-
Καμμένος στα social media: Από τις γραβάτες με τους φαλλούς, στο μπλουζάκι για το τέλος της πατριαρχίας
O Πάνος Καμμένος έχει ξανανιώσει –φαίνεται. Αδυνατισμένος και απαλλαγμένος από την υστερία της εξουσίας, επιχειρεί με κάθε τρόπο να επανασυστήσει τον εαυτό του, ελπίζοντας ότι ο κόσμος θα ξεχάσει τα έπη των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και την καταλυτική παρουσία στα χρόνια της πολιτικής εξαλλοσύνης που δηλητηρίασε την Ελλάδα.
Ετσι, ο άλλοτε πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και συγκυβερνήτης της χώρας, ο πρώην υπουργός Αμυνας που χυδαιολογούσε στη Βουλή «στα τέσσερα εσείς, στα τέσσερα» και αναρτούσε στο Twitter γραβάτες με πέη για να τις αποδώσει έπειτα στο παιδί του, θυμήθηκε να καλωσορίσει το 2022 με μια ανάρτηση στην οποία εικονίζεται να φορά ένα μπλουζάκι «Patriarchy is over» (η πατριαρχία τελείωσε).
View this post on InstagramΒέβαια το μπλουζάκι που δείχνει μια γυναίκα να δέρνει έναν άνδρα μαρτυρά ότι η κοσμοαντίληψη του κ. Καμμένου για την οποία έγινε διάσημος ανά την Ελλάδα, δεν έχει αλλάξει: όλα υπό το παραμορφωτικό πρίσμα της σύγκρουσης, της βίας, του ανώτερου και του κατώτερου.
Είναι ορισμένοι άνθρωποι που έχουν αυτό το ταλέντο. Ακόμα και κάτι το σημαντικό, να το κάνουν να μοιάζει φαιδρό.
-
Καραμανλής και Παυλόπουλος πήγαν στην εξόδιο ακολουθία για τον Κάρολο Παπούλια - αλλά δεν έμειναν ως το τέλος
Ενα παρασκήνιο από την εξόδιο ακολουθία που τελέστηκε την περασμένη Τετάρτη στον ΙΝ Αγ. Σπυρίδωνα στο Παγκράτι για τον Κάρολο Παπούλια (1929 – 2021) φώτισαν «Τα Νέα» τη Δευτέρα: Δύο άνθρωποι που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη θητεία τού εκλιπόντος στην Προεδρία της Δημοκρατίας, ο Κώστας Καραμανλής, που ως Πρωθυπουργός τον πρότεινε για το ύπατο αξίωμα, και ο Προκόπης Παυλόπουλος που τον διαδέχτηκε, πήγαν μεν στην εκκλησία αλλά δεν έμειναν για την ακολουθία.
Τα πώς και τα γιατί τα έγραψε με το δικό του καυστικό ύφος, ο Στέφανος Κασιμάτης στη στήλη «Πανδώρα» των «Νέων»:
«Εντύπωση έκανε σε όσους πήγαν στην εξόδιο ακολουθία για τον Κάρολο Παπούλια ότι ο τέως πρόεδρος, μα πάντα Δημοδιδάσκαλος του Γένους, Προκόπιος Παυλόπουλος, όπως και ο Κώστας Καραμανλής ο Ακάματος, προσήλθαν μεν στην εκκλησία του Αγ. Σπυρίδωνα, αλλά δεν έμειναν. Εμειναν όσο χρειαζόταν για να καταγραφεί η παρουσία τους από τους τρίτους και έφυγαν. Εκείνοι, πάντως, που γνωρίζουν τον Πρ. Παυλόπουλο δεν ξαφνιάστηκαν. Ποτέ δεν μένει στις κηδείες. Κανείς δεν ξέρει γιατί. Ισως τον συγκινεί ιδιαιτέρως το κείμενο της εξοδίου ακολουθίας και δεν θέλει να τον βλέπουν οι άλλοι καθώς τον παίρνουν τα ζουμιά. Ισως πάλι να σκέφτεται ότι, αν παρακολουθείς τις κηδείες των άλλων, στο τέλος μαθαίνεις τη διαδικασία απέξω, οπότε χάνεις την έκπληξη της δικής σου κηδείας – της μόνης στην οποία μένεις αναγκαστικά μέχρι το τέλος. Αυτά για τον Δημοδιδάσκαλο. Ο Ακάματος απλώς βαριόταν…»
-
Πόσο ΣΥΡΙΖΑ: Φίλης και Τζούφη «διαφωνούν» για το άνοιγμα των σχολείων
Στην κομματική γραφειοκρατία του ΣΥΡΙΖΑ ο Νίκος Φίλης είναι τομεάρχης Παιδείας και η Μερόπη Τζούφη αναπληρώτρια τομεάρχης Παιδείας. Και είναι λογικό: ο κ. Φίλης, βουλευτής Α’ Αθηνών, είχε υπάρξει για έναν φεγγάρι υπουργός Παιδείας των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ (πρoτού τον καρατομήσουν ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο Πάνος Καμμένος), ενώ η κυρία Τζούφη, βουλευτής Ιωαννίνων, είχε διατελέσει ένα άλλο φεγγάρι υφυπουργός Παιδείας, καλύπτοντας το τεράστιο κενό του Κώστα Ζουράρι.
Αυτοί οι δύο λοιπόν διατύπωσαν εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις για το άνοιγμα των σχολείων: Ο μεν κ. Φίλης ζήτησε εμμέσως πλην σαφώς να υπάρξει παράταση των χριστουγεννιάτικων διακοπών –«να υπάρχει καθημερινή παρακολούθηση της επιδημιολογικής εικόνας και ετοιμότητα για τη λήψη των αναγκαίων μέτρων, όπως η παράταση των διακοπών, αν η πορεία της “Ο” τις επόμενες μέρες καταστήσει αναπόφευκτη αυτή την επιλογή», είπε–, η δε κυρία Τζούφη τόνισε ότι «τα σχολεία πρέπει να παραμείνουν ανοιχτά τόσο για λόγους παιδαγωγικούς, όσο και ψυχοκοινωνικούς».
Και αυτό είναι λογικό. Εδώ και δύο χρόνια, στον ΣΥΡΙΖΑ ακολουθούν τη γνωστή επαμφοτερίζουσα στάση: και με την υποχρεωτικότητα και με τη μη υποχρεωτικότητα και με τους εμβολιασμένους και με τους ανεμβολίαστους και με τον Ξανθό και με τον Πολάκη κοκ.