Πάνω που είχε ανοίξει τα φτερά του να πετάξει. Και στο θέατρο και στο τηλεοπτικό τερέν. Το οποίο και προτιμούσε διότι, όπως είχε εξομολογηθεί, λάτρευε τα γυρίσματα και το κλίμα των γυρισμάτων.
Πάνω, λοιπόν, που ετοιμαζόταν να πετάξει με την πρώτη του μεγάλη επιτυχία και έναν ξεκαρδιστικό πρωταγωνιστικό ρόλο, στην παράσταση του Γιώργου Καπουτζίδη «Όποιος θέλει να χωρίσει να σηκώσει το χέρι του», στο Θέατρο Ήβη, κόπηκε σε τροχαίο το νήμα της ζωής του 31χρονου Πάνου Νάτση. Εν μέσω συνεχών sold out.
Και αυτό, λίγο προτού κάνει τον πρώτο του μεγάλο τηλεοπτικό ρόλο – αφού μάλιστα είχε ολοκληρώσει τα γυρίσματα, τα οποία αυτόπτες λένε ότι τα καταφχαριστιόταν – στη σειρά «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη. Ο οποίος τον είχε ξεχωρίσει στην ακρόαση για το θεατρικό του και θέλησε να του δώσει και τη μεγάλη τηλεοπτική ευκαιρία, πιστεύοντας στο ταλέντο του.
Πηγαίο ταλέντο. Ο Πάνος Νάτσης δεν είχε, όπως αρκετά παιδιά, στο νου του να γίνει ηθοποιός. Ασχολήθηκε αρχικά με τη μουσική τεχνολογία. Τελευταίο παιδί μιας οικογένειας από τον Ωρωπό, με τέσσερις μεγαλύτερες αδελφές (η μία απέκτησε μάλιστα πρόσφατα και εγγονάκι), έφτασε να σπουδάζει στη Σχολή του Θεάτρου Τέχνης σχεδόν από τύχη. Ή μάλλον με πρόσκληση – πρόκληση ενός παιδικού του φίλου, που τού είχε πει ότι έχει ενδιαφέρον.
Στις «Σέρρες», που είναι και ο τόπος καταγωγής του Γιώργου Καπουτζίδη, ο ήρωας, ο Οδυσσέας επιστρέφει για λόγους… ανωτέρας βίας και, σύμφωνα με το σενάριο, το οποίο έχει κρατηθεί επτασφράγιστο μυστικό, φτάνει να παραμείνει στη γενέτειρά του και να ξαναδεί τα δεδομένα της ζωής του από την αρχή.
Η τηλεοπτική σειρά που ολοκλήρωσε τα γυρίσματά της κατά το Δεκέμβριο θα έχει δέκα επεισόδια, που θα ανεβαστούν όλα (κατά τη λογική του Netflix) σε διαδικτυακή πλατφόρμα (Ant1 Next). Και θα είναι ουσιαστικά ό,τι έχει απομείνει – στην κάμερα – από το πρόωρα χαμένο ταλέντο του Πάνου Νάτση.
Εκεί, συμπρωταγωνίστησε με το Γιώργο Γάλλο (σε κωμικό ρόλο!), τη Λένα Δροσάκη και τη Μαριλού Κατσαφάδου, η οποία παίζει μαζί του στο θεατρικό «Όποιος θέλει να χωρίσει να σηκώσει το χέρι του».
Πέρα από το ήδη αρκετά πλούσιο βιογραφικό του, να επισημάνουμε την συμμετοχή του στην… ολόγυμνη θεατρική παράσταση «The Curing Room» του Ντέιβιντ Ίαν Λι στον πολυχώρο Vault, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Καρατζιά, που είχε κάνει σερί από sold out το 2017. Με θέμα μια πραγματική ιστορία: όταν οι Ναζί έκλεισαν νηστικούς και ολόγυμνους και μέσα στην παγωνιά της Πολωνίας, το 1944, επτά αιχμαλώτους ρώσους αξιωματικούς που είχαν σωθεί από τα άγρια σκυλιά στα οποία είχαν (οι Ναζί) παραδώσει μια ολόκληρη διμοιρία.
Θεατρικά, όπως είχε εξομολογηθεί πρόσφατα, ποθούσε να κάνει δύο ρόλους: τον Έντμοντ στον «Βασιλιά Λιρ» του Σαίξπηρ και τον Στάνλεϊ Κοβάλσκι στο «Λεωφορείον ο Πόθος» του Τενεσί Ουίλιαμς.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News