλως ισχυρίζονται κάποιοι. Απλώς καλύπτει νομικά υφιστάμενες οικογένειες και φυσικά εκείνες που θα δημιουργηθούν. Ούτε, φυσικά, χορηγεί κίνητρα προς την ομοφυλοφιλία, κατά το βλακώδες επιχείρημα. Ομοφυλόφιλος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι βάσει νομικού πλαισίου. Ούτε η θεσμοθέτηση της ισότητας στον γάμο αποτρέπει κάποιους ομοφυλόφιλους από το να κάνουν παραδοσιακή οικογένεια – το ακούσαμε και αυτό στα επιχειρήματα.

Καλό θα ήταν, λοιπόν, όλοι αυτοί που ανησυχούν για την ελληνική οικογένεια να ασχοληθούν με κάποια άλλα, πολύ πιο σημαντικά πράγματα. Ας πούμε με την ψυχική υγεία στο πλαίσιο της οικογένειας, τη βία και τις αναχρονιστικές αντιλήψεις που εξωθούν ανθρώπους στα όριά τους. Και το ΚΚΕ ας μην ανησυχεί, οι άνθρωποι δεν πρόκειται να γίνουν ρομπότ. Το δοκιμάσαμε στον υπαρκτό σοσιαλισμό και δεν πήγε τόσο καλά.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...