410
Οι τιμές για το Audi Sport quattro (πάντα με πεζό το «q») ανεβαίνουν καθότι πρόκειται για σπάνιο δείγμα της γερμανικής σχολής | RM Sotheby’s

H γοητεία του «κοντού» Audi Sport quattro

Οι τιμές για το Audi Sport quattro (πάντα με πεζό το «q») ανεβαίνουν καθότι πρόκειται για σπάνιο δείγμα της γερμανικής σχολής
|RM Sotheby’s

H γοητεία του «κοντού» Audi Sport quattro

Αν δεν τον γνωρίζετε ήδη και γκουγκλάρετε το όνομα «Γιοσίκι Οκαμότο», το πρώτο λήμμα το οποίο θα βρείτε είναι απλό τη Wikipedia. Θα πέσετε πάνω σε αυτόν τον πολυεκατομμυριούχο από την Ιαπωνία, έναν από τους πιο γνωστούς σχεδιαστές βιντεοπαιχνιδιών και μανιώδη συλλέκτη πολλών και πανάκριβων αυτοκινήτων.

Μεταξύ άλλων, στο γκαράζ του έχουν κατά καιρούς στεγαστεί περιπτώσεις όπως ένα από τα μονοθέσια του Σουμάχερ, μία σπάνια Ferrari 333 SP, μία McLaren F1 (με αριθμό σασί 031) και άλλα εξωτικά. Το Audi quatrro που βλέπετε, το επονομαζόμενο ελληνιστί «κοντό» λόγω του μικρότερου μεταξονίου του που το έκανε πιο ευέλικτο στις ειδικές διαδρομές του άλλοτε Group B, είναι ένα από τα αυτοκίνητα του Οκαμότο. Για την ακρίβεια, ήταν.

Ήταν ένα από τα ελάχιστα Audi quattro που πουλήθηκαν καινούργια στην ιαπωνική αγορά και ο Οκαμότο με τόσα αυτοκίνητα εν αφθονία στη συλλογή του έκανε ελάχιστα παραπάνω από 7.000 χιλιόμετρα. Μόλις. Μεταγενέστερα το πούλησε σε κάποιον αμερικανό πρωταθλητή αγώνων ραλλύ, αγνώστων λοιπών στοιχείων από τους Sotheby’s, ο οποίος το φρόντισε με στοργή και προδέρμ. Ξέρετε πώς είναι αυτά. Σε γκαράζ χωρίς υγρασίες, άρτια συντήρηση και επίσης ελάχιστα χιλιόμετρα. Πόσα; Επιπλέον 600 περίπου. Προσθέστε μερικά ακόμα και το οδόμετρο γράφει «8.806» μερικές ώρες πριν που «ανέβηκαν» επίσημα οι φωτό. Τα παραπάνω σημαίνουν πως το συγκεκριμένο λευκό και «κοντό» είναι ένα από τα Audi quattro με τα λιγότερα χιλιόμετρα που είναι ακόμη διαθέσιμα επί γης.

Οταν στη συλλογή σου περιλαμβάνεται η Ferrari του Σουμάχερ και άλλα πολλά, ίσως δικαιούσαι να φοράς και ροζ παντελόνια. Ο πρώην ιδιοκτήτης του Αudi και γνωστός συλλέκτης, Γιοσίκι Οκαμότο (Car)
Λίγα λιγότερα από 9000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, με τα τύπου μπάκετ της Recaro, 5άρι σαζμάν, 5κύλινδρο να κρέμεται μπροστά και κοντό μεταξόνιο. Ο συνδυασμός «σκότωνε» στα 80s

Προσθέστε ότι μόλις 214 «κομμάτια» του Audi Sport quattro κατασκευάστηκαν ποτέ και οι πιθανότητες να αποκτήσει κάποιος ανάμεσά μας, δηλαδή με μέσου όρου φορολογική δήλωση, περιορίζονται δραστικά. Πόσο μάλλον για κάποιο με τόσα λίγα χιλιόμετρα και σε άψογη κατάσταση. Επενδυτική ευκαιρία; Θα μπορούσε να ειπωθεί και έτσι ενόψει ομογενοποιημένης ηλεκτροκίνησης. Eνδεικτικά, η πιο πρόσφατη τιμή που εμφανίζεται (εδώ) είναι στα 434.000 δολάρια, αλλά και αυτή είναι σχετική στο αυτοκινητικό χρηματιστήριο. Τυχόν ενδιαφερόμενοι για το τετρακίνητο που άλλαξε τη μορφή των αγώνων ραλλύ στο διηνεκές, ας μείνουν συντονισμένοι με τη δημοπρασία που έχει αναγγελθεί από τον οίκο RM Sotheby’s για τις 25 Ιανουαρίου.

 

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...