594
Εννιά υπεραυτοκίνητα, άπειρα «άλογα», ακόμα περισσότερα χρήματα, σπορ και θέαμα στους ελληνικούς δρόμους | Alex Panfold / White Label Events

Δεν είναι photoshop. Στην Ελλάδα οι πολυεκατομμυριούχοι με τα supercars

Εννιά υπεραυτοκίνητα, άπειρα «άλογα», ακόμα περισσότερα χρήματα, σπορ και θέαμα στους ελληνικούς δρόμους
|Alex Panfold / White Label Events

Δεν είναι photoshop. Στην Ελλάδα οι πολυεκατομμυριούχοι με τα supercars

Για να είμαι ειλικρινής, όταν πρωτοείδα τη φωτογραφία όπου μια Mercedes CLK GTR προσπερνούσε ένα παλιό αγροτικό Toyota σε ελληνικό δρόμο, υπέθεσα πως θα ήταν άλλο ένα photoshop. Ξέρετε, σαν κι αυτή πριν μερικούς μήνες, που έδειχνε το αενάως φημολογούμενο ελληνικό υπεραυτοκίνητο που όλο ακούμε και ποτέ δεν βλέπουμε, το Chaos, να προσπερνά ένα φορτηγό με σανό (για ευνόητους λόγους…) κάπου στη Θήβα.

Η διαφορά είναι πως μια CLK GTR όντως βρισκόταν στην Ελλάδα. Δεν συναντάται αυτό το σπάνιο τέρας στην επικράτεια. Μόλις 26 αντίτυπα έχουν κατασκευαστεί συνολικά σε όλον τον κόσμο – 20 κουπέ και έξι ρόουντστερ. Αυτή ήταν η μία από τις έξι. Οι φίλοι του motorsport ίσως τη θυμούνται και στην αγωνιστική της εκδοχή, τη CLR.

Η πιο άτυχη στιγμή ήταν όταν απογειώθηκε, στο Le Mans του ’99, με τον οδηγό της, τον σκωτσέζο Πίτερ Ντάμπρεκ, να βρίσκεται κάμποσα μέτρα πιο κοντά στον Θεό, σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά ατυχήματα των αγώνων αντοχής. Ευτυχώς όχι δυστύχημα, αφού ο Ντάμπρεκ είχε άγιο και, παρότι έγινε ιπτάμενος με 300 χλμ./ώρα, καρφωτά μέσα στο δάσος δίπλα στην πίστα, βγήκε αλώβητος.

H υπερσπάνια Mercedes CLK GTR Roadster προσπερνά ένα αγροτικό. Η πάλη των τάξεων σε ένα σπάνιο ενσταντανέ

Για την ιστορία, η CLK GTR είναι πανάκριβη ράτσα. Σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές στην αυτοκινητική αγορά, κοστίζει περί τα 8,5 εκατ. ευρώ το κομμάτι. Περαστικά μας. Φυσικά, δεν ήταν η μόνη που βρέθηκε να περιπλανιέται στην υπέροχη ελληνική εξοχή. Το ραντεβού των Κροίσων περιελάμβανε, επίσης, τέσσερα Pagani Zonda, μία McLaren F1 GTR Longtail, μία Ferrari SF90 Stradale, μία Ferrari F50, μία Bugatti Chiron και τέτοιου επιπέδου εξωτικά «ζώα του δάσους».

Η συνάντηση ξεκίνησε στον Λαιμό, στο «Four Seasons», το ξενοδοχείο του Aστέρα Βουλιαγμένης, και από εκεί γράφτηκαν χιλιόμετρα σε έρημους –συνήθως, ακόμα, αυτή την εποχή– δρόμους. Συνοδός της εκλεκτής παρέας ο Αλεξ Πάνφολντ, ένας βρετανός φωτογράφος που «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Ινσταγκραμ

H στιγμή που η αγωνιστική CLR του Πίτερ Ντάμπρεκ κυριολεκτικά απογειώθηκε με 300 χλμ./ώρα στο Le Mans του ’99. Και όμως, βγήκε σώος (GT Channel)

Ωραία περίπτωση ο Πάνφολντ, που κατάφερε μέσα σε μόλις δέκα χρόνια να καταξιωθεί ως ένας από τους καλύτερους φωτογράφους, κυρίως στον χώρο του αυτοκινήτου, και να συνεργάζεται με γνωστά automotive διεθνή περιοδικά και ιστοσελίδες. Ξεκίνησε πηγαίνοντας ως θεατής στο Festival of Speed, το event που γίνεται κάθε χρόνο στο Σάσεξ της Μ. Βρετανίας, και ταυτόχρονα φωτογράφιζε αυτοκίνητα που συναντούσε τυχαία στον δρόμο, το γνωστό «car spotting». Ε, από εκεί κατέληξε να είναι ένα κορυφαίο όνομα και, εν προκειμένω, να συνοδεύει με την κάμερά του σπάνιες και αρκετά ιδιωτικές συναντήσεις με πανάκριβα υπεραυτοκίνητα.

Κύριοι, διαλέξτε. Επίσκεψη στη μάζωξη της αφθονίας (Alex Panfold)

Το τουρ έλαβε χώρα κατά το πλείστον στην Πελοπόννησο, με έδρα το ξενοδοχείο «Amanzoe» στην Αργολίδα, προκαλώντας πολλαπλά «εγκεφαλικά» σε διερχομένους. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πάνφολντ ακολουθεί ανάλογο τουρ επί ελληνικού εδάφους. Είχε προηγηθεί αντίστοιχο με ιδιοκτήτες McLaren, με έδρα το συγκρότημα «Ναυσικά», επίσης στο ξενοδοχείο του Αστέρα και με επίσης υπέροχες εικόνες.

Το διεθνές διαβατήριο, όπως συχνά λέγονται τέτοιες αφορμές που διαφημίζουν τη χώρα στο εξωτερικό, υπάρχει. Το θέμα είναι… πού είναι τα λεφτά.

Oι ιδιοκτήτες υπεραυτοκινήτων που επισκέπτονται την Ελλάδα προσπαθούν να είναι διακριτικοί. Πώς, όμως, όταν κυκλοφορούν με αυτά; (Alex Panfold)

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...