Μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020 με τη συμμετοχή σημαντικών θεσμικών και κοινωνικών φορέων, στην οποία συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, οδήγησε σε μια νέα εκδήλωση στο ίδιο, πάντα, πνεύμα στο τέλος της περσινής χρονιάς.
Στο γενικό πλαίσιο του προγράμματος της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη και εταιρική υπευθυνότητα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία καλλιεργεί εδώ και χρόνια μια ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς. Με τον στόχο αυτό πραγματοποιεί, λοιπόν, τακτικά μια σειρά από δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού, αλλά και σχετικές καμπάνιες προϊόντων της όπως αυτές της Heineken.
Παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι η πανδημία έχει επιβάλλει lockdown στην Ελλάδα όπως και σε ολόκληρη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι φετινές γιορτές να μην είχαν το χρώμα της παράδοσης άλλων ετών καθώς για πρώτη φορά μπαρ και εστιατόρια παρέμειναν κλειστά, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε στη διοργάνωση μιας ενδιαφέρουσας εκδήλωσης, online αυτή τη φορά, εκμεταλλευόμενη τη διάθεση των επαγγελματιών της εστίασης για επιμόρφωση, αλλά και τον περισσότερο διαθέσιμο ελεύθερο χρόνο τους.
Τον περασμένο Δεκέμβριο, στο πνεύμα των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της Covid-19, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα, διοργάνωσε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ενωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», και την παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα. Συνολικά, περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ.
Ενημερώθηκαν επίσης για τον ρόλο, που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του, ο οποίος είναι χωρίς αμφιβολία, ένας από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή. Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια για την ενσωμάτωση της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.
Να σημειωθεί ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδεινώνουν το πρόβλημα, όπως έχει καταγραφεί, είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αλλά και το ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου.
Παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς. Προς την ίδια κατεύθυνση, εξάλλου, επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ, τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News