Η οποία πίστα, ως γνωστόν, έχει εξελιχθεί στο ιερό δισκοπότηρο των κατασκευαστών όταν έρχεται η ώρα των πωλήσεων. Κοινώς, το πιο γρήγορο στο Νορντσλάιφε πουλάει, είναι εμπορικό διαβατήριο. Ειδικά, στις τάξεις των ενθουσιωδών οδηγών και ειδικώς βενζινοαίματων. Μόνο που εδώ η κόντρα είναι στην πρίζα και όχι στο καύσιμο. Να θυμίσουμε ότι η μέχρι πρότινος κάτοχος του ρεκόρ του ταχύτερου ηλεκτρικού στην πίστα της χαρντκορίλας ήταν η Porsche Taycan, την οποία το Tesla Model S Plaid Track Pack «εκτέλεσε» με μια διαφορά της τάξης των 8 και πλέον δευτερολέπτων στο γύρο.
Ακριβέστερα, το Plaid ολοκλήρωσε τη δοκιμασία σε 7:25.231
Πρόκειται για χρόνο που, αν συγκριθεί με βενζινοκίνητες σπορ κατασκευές, τοποθετείται μεταξύ Ferrari Enzo και Mercedes SLS AMG Black Series, δηλαδή κοντά σε κορυφαία αυτοκίνητα, έστω και περασμένης γενιάς. Εν προκειμένω, το Τesla φορούσε το πισταδόρικο πακέτο (Track Pack) που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει κεραμικά φρένα, σφυρήλατους τροχούς, ειδικά ελαστικά (Goodyear Supercar 3R) και εγκέφαλο που ξεκλειδώνει το φράγμα των 200 μιλίων, περί τα 320 χλμ/ώρα, ταχύτητες, δηλαδή, κρίσιμες για την κατάκτηση τέτοιου τίτλου σε μεγάλη πίστα υψηλών χιλιομέτρων και με τεράστια ευθεία. Πάντως, υπήρξαν σημεία στην πίστα όπου το αυτοκίνητο φαίνεται να αγγίζει τα 289 χλμ/ώ.
Επίσης, το συγκεκριμένο Tesla Model s Plaid ήταν εξοπλισμένο με κανονικό τιμόνι και όχι με το «ανέκδοτο», το Yoke, για το οποίο η εταιρεία είχε δεχθεί -και δικαίως- έντονη κριτική. Η τοποθέτηση συμβατικού, στρογγυλού τιμονιού ίσως είναι και μία σιωπηρή παραδοχή από την Tesla ότι το Yoke δεν συνιστάται και τόσο για επιθετική χρήση του αυτοκινήτου ή, τουλάχιστον, αν δεν αρκείσαι σε launch control στις ευθείες.
Μένει να δούμε το επόμενο κεφάλαιο της άτυπης κόντρας μεταξύ Tesla και Porsche και το κατά πόσον οι γερμανοί θα επιστρέψουν για να διεκδικήσουν το θρόνο του ταχύτερου EV (Electric Vehicle) που έχασαν σε δικό τους, γερμανικό, «γήπεδο». Μέχρι τότε, αυτό είναι το επίσημο βίντεο.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News