• Μια σινεφίλ ερμηνεία για την σπουδή της Βόζενμπεργκ να ζητήσει την παραίτηση Μενδώνη

    Δεν πέρασε απαρατήρητη η σπουδή της Ελίζας Βόζενμπεργκ να ζητήσει την παραίτηση της Λίνας Μενδώνη από το υπουργείο Πολιτισμού –τρόπον τινά η ευρωβουλευτής της ΝΔ, η οποία τον Μάιο του 2019 τιμήθηκε από 288.427 νεοδημοκράτες, έδωσε πρώτη το σήμα για να ακολουθήσουν και άλλοι γαλάζιοι στο συγκεκριμένο ροκάνισμα του κυβερνητικού σχήματος.

     

    Κάποιοι, ίσως κακεντρεχείς, απέδωσαν την σπουδή αυτή της κυρίας Βόζενμπεργκ να ηγηθεί της αντιμενδώνιας καμπάνιας, στις καλές σχέσεις της με την Ολγα Κεφαλογιάννη, βουλευτή Α’ Αθηνων, η οποία είναι γνωστό πόσο κόπο έκανε να γίνει εκείνη υπερ-υπουργός Πολιτισμού όταν η ΝΔ κέρδισε τις εκλογές το καλοκαίρι του 2019, όμως ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε άλλα σχέδια.

     

    Μια άλλη, αδιαμφισβήτητα πιο σπιρτόζικη εκδοχή, για την παρέμβαση της κυρίας Βόζενμπεργκ, έδωσε η «Πανδώρα», η στήλη του Στέφανου Κασιμάτη στα «Νέα», που θύμισε το παρελθόν της νεοδημοκράτισσας πολιτικού ως τσαχπίνας ηθοποιού των 70s:

     

    Εγραψε συγκεκριμένα:

     

    «Την παραίτηση της Λ. Μενδώνη ζήτησε, περιέργως, η Ελίζα Βόζεμπεργκ από τις Βρυξέλλες, όπου παραθερίζει στις κατασκηνώσεις των ευρωβουλευτών. Υποθέτω ότι θα το ζήτησε με την ιδιότητα της ηθοποιού, καθώς θυμίζω ότι τη σημερινή ευρωβουλευτίνα της ΝΔ, την πρωτογνωρίσαμε στη μακρινή δεκαετία του 1970 ως στάρλετ στο πλευρό της Ρένας Βλαχοπούλου και του Νίκου Γαλανού».

     

    Για την Ιστορία, να πούμε ότι η ταινία στην οποία συμμετείχε η ευρωβουλευτής της ΝΔ ήταν το μιούζικαλ της Finos Film «Η Ρένα είναι οφσάιντ» (1972) σε σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου.

     

    Ακολουθούν μερικά στιγμιότυπα για να θυμηθούμε τα πρώτα βήματα της κυρίας Βόζενμπεργκ στον χώρο του θεάματος:

  • Αρχισαν τα γκάλοπ για τους υποψήφιους αρχηγούς του ΚΙΝΑΛ (ή του ΠΑΣΟΚ;)

    Και να θες να αγιάσεις, δεν σε αφήνουν. Υποτίθεται ότι στο Κίνημα Αλλαγής έχει συμφωνηθεί ένα είδος εσωκομματικού μορατόριουμ, ώστε να συζητηθούν τα της αρχηγίας από το καλοκαίρι και μετά.

     

    Ομως όλο κάτι προκύπτει. Πότε είναι ο Ανδρέας Λοβέρδος που υπόσχεται ότι θα κερδίσει τον χώρο του Κέντρου από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, πότε ένα γκάλοπ όπου μετριούνται δημοφιλίες και κομματικά «εγώ».

     

    Τώρα προέκυψε η έρευνα της Opinion Poll που μοιάζει να έγινε επί τούτου –ο τίτλος της λέει πολλά: «Πολιτικό σκηνικό και Κεντροαριστερά».

     

    Υπάρχει, για παράδειγμα, ένα ερώτημα στο οποίοι οι ψηφοφόροι του ΚΙΝΑΛ καλούνται να απαντήσουν αν θέλουν να επιστρέψει το ΠΑΣΟΚ. Οχι στην εξουσία, αλλά ως όνομα.

     

    Οι μισοί συμφωνούν, όμως οι υπόλοιποι μισοί, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, διαφωνούν.

    Το ακόμα πιο ενδιαφέρον ωστόσο, είναι ότι στο ερώτημα ποιον οι ψηφοφόροι του ΚΙΝΑΛ θέλουν για νέο αρχηγό –«φάουλ» της έρευνας αφού η Φώφη Γεννηματά δεν μπορεί να είναι «νέα» αρχηγός αλλά μετριέται– ο κ. Λοβέρδος παίρνει ένα ποσοστό κοντά στο 40%, ενώ δεύτερος είναι ο Νίκος Ανδρουλάκης με 26,92%.

