Την ώρα που οι διοικήσεις της ΣΤΑΣΥ και του ΟΣΥ είχαν προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά της προαναγγελθείσας απεργίας της Τετάρτης στα μέσα μαζικής μεταφοράς (στο πλαίσιο της απεργίας της ΓΣΣΕ και της ΑΔΕΔΥ) προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούν οι πολίτες της πρωτεύουσας, ο Αλέξης Τσίπρας επισκέφτηκε, το πρωί της Τρίτης, το αμαξοστάσιο των λεωφορείων στου Ρέντη, για να απευθύνει κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην απεργία.
«Είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ εδώ στου Ρέντη και να συνομιλήσω με εργαζόμενους που ετοιμάζονται για την αυριανή, μεγάλη απεργιακή κινητοποίηση, για να δώσουν το “παρών”», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας πως «αύριο, 9 του Νοέμβρη, η ελληνική κοινωνία δείχνει ότι έχει σφυγμό και αντιστέκεται απέναντι στην ακρίβεια, απέναντι στην εξαθλίωση, την αισχροκέρδεια, στη μείωση του εισοδήματος, με αίτημα έναν μισθό αξιοπρέπειας, δηλαδή αυξήσεις στους μισθούς και κατάργηση των αντεργατικών νόμων Μητσοτάκη-Χατζηδάκη».
Τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ υποδέχθηκε ο Ηλίας Γκιουλάκης, πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αθηνών και Μέλος της Διοίκησης Εργαζόμενων ΟΑΣΑ και τον ξενάγησε στις εγκαταστάσεις του αμαξοστασίου. Ο κ. Γκιουλάκης υπογράμμισε την ανάγκη στήριξης της ΟΣΥ τόσο με προσλήψεις προσωπικού όσο και με ανανέωση του στόλου, όπως και της διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών.
Προσπερνώντας την κατάσταση στην οποία άφησαν οι ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τις δημόσιες συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη –με απαρχαιωμένο, ανεπαρκή στόλο και τρομακτική εισιτηριοδιαφυγή–, ο κ. Τσίπρας δεσμεύτηκε για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών εφόσον επανεκλεγεί Πρωθυπουργός. Επίσης δεσμεύτηκε για τη συνολική στήριξη της ΟΣΥ ΑΕ προχωρώντας τον «διαγωνισμό για τα λεωφορεία», έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα «σύγχρονο σύστημα» αστικών συγκοινωνιών, με «μεγαλύτερο στόλο» και περισσότερο προσωπικό. Εξάλλου, ξεκαθάρισε ότι υπάρχει «διαφορά ιδεολογίας» με την τωρινή, «νεοφιλελεύθερη» κυβέρνηση που πιστεύει στις «ιδιωτικοποιήσεις» ακόμα και «κρίσιμων υπηρεσιών».
«Ηρθα εδώ να κουβεντιάσω για την ανάγκη ενός συστήματος ισχυρών δημόσιων, συγκοινωνιών στην υπηρεσία του πολίτη. Που σημαίνει και στήριξη της υλικοτεχνικής υποδομής, στήριξη των εργαζομένων. Για 750 λεωφορεία ήταν ο διαγωνισμός προίκα που βρήκε η κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας, τον κατήργησε», ισχυρίστηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ για να υποστηρίξει έπειτα ότι «τρία χρόνια τώρα δεν έχει μπει ούτε ρόδα στα μέσα μαζικής μεταφοράς». Αυτό το τελευταίο ελέγχεται ως ανακριβές, σύμφωνα τουλάχιστον με δήλωση του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή ο οποίος τον περασμένο Μάιο είχε πει πως «μέσω leasing και με συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα, φθάσαμε στον αριθμό των 1.300 λεωφορείων όταν είχαμε παραλάβει 850. Προχωράμε, όμως, να φέρουμε και νέα λεωφορεία που θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα», είχε προσθέσει.
Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Τσίπρας συνέχισε στο ίδιο μήκος κύματος από το αμαξοστάσιο του ΟΣΥ, λέγοντας ότι «η λεηλασία θα τελειώσει, ο δημόσιος χώρος θα στηριχθεί γιατί η ελληνική κοινωνία χρειάζεται στήριξη και αύριο είναι μία μέρα κρίσιμη να δώσουμε το μήνυμα ότι υπάρχει εναλλακτικός δρόμος».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News