Η μεγάλη μεταγραφή στη Formula 1 είναι γεγονός από το βράδυ της Πέμπτης ακόμα και αν κάποιοι δυσκολεύονται ακόμη να το συνειδητοποιήσουν.
Η Ferrari «ενεργοποίησε» και επίσημα τη «βόμβα» με τον Λιουίς Χάμιλτον. Λίγη ώρα μετά την επίσημη ανακοίνωση απ’ την πλευρά της Mercedes για το «διαζύγιό» της με τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή στο τέλος του 2024, ήρθε η επίσημη ενημέρωση απ’ τη «σκουντερία» για την έναρξη της συνεργασίας της με τον Χάμιλτον από το 2025.
Πρώτη η γερμανική ομάδα, με ένα σύντομο tweet το βράδυ της Πέμπτης ανακοίνωσε τη λήξη του συμβολαίου της με τον Βρετανό πιλότο, στα τέλη της σεζόν του 2024.
«Οι δρόμοι της Mercedes-AMG Petronas F1 Team και του Λιούις Χάμιλτον θα χωρίσουν στα τέλη της σεζόν του 2024. Ο Λιούις Χάμιλτον ενεργοποίησε την δυνατότητα αποδέσμευσης από το συμβόλαιο που ανακοινώθηκε πέρυσι», αναφέρεται στην λιτή ανακοίνωση της Mercedes που βλέπει τον Βρετανό να αποχωρεί απ’ το τιμόνι της μετά από 11 χρόνια και 6 τίτλους παγκόσμιου πρωταθλητή κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους.
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team and Lewis Hamilton will part ways at the end of the 2024 season. Lewis has activated a release option in the contract announced last year.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) February 1, 2024
Ο 39χρονος Χάμιλτον, όπως έγινε γνωστό αμέσως μετά από τη Ferrari θα υπογράψει νέο πολυετές συμβόλαιο με την ιταλική ομάδα, με την οποία βρισκόταν εδώ και καιρό σε συζητήσεις.
«Έζησα καταπληκτικά 11 χρόνια με αυτή την ομάδα και είμαι τόσο περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί. Η Mercedes ήταν μέρος της ζωής μου από τότε που ήμουν 13 ετών» τόνισε ο Χάμιλτον σε μια δήλωση που δεν ανέφερε πουθενά το όνομα της Ferrari .
«Είναι ένα μέρος όπου έχω μεγαλώσει, οπότε η απόφαση να φύγω, ήταν μια από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που χρειάστηκε να πάρω ποτέ. Αλλά είναι η κατάλληλη στιγμή για μένα να κάνω αυτό το βήμα και είμαι ενθουσιασμένος που θα αναλάβω μια νέα πρόκληση» πρόσθεσε.
Ο Χάμιλτον ανέφερε επίσης ότι ήθελε να τελειώσει την εποχή του στη Mercedes στα ύψη και ότι ήταν «…100% αφοσιωμένος στο να προσφέρω την καλύτερη απόδοση που μπορώ αυτή τη σεζόν και να κάνω την τελευταία μου χρονιά με τα Silver Arrows, αξέχαστη».
Ο 39χρονος Βρετανός πρόκειται να αντικαταστήσει τον ισπανό οδηγό Κάρλος Σάινθ στο πλευρό του Σαρλ Λεκλέρκ και θα «δώσει» στην ιταλική ομάδα παγκόσμιο πρωταθλητή σε ένα από τα αυτοκίνητά της για πρώτη φορά από την ημέρα που αποχώρησε ο γερμανός Σεμπάστιαν Φέτελ το 2020.
Η ανανέωση του συμβολαίου του Λεκλέρ θα αποφέρει στον Μονεγάσκο 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Το συμβόλαιο του Χάμιλτον, από την άλλη, περιλαμβάνει ετήσια αμοιβή της τάξης των 40 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, σύμφωνα με την Corriere della Serra.
Σύμφωνα με το Forbes, το 2023 ο Λεκλέρ αμείφθηκε από τη «σκουντερία» με 18 εκατομμύρια ευρώ, και ο Χάμιλτον από τη Mercedes με περίπου 51 εκατομμύρια ευρώ. Δεν έχει γνωστό το ποσό του νέου συμβολαίου του Χάμιλτον με την ομάδα του Μπράκλεϊ για το 2024 και ‘25, συνεπώς δεν μπορεί να κριθεί αν οι απολαβές του στη Ferrari θα είναι υψηλότερες ή χαμηλότερες.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News