Πρόστιμα συνολικού ύψους 619.512 ευρώ, για αθέμιτη κερδοφορία, επιβληθηκαν σε τρεις εταιρείες εμπορίας σχολικών ειδών κατά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙΜΕΑ).
Οπως ανακοινώθηκε, οι εν λόγω εταιρείες και τα επιμέρους πρόστιμα που τους επιβλήθηκαν, έχουν ως εξής:
● «ΓΙΟΒΑΣ Α.Ε- Ανώνυμος Εμπορική Τεχνική & Τουριστική Εταιρεία», 253.650 ευρώ
● «NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», 290.950 ευρώ
● «GRAFFITI A.E.», 74.912 ευρώ
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε σχετικά:
«Η κυβέρνησή μας και το υπουργείο Ανάπτυξης έχουν απόλυτα ξεκάθαρη θέση απέναντι στην αντιμετώπιση της ακρίβειας και των φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας: ουδείς είναι υπεράνω του νόμου. Οι έλεγχοι συνεχίζονται με ιδιαίτερη ένταση ιδίως όσον αφορά σε καταναλωτικά προϊόντα με ιδιαίτερο κοινωνικό χαρακτήρα, όπως είναι τα σχολικά είδη.
Στόχος δικός μας αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας είναι να μετριάσουμε τις συνέπειες του εισαγόμενου πληθωρισμού και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τα φαινόμενα της αισχροκέρδειας. Η προσπάθειά μας είναι αδιάλειπτη».
Εισπράχθηκαν τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στις δυο πολυεθνικές
Σε δηλώσεις του βράδυ στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, ο υπουργός Ανάπτυξης γνωστοποίησε πως έχουν εισπραχθεί τα πρόστιμα των 2 εκατ ευρώ που επιβλήθηκαν στις δυο πολυεθνικές.
Ο κ. Σκρέκας σημείωσε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που επιβάλλει πρόστιμα για αισχροκέρδεια, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν διεξαχθεί πάνω από 19.000 έλεγχοι (19.557) και έχουν επιβληθεί περισσότερα από 1.500 πρόστιμα (1.521) εκ των οποίων έχει βεβαιωθεί ή εισπραχθεί το 70%, συνολικού ύψους σχεδόν 5 εκατ ευρώ.
Οι έλεγχοι είναι συνεχείς στην αγορά σε χιλιάδες κωδικούς, τόνισε και αναφερόμενος στα μέτρα κατά της ακρίβειας, προανήγγειλε και νέες δράσεις μετά το καλάθι του νοικοκυριού και τη μόνιμη μείωση τιμής που πλέον έχει φτάσει τα 660 προϊόντα από 53 εταιρείες, αναφέροντας ενδεικτικά τη διευκόλυνση των παραγωγών να πωλούν προϊόντα τους στις λαικές αγορες.
Τέλος, ο υπουργός Ανάπτυξης χαρακτήρισε «παζάρι» την πώληση προϊόντων προωθητικής ενέργειας στα σούπερ μάρκετ, προαναγγέλλοντας συνολική μεταρρύθμιση «για να είναι σταθερά χαμηλές οι τιμές».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News