Υπεγράφη την Πέμπτη, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η σύμβαση για το οδικό έργο Μπράλος – Αμφισσα, ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», προϋπολογισμού 285 εκατ. ευρώ, με ανάδοχο την ΑΒΑΞ.
«Πρόκειται –τόνισε ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας κατά την υπογραφή της σύμβασης– για ένα σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που καθίσταται πλέον συγκοινωνιακός κόμβος, με την ολοκλήρωση των –εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας– οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων, μαζί με την ολοκλήρωση του Ε65 και το ξεμπλοκάρισμα τμήματος του οδικού άξονα “Λαμία – Καρπενήσι”».
«Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο εντάχθηκε από την ελληνική κυβέρνηση, ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, με χρηματοδότηση από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, ξεκινά να παίρνει σάρκα και οστά με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας», σημείωσε ο υπουργός και στο σημείο αυτό ευχαρίστησε και συνεχάρη τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, «για τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει για την πρόοδο των έργων στην επικράτεια, προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, της περιφερειακής ανάπτυξης».
«Τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν», είπε για τον κ. Καραμανλή ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου Ε-65 και αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, εξυπηρετώντας διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας.
Η ολοκλήρωσή του σημαίνει ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία, διασύνδεση των Περιφερειών και των πόλεων, καθώς και διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών και ανάπτυξη των οικονομιών.
Η κυβέρνηση, κατέληξε στη δήλωση του ο υπουργός Οικονομικών, αποδεικνύει, για μία ακόμη φορά, ότι εργάζεται συστηματικά, μεθοδικά και υπεύθυνα, για τη διαμόρφωση όρων βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας.
Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή του οδικού τµήµατος από τον Μπράλο µέχρι την Αρχή παράκαµψης Γραβιάς (χ.θ.0+000 έως 7+300) και του οδικού τµήµατος µετά το τέλος της Παράκαµψης Γραβιάς (από χ.θ. 13+600) έως την Αµφισσα (χ.θ. 30+700), μήκους περίπου 25 χλµ. Περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή ενός αριθμού ισόπεδων κόμβων, καθώς και ενός δικτύου παράλληλων και κάθετων δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο και την εξυπηρέτηση των παροδίων χρήσεων.
Η διάρκεια των εργασιών ορίστηκε σε 54 μήνες (4,5 χρόνια) από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από πόρους του ΕΣΠΑ 2021-2027.
Με την ολοκλήρωση του έργου θα μπορεί κάποιος να μετακινείται από την περιοχή της Λαμίας στην Πάτρα χωρίς να περνά από την Αττική και την Κορινθία, σε περίπου 80 λεπτά.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News