Το νέο εγχείρημα έρχεται σε μια δύσκολη περίοδο για πολλές διαφημιστικές εταιρείες μετά από κατακόρυφη πτώση των δαπανών, ειδικά στον τομέα της τεχνολογίας. Ωστόσο, το υψηλό προφίλ του Ιντρις Ελμπα ως ηθοποιού αναμένεται να βοηθήσει την εταιρεία. Θα προσθέσει επίσης λάμψη στην επιχείρηση, ανάλογη της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «Mad Men», που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ και διεθνώς.
Ο Ελμπα και ο Μπόγιαν άρχισαν να συζητούν για πρώτη φορά πάνω στην επικείμενη συνεργασία τους αφού εξέτασαν μια προσφορά για την απόκτηση του Channel 4, όταν η κυβέρνηση παρουσίασε την προοπτική ιδιωτικοποίησης του. Ο Ελμπα, ο οποίος έγινε διάσημος από τη συμμετοχή του σε τηλεοπτικά προγράμματα όπως το «Luther» και το «The Wire», έχει ήδη κάποιες δικές του εταιρείες, παράλληλα με την καριέρα του στη μουσική και τον κινηματογράφο. Είπε ότι οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων επιδιώκουν ολοένα και περισσότερο να εισέρχονται σε διαφορετικούς τομείς: «Μια φίρμα αθλητικών ειδών μπαίνει στη μουσική και φίρμες μουσικών προϊόντων μπαίνουν στη μόδα. Και αυτό χρειάζεται καθοδήγηση».
Η εταιρεία θα ονομάζεται Silly Face, ένα όνομα που επινοήθηκε από την Ελμπα και αντικατοπτρίζει την επιθυμία του να επαναφέρει μια αίσθηση διασκέδασης στις επιχειρήσεις, όπως έγραψαν οι Financial Times. Ο Ελμπα θέλει να φέρει στην εταιρεία ανθρώπους με διαφορετικές προοπτικές και πολιτισμικό υπόβαθρο για να προσφέρει στις εταιρείες διαφορετικές ιδέες για τον τρόπο που θα κάνουν μάρκετινγκ. Είπε επίσης ότι χρειάζεται να γίνει μια «ειλικρινής συζήτηση»: «Οι καταναλωτές είναι τόσο έξυπνοι, τώρα, μπορούν να μυρίσουν τις βλακείες, θέλουν οι επιχειρήσεις να τους φέρονται με ακεραιότητα, θέλουν να αντιπροσωπεύονται. Είναι δύσκολο για τις εταιρείες να αντεπεξέλθουν σε αυτό».
Ο Μπόγιαν από την πλευρά του είπε ότι τον τελευταίο καιρό υπήρξε «πολλή πίεση» στις εταιρείες δεδομένων των ελέγχων των θέσεων τους σε τομείς όπως η πολιτική, το κλίμα και η ποικιλομορφία.
«Όταν μπαίνω σε εταιρείες, οι άνθρωποι φοβούνται ελαφρώς. Δεν ξέρουν πώς θα είναι τα πράγματα στο μέλλον. Φτιάχνουμε ένα ασφαλές μέρος για να βρεθούμε όλοι μαζί». Η Miroma θα παρέχει υποστήριξη στο νέο πρακτορείο, το οποίο στρατολογεί επί του παρόντος στρατολογεί ομάδα στελεχών για το δημιουργικό και το μάρκετινγκ. Ο Ελμπα είπε ότι η καριέρα του βοήθησε να φέρει στυην εταιρεία τη γνώση για όσα θέλει το κοινό. «Νομίζω ότι από τη δουλειά μου γνωρίζω πολλά όσον αφορά την κατανόηση του κοινού και του πώς και σε τι αντιδρούν, και πώς μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε αυτό», είπε και πρόσθεσε: «Αισθάνομαι ότι ο κόσμος πρέπει να βρει διαφορετικούς τρόπους για να εξερευνήσει νέες ιδέες χωρίς φόβο μήπως ακυρωθεί».
Ο Μπόγιαν είπε ότι το πρακτορείο ίσως επιδιώξει την απόκτηση και άλλων επιχειρήσεων και θα προσπαθήσει να παράγει το δικό του περιεχόμενο, όπως ντοκιμαντέρ μικρού μήκους. Η Miroma διαθέτει μια σειρά από πρακτορεία μάρκετινγκ στο χαρτοφυλάκιό της, μεταξύ άλλων σε τομείς όπως η παραγωγή, το ψηφιακό μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ επιρροής. Τον Φεβρουάριο απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο της Buzz 16, της εταιρείας περιεχομένου που ξεκίνησε το 2016 ο ποδοσφαιριστής Γκάρι Νέβιλ.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News