Μέσα στην εβδομάδα, θα έχουμε την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα, ανακοίνωσε μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ, ο υπουργός Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης αναφερόμενος στην μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε. στη Lamda Development και τις υπογραφές για τη Γραμμή 4 του Μετρό.
Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ1 από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, ο υπουργός Ανάπτυξης μίλησε στην εκπομπή «Συνδέσεις» για τα μεγάλα έργα που θα αλλάξουν, όπως είπε, τη ζωή των Ελλήνων, δημιουργώντας άμεσα 10.000 χιλιάδες θέσεις εργασίας.
«Σήμερα έχουμε μια πολύ καλή ημέρα για την κυβέρνηση, για τον Πρωθυπουργό για τον ελληνικό λαό. Όλη εβδομάδα συνοδεύεται από δύο μεγάλες υπογραφές. Η πρώτη υπογραφή θα πέσει σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού, όπου με τον Κώστα Καραμανλή, τον υπουργό Υποδομών ξεμπλοκάραμε, μέσω ΕΣΠΑ, τη Γραμμή 4 του Μετρό που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.
Και την Παρασκευή θα υπογραφεί από το ΤΑΙΠΕΔ, παρουσία του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα και εμού, η μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε. στη Lamda Development, που θα είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα θα έχουμε λοιπόν την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.
Αυτό, πρόσθεσε, δείχνει την αποφασιστικότητα που έχουμε να αλλάξουμε τη ζωή των Ελλήνων, να προσφέρουμε θέσεις εργασίας, να αυξήσουμε τα εισοδήματα του κόσμου και να τους δώσουμε μια καλύτερη ζωή.
«Χρειαστήκαμε είκοσι χρόνια για να βρούμε τον τρόπο να αξιοποιήσουμε αυτό τον υπέροχο τόπο. Εμείς, δύο χρόνια τώρα δεν υπήρξε μέρα που δεν ασχοληθήκαμε με αυτό. Τόσο πολύπλοκο και δύσκολο έργο ήταν” και πρόσθεσε “πρέπει να μάθουμε στην Ελλάδα να κάνουμε τα έργα πιο γρήγορα και τη ζωή μας πιο απλή […] Αυτό που θα γίνει εδώ θα είναι εξαιρετικό», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και επανέλαβα ότι άμεσα θα δημιουργηθούν 10.000 θέσεις εργασίας ενώ στο διάστημα των οκτώ ετών που θα απαιτηθούν για να ολοκληρωθεί το έργο θα δημιουργηθούν «περίπου 70.000 θέσεις εργασίας σε ένα έργο οκτώ δισ. ευρώ».
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Lamda Development τα έργα ξεκινούν είναι:
Μεγάλο μέρος του Μητροπολιτικού πάρκου έκτασης 2.000.000 τμ.
Αθλητικές εγκαταστάσεις
Το παράκτιο μέτωπο
Το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο στην Αττική, το οποίο με εμπορικούς χώρους 72.000 τ.μ. θα είναι κατά 20% μεγαλύτερο από το Mall στο Μαρούσι. Το εμπορικό κέντρο θα κατασκευαστεί πολύ κοντά στον σταθμό του Μετρό «Ελληνικό» επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Χώροι γραφείων και ξενοδοχείο σε κοντινή απόσταση από το εμπορικό κέντρο, στη βόρεια πλευρά του ακινήτου, κοντά στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Μια Galleria που θα κατασκευαστεί κοντά στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά,
Δύο Ξενοδοχεία στην παράκτια ζώνη
Περίπου 800 κατοικίες διαφόρων ειδών (διαμερίσματα, μονοκατοικίες κ.λπ.)
Ουρανοξύστης κατοικιών με ύψος έως 200 μέτρα από τη στάθμη της θάλασσας, επίσης στο παράκτιο μέτωπο, κοντά στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά.
Στις δηλώσεις του στη δημόσια τηλεόραση, ο υπουργός Ανάπτυξης μίλησε και για το θέμα της ΕΑΒ, λέγοντας χαρακτηριστικά:
«Ευχαριστώ τους εργαζομένους της ΕΑΒ που κατάλαβαν ότι από την παραμονή της Lockheed Martin εξαρτάται η δουλειά τους. Η απόφαση της κυβέρνησης είναι να συνεχίσει να δουλεύει η ΕΑΒ με την Lockheed Martin εφαρμόζεται γι’ αυτό και είμαι πολύ ευτυχής».
Για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε ότι όποια εταιρεία και να πάρει το πρόγραμμα των φρεγατών, μέσα στο επιχειρηματικό της σχέδιο, πρέπει να έχει και την πρότασή της για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. «Δεν ανησυχώ. Οι φρεγάτες πρέπει να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Όταν αποφασίσει το Ναυτικό, θα έχουμε τους εργαζόμενους μέσα να δουλεύουν και με την πληρωμή των δεδουλευμένων τους», συμπλήρωσε, υπογραμμίζοντας ότι για να κατασκευαστούν οι φρεγάτες πρέπει να δουλεύουν και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία, Ελευσίνας και Σκαραμαγκά.
Ο υπουργός Ανάπτυξης κλήθηκε να σχολιάσει και το φαινόμενο των ανατιμήσεων που παρατηρείται τελευταία στην αγορά.
«Η άποψη που υπάρχει στους οικονομολόγους είναι ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα κρατήσει περισσότερο από το φθινόπωρο», ήταν η εκτίμησή του, για να συμπληρώσει:
«Μετά την καραντίνα έμειναν όλες οι εταιρείες με άδειες τις αποθήκες και αυτό δημιούργησε μια ταυτόχρονη μεγάλη ζήτηση για πρώτες ύλες και αύξηση των ναύλων. Η άποψη των ειδικών είναι ότι αυτό μόλις ομαλοποιηθεί ως προς τη ζήτηση, θα ομαλοποιηθεί και προς τις τιμές».
Οσον αφορά τον νέο Αναπτυξιακό Νόμο, ο υπουργός Ανάπτυξης έκανε γνωστό ότι θα βρεθεί στην ατζέντα του υπουργικού συμβουλίου της Τετάρτη και βασικό του χαρακτηριστικό θα είναι η αποφυγή της γραφειοκρατίας στον τομέα των Επενδύσεων.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News