Σε μία καταχώριση ανεύρεσης νέων συνεργατών, η εταιρεία DressX αναζητά ανθρώπους με εμπειρία στη βιομηχανία μόδας, που δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια και έχουν καλή αίσθηση για το τι θέλουν οι πελάτες. Πρέπει επίσης να είναι καλοί στο να φτιάχνουν ρούχα, που δεν μπορείς να τα φορέσεις, να τα κρεμάσεις ή να τα ρίξεις απλά στην πλάτη της καρέκλας πλάι στο κρεβάτι σου…
Τα ρούχα θα είναι όλα εικονικά, δεν θα μπορούν να δοκιμάζονται σε δοκιμαστήρια, αλλά οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν photoshop και να αναρτούν φωτογραφίες τους στα social media, που θα τους δείχνουν να ποζάρουν σε υπέροχα μέρη, φορώντας ένα σύνολο, το οποίο στην πραγματικότητα δεν υπάρχει, γράφει στους Times o Γουίλ Παβία, ανταποκριτής της βρετανικής εφημερίδας στη Νέα Υόρκη.
Η DressX είναι ηγετική εταιρεία στη βιομηχανία εικονικής μόδας. Αναπτύχθηκε ταχύτατα στη διάρκεια της πανδημίας και διαφημίζει τα ανύπαρκτα προϊόντα της σαν μια πιο βιώσιμη εναλλακτική λύση σε σχέση με την παραδοσιακή παραγωγή ενδυμάτων. Δεν είναι κάτι σπάνιο.
Τον Αύγουστο, γράφει ο Παβία, ο Ralph Lauren ανήγγειλε την παρουσίαση μιας εικονικής κολεξιόν σε συνεργασία με τη Zepeto, μια εταιρεία που δημιουργεί ψηφιακούς κόσμους. Και η βρετανή ινφλουένσερ Ντανιέλα Λόφτους βλέπει τόσες πολλές δυνατότητες στην εικονική μόδα που τον περασμένο μήνα παραιτήθηκε από τη δουλειά της σαν σύμβουλος μόδας για να αφιερωθεί πλήρως στην ιστοσελίδα της This Outfit Does Not Exist.
Παρόμοιες προτάσεις υποβλήθηκαν, ψηφιακά βεβαίως, στην πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας της Σεούλ, όπου τα ενδύματα παρουσιάστηκαν σε δεκάδες «ταινίες εικονικής μόδας».
Το πρώτο brand εικονικής μόδας, The Fabricant, εμφανίστηκε στην Ολλανδία το 2018: «Ολες οι άλλες δημιουργικές βιομηχανίες είχαν ήδη γίνει εικονικές αλλά όχι η μόδα», λέει στους Times η Μικαέλα Λαρόσε, επικεφαλής περιεχομένου και στρατηγικής της εταιρείας. Και προσθέτει ότι όλοι οι designers του Fabricant είχαν ξεκινήσει δουλεύοντας με υφάσματα και «έγιναν designers εικονικής μόδας χρησιμοποιώντας software που αναπαράγει άψογα τη συμπεριφορά των υφασμάτων. Το γεγονός ότι γνωρίζουν τις έννοιες του ντραπαρίσματος και της εφαρμογής, τους επιτρέπει να προσαρμόζουν κάτι ωραία».
Η DressX, η οποία υποστηρίζει ότι διαθέτει το μεγαλύτερο κατάστημα εικονικών ενδυμάτων, προσφέρει περισσότερα από 1.000 σύνολα, που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, περισσότερων από 100 σχεδιαστών εικονικής μόδας.
Στο e-shop της υπάρχουν καπέλα των 25 δολαρίων, που μπορείτε να υποκριθείτε ότι φοράτε σε φωτογραφίες για το Instagram και φασματικά, ζωγραφισμένα φορέματα στην τιμή των 40 δολαρίων, ενώ με 300 δολάρια μπορείτε να αποκτήσετε πιο πολυτελή εικονικά μοντελάκια, φτιαγμένα με «υφάσματα» φλοράλ ή με θαλασσινά θέματα …
(Κι αναρωτιέται κάποιος τώρα, πόσο εύκολο θα είναι σε λίγο να ξεχωρίζεις την πραγματική ζωή από την εικονική πραγματικότητα;)
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News