Η γυναίκα το όνομα της οποίας συνδέθηκε ακούσια με την πρώτη κλωνοποίηση προβάτου πριν από 25 χρόνια, απορρίπτει κατηγορηματικά την ιδέα μιας μετά θάνατον καλλιτεχνικής «ανάστασης» μέσω της τεχνολογίας. Το γνωστό κλωνοποιημένο αρνάκι είχε βαφτιστεί «Ντόλι» το 1997, ως φόρο τιμής στην Ντόλι Πάρτον.
Μπορεί τα ολογράμματα του Ελβις Πρίσλεϊ, του Μάικλ Τζάκσον και του χιπ-χοπ τραγουδιστή Τούπακ Σακούρ να έδωσαν στους θαυμαστές τους «ζωντανά» σόου ακόμα και μετά τον θάνατό τους, αλλά η διάσημη κάντρι τραγουδίστρια λέει ότι δεν θέλει η Τεχνητή Νοημοσύνη να κρατά την ψυχή της «γειωμένη» μετά τον θάνατό της, αναφέρει δημοσίευμα των Times του Λονδίνου.
Η 77χρονη καλλιτέχνις έδειχνε αμφίθυμη σχετικά με τη ζωή σε εικονική μορφή στο μέλλον, όταν ρωτήθηκε για το πώς ήθελε να τη θυμούνται, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Λονδίνο την Πέμπτη. «Νομίζω ότι έχω αφήσει πίσω μου μεγάλο σώμα καλλιτεχνικού υλικού» είπε η τραγουδίστρια. «Πρέπει να αποφασίσω με πόσα από αυτά τα πράγματα υψηλής τεχνολογίας θέλω να ασχοληθώ, γιατί δεν σκοπεύω να αφήσω την ψυχή μου εδώ, σε αυτή τη Γη».
«Νομίζω ότι και χωρίς αυτές τις τεχνολογίες θα μείνω, έτσι κι αλλιώς, εδώ για πάντα» συμπλήρωσε. «Θα είμαι κοντά, θα βρούμε τρόπους να με κρατήσουμε εδώ». Αναφερόμενη στην Τεχνητή Νοημοσύνη, η Πάρτον αστειεύτηκε ότι «τα πάντα» πάνω της είναι ούτως ή άλλως τεχνητά, προσθέτοντας ότι το κόλπο για να δείχνει μια γυναίκα ωραία στην ηλικία της είναι «καλοί γιατροί, καλό μακιγιάζ και καλός φωτισμός».
Δεν συμφωνούν όλοι μαζί της. Ψηφιακές εκδοχές των νεότερων εαυτών των μελών των ABBA τραγούδησαν και χόρεψαν τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους σε μια ειδική αρένα στο ανατολικό Λονδίνο, ενώ ο Μικ Τζάγκερ έχει πει ότι η εικονική τεχνολογία συναυλιών προσφέρει σε συγκροτήματα όπως οι Rolling Stones την ευκαιρία να εξασφαλίσουν την κληρονομιά τους.
Οι δηλώσεις της Πάρτον έγιναν στο πλαίσιο της προώθησης του νέου της άλμπουμ, «Rockstar», που θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο. Ο νέος δίσκος σηματοδοτεί μια αποφασιστική αλλαγή τόνου για την αστέρα της κάντρι μουσικής, καθώς περιέχει συνεργασίες της με καλλιτέχνες όπως οι Λίζο, Πολ ΜακΚάρτνεϊ και Ελτον Τζον, σε ένα μείγμα από διασκευές ροκ-εν-ρολ τραγουδιών και πρωτότυπων συνθέσεων.
Η τραγουδίστρια ήθελε να συμμετάσχει στο άλμπουμ της και ο Μικ Τζάγκερ, αλλά και ο σύζυγός της, Καρλ Ντιν: τον «λατρεύει», είπε, αλλά τα προγράμματά τους δεν ταίριαζαν. «Συνεχίσαμε να ψάχνουμε για το σωστό τραγούδι ενώ εκείνος ηχογραφούσε ένα άλμπουμ στο Λος Αντζελες και έκανε κάποια άλλα πράγματα στο Νάσβιλ – δεν τον πετύχαινα πουθενά» εξήγησε η Ντόλι. «Τον κυνηγούσα σαν κοριτσάκι Γυμνασίου που γουστάρει τον αθλητή του σχολείου».
Ντυμένη με ένα έντονο ροζ φόρεμα και ασημένιες μπότες μέχρι τους μηρούς, η Πάρτον είπε ότι της αρέσει να παριστάνει τη ροκ σταρ, αλλά επέμεινε ότι έχει αποφύγει κάθε γελοιότητα συνδεδεμένη με τη ροκ παράδοση. Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι θέλει να κάνει «ένα ακόμη μεγάλο άλμπουμ» για να νιώσει «σαν να έχω καταφέρει τα πάντα», προσθέτοντας: «Θέλω να κάνω ένα υπέροχο γκόσπελ άλμπουμ».
Η αλήθεια είναι πως η γκόσπελ είναι ίσως το μόνο μουσικό είδος με το οποίο δεν έχει ακόμα καταπιαστεί.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News