Η εταιρεία Zara εξέφρασε την λύπη της για την παρανόηση που δημιούργησε η διαφημιστική εκστρατεία με τις «ακρωτηριασμένες» κούκλες και τα αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά που προκάλεσαν κάλεσμα για μποϊκοτάζ από ορισμένους φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές.
«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται σε μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.
Χιλιάδες σχόλια αναρτήθηκαν στον λογαριασμό αυτόν σχετικά με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, πολλά συνοδεύονταν από παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το #BoycottZara έγινε viral στο Twitter (Χ).
Οι διαμαρτυρόμενοι «είδαν» στις φωτογραφίες της καμπάνιας, εικόνες που παρέπεμπαν στην Γάζα.
Οι αναρτήσεις της εταιρείας στο Instagram που παρουσίαζαν την εκστρατεία αφαιρέθηκαν και στη θέση τους δημοσιεύτηκε η «συγγνώμη» της εταιρείας.
«Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται στο μήνυμα της εταιρείας που διευκρινίζει ότι η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων. Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ατελιέ με σκάλες, υλικά συσκευασίας, κιβώτια και γερανούς και εργάτες με στολές εργασίας.
Η συγκεκριμένη καμπάνια βασίστηκε σε ιδέα που ανέπτυξε το δημιουργικό τμήμα της εταιρείας τον Ιούλιο για τη σειρά ρούχων «Ατελιέ» της Zara και η φωτογράφιση έγινε τον Σεπτέμβριο, διευκρίνισε η εταιρεία.
Η καμπάνια «πρόβαλε γλυπτά που δεν έχουν ολοκληρωθεί στο στούντιο του γλύπτη και δημιουργήθηκε με μοναδικό σκοπό να δείξει ρούχα υψηλής ποιότητας σε ένα καλλιτεχνικό πλαίσιο».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News