     

    Στην τρίτη θέση είναι η νυν πρόεδρος, η οποία παίρνει ένα 16,67%, ενώ ακολουθεί ο Παύλος Γερουλάνος με 7,69%.

     

    Καλύτερα είναι τα ποσοστά της κυρίας Γεννηματά αλλά και του κ. Γερουλάνου όταν το ίδιο ερώτημα τίθεται σε όλους τους ψηφοφόρους. Γεγονός που δείχνει δύο πράγματα:

     

    α) ότι το παλαιό ΠΑΣΟΚ, ό,τι έχει απομείνει από αυτό δηλαδή, θέλει κομματικές επιλογές σαν τον κ. Λοβέρδο και τον κ. Ανδρουλάκη, ο οποίος είχε διατελέσει γραμματέας του κόμματος.

     

    β) ότι η κυρία Γεννηματά και ο κ. Γερουλάνος έχουν διείσδυση και σε άλλα κομματικά ακροατήρια, που είναι σε δεύτερη ανάλυση και το ζητούμενο…

  • Τι κάνει αυτές τις ημέρες η Λίνα Μενδώνη;

    Εχουν περάσει πέντε 24ωρα από τη συνέντευξη Τύπου που έδωσε για την υπόθεση Λιγνάδη η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, η οποία συνέντευξη Τύπου υπήρξε, κατά γενική ομολογία, ένα επικοινωνιακό ναυάγιο –για «ατυχείς» χειρισμούς έκαναν λόγο από την κυβέρνηση.

     

    Εκτοτε η υπουργός έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο. Το παρασκήνιο αποκαλύπτει ο Σταύρος Γ. Παπαντωνίου στη στήλη «Θεωρείο» της «Καθημερινής»:

     

    «Σας έχω ένα ενδιαφέρον παρασκήνιο για τις ασχολίες της Λίνας Μενδώνη τις τελευταίες ημέρες που έχει βρεθεί στο επίκεντρο της επικαιρότητας. Η υπουργός Πολιτισμού τα τελευταία 24ωρα πηγαινοέρχεται στην Εθνική Πινακοθήκη όπου και παρακολουθεί τη διαδικασία για εγκατάσταση των πινάκων στις νέες αίθουσες. Οι πρώτοι θα εγκατασταθούν κατά πληροφορίες την Παρασκευή».

  • Ο Φοίβος Δεληβοριάς απαντά στον Κούγια: «Είμαστε όλοι “επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι”»

    Η υπόθεση Λιγνάδη έχει πολλά κεφάλαια. Ποινικά, πολιτικά, κοινωνικά, μιντιακά –ξεχωριστό όμως αποτελεί ο Αλέξης Κούγιας, ο ποινικολόγος που ανάλαβε την υπεράσπιση του τέως καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, ο οποίος κατηγορείται για βιασμό κατά συρροή σε βαθμό κακουργήματος.

     

    Ο κ. Κούγιας έθεσε από την πρώτη στιγμή σε εφαρμογή ένα κλασικό σχέδιο υπεράσπισης όπου ο δικηγόρος ρίχνει ό,τι μπορεί στο τραπέζι: επιχειρηματικά συμφέροντα, πολιτικά συμφέροντα, νομικές ασάφειες, υπονοοούμενα, αμφιβολίες, φυσικά αμφισβήτηση των μαρτύρων κ.ο.κ. Σε αυτό το πλαίσιο έφτασε στο σημείο να χαρακτηρίσει ως… «επαγγελματίες ομοφυλόφιλους» τους καταγγέλλοντες, προκαλώντας πολύ λογικά σάλο και αντιδράσεις.

     

    Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες αντιδράσεις ήταν αυτή του τραγουδοποιού Φοίβου Δεληβοριά.  Μιλώντας στο «Πρωινό» της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα στον ΑΝΤ1, ο κ. Δεληβοριάς είπε μεταξύ άλλων:

     

    «Ήθελα πάρα πολύ να πω εκ μέρους των φίλων μου ότι το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας είναι μαζί με τους ανθρώπους που θέλουν να μιλήσουν με μεγάλο σεβασμό. Είμαστε με το πλευρό των θυμάτων, των ανθρώπων που κακοποιούνται εδώ και χρόνια» τόνισε.

     

    »Μέχρι να τελειώσει αυτή η δίκη, εγώ θα δηλώνω επαγγελματικά ομοφυλόφιλος για να συμπαρασταθώ στα θύματα. Είμαστε όλοι επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι από χτες. Ανοιξε ο ΚΑΔ, κολλούνται και ένσημα από ό,τι μαθαίνω» προσέθεσε καυστικά ο κ. Δεληβοριάς.

     




text
  • Βγήκε ο Μητσοτάκης από το μετρό; Γιατί μάλλον θα ήθελε να μείνει για πάντα εκεί


    1 Δεκεμβρίου 2024, 09:04