461
Αγρια, ανόθευτη, δύσκολη, λακωνική Ferrari F40, με πολλά κιλά προσωπικότητας | Barkaways Sales

Να η ευκαιρία: Πωλείται Ferrari F40, πρώτο χέρι, λίγα χιλιόμετρα. Πόσο πάει η καλλονή;

Αγρια, ανόθευτη, δύσκολη, λακωνική Ferrari F40, με πολλά κιλά προσωπικότητας
|Barkaways Sales

Να η ευκαιρία: Πωλείται Ferrari F40, πρώτο χέρι, λίγα χιλιόμετρα. Πόσο πάει η καλλονή;

Ο πρόλογος είναι μάλλον περιττός για την F40. Την ξέρουν και οι πέτρες. Εστω και αν σπανίζει ως σπάνιος λίθος. Συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 1.311 αντίτυπα. Ολα προς τιμήν της ίδιας της εταιρείας, του υλικού τέκνου του μεγάλου Εντσο, η οποία γιόρτασε, το 1987, τα σαράντα χρόνια από τη σύστασή της – εξ ου ο κωδικός «F40».

Οταν πρωτοπαρουσιάστηκε, είχε προγραμματιστεί να φτιαχτούν μόλις 400 κομμάτια, σε τιμή 400.000 δολαρίων έκαστο. Όλα έγιναν sold out και το φιλανθρωπικό ίδρυμα με έδρα το Μαρανέλο δέχθηκε να φτιάξει μερικές ακόμα. Σήμερα οι τιμές έχουν ανέβει Ιμαλάια. Τι σήμερα; Ηδη το 1990 μία τέτοια που είχε ως προσωπικό αυτοκίνητο ο βρετανός λεοντόκαρδος της Formula 1, ο Νάιτζελ Μάνσελ, είχε πουληθεί έναντι ενός εκατομμυρίου στερλινών, τιμή-ρεκόρ που κρατήθηκε μέχρι και το 2010. Σήμερα; Ακόμα πιο ψηλά. Να, για παράδειγμα, η Ferrari F40 που βλέπετε, έχει βγει στο σφυρί για 1.650.000 λίρες, σχεδόν 2.000.000 ευρώ μείον κάτι ψιλά για το πουρμπουάρ.

Κινητό έργο τέχνης διά χειρός Πινινφαρίνα και μηχανολογικά σχεδιασμένο από τον Νικόλα Ματεράτσι. Σε μια εποχή που οι Γερμανοί είχαν βγάλει το διαστημόπλοιο που λεγόταν «Porsche 959», οι Ιταλοί μίλησαν ωμά, σπαρτιάτικα και εξόχως δυνατά

Η συγκεκριμένη, μία από τις μόλις 76 Ferrari F40 που πάτησαν το πόδι τους στο Νησί, έχει μόνο 70.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και κρατήθηκε για τριάντα δύο συναπτά έτη από τον ίδιο, πρώτο της ιδιοκτήτη. H σύντομη ιστορία της λέει πως ο άνθρωπός μας (sic) πήγε και την παρέλαβε κάποτε από το Μαρανέλο, μετά ταξίδεψε οδικώς μέχρι το Μονακό όπου και ταξινομήθηκε και οκτώ χρόνια αργότερα την έφερε στην Αγγλία όπου και έβγαλε βρετανικές πινακίδες – παρότι αριστεροτίμονη.

Oταν βγήκε, το 1987, ήταν το πιο ισχυρό, πιο γρήγορο και πιο ακριβό αυτοκίνητο παραγωγής της εταιρείας

Η ιταλίδα καλλονή έχει περάσει κατά καιρούς από διάφορες πασαρέλες και Concours αποσπώντας πολλαπλά βραβεία για την αψεγάδιαστη, τελείως ορίτζιναλ κατάστασή της, με εξαίρεση την εξάτμιση της Tubi που ανεβάζει κι άλλο τις λυσσασμένες οκτάβες από το V8 κινητήρα με τις δύο τουρμπίνες και τους σχεδόν 500 ίππους.

Σε περίπτωση που το σκέφτεστε να ξεκινήσετε οικονομίες ή να ακυρώσετε τις αυγουστιάτικες διακοπές σας, ευπειθώς αναφέρεται ότι η εικονιζόμενη Ferrari F40 συνοδεύεται από αναλυτικότατο ιστορικό, φέρει δύο κλειδιά, δεν έχει φεισθεί εξόδων συντήρησης, ενώ το τελευταίο τιμολόγιο έχει ημερομηνία «5 Απριλίου 2022» με διέλευση στα 42.307 μίλια. Η θεά, στο κλασικό κόκκινο «Rosso Corso» και με εμφανείς τις επιφάνειες από ανθρακόνημα, τελεί προς αναζήτηση νέου ιδιοκτήτη. Λες;

Σταθερά μπάκετ, γυμνό ανθρακόνημα, χειροκίνητο 5 σχέσεων, χειροκίνητα παράθυρα, κινητήρας 2,9 λίτρων, ισχύς 484 ίππων, πλήρης απουσία ηλεκτρονικών, όλα υπό ατομική ευθύνη. Και η Παναγιά βοηθός

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...