Είναι μια παρηγοριά σε μια δύσκολη χρονιά πανδημίας να τηρήσει κανένας όσο μπορεί τα χριστουγεννιάτικα έθιμα. Αυτή είναι όμως η φράση-κλειδί: «όσο μπορεί» γιατί ο κορονοϊός δεν αστειεύεται, αλλά και οι κυβερνήσεις δεν βλέπουν με κακό μάτι κάθε είδους κοινωνικές συνάξεις.
Πώς να πείσεις, εξάλλου, τα παιδιά ότι ο Αϊ-Βασίλης μπορεί να μην είναι φέτος σε θέση να τα επισκεφτεί, όχι δεν ήταν φρόνιμα, αλλά γιατί μπορεί να γίνει «υπερμεταδότης» έτσι όπως θα μπαίνει από σπίτι σε σπίτι; Είναι και σε ευπαθή ομάδα, βλέπετε, ο άγιος. Και πώς να τους πεις ότι φέτος δεν θα φωτογραφηθούν στην αγκαλιά του;
Η μικρή Καρλεϊ Χάνσεν έβαλε τα καλά της, όπως έγραψε η Wall Street Journal, και πήγε να φωτογραφηθεί μαζί του στο mall. Ο άγιος ήταν όμως φορούσε πλαστική επένδυση για προστασία από τον κορονοϊό, ήταν πίσω από πλέξιγκλας και μιλούσε μέσω ενδοσυνεννόησης. Οσο για τη λίστα της μικρής, την παρέλαβε μέσα από τη θυρίδα. Κάπως ψυχρό, αλλά από το τίποτα….
Τα Mall γενικά προσπαθούν να κρατούν τους Αγιους Βασίληδες σε απόσταση από τα παιδιά, ζητούν μάσκες και αποστάσεις ασφαλείας.
Υπάρχει όμως χώρος και για την παραδοσιακή αμερικανική επινοητικότητα και τις μπίζνες. Εταιρεία από το Τέξας κατασκευάζει προστατευτικές σφαίρες από πλέξιγκλας μέσα στις οποίες μπορεί να παραμένει ο άγιος (κόστος 800-2.300 ευρώ ανάλογα το μέγεθος). Ετσι και τα παιδιά θα φωτογραφίζονται δίπλα του και το πλαστικό θα κρατά τον κορονοϊό σε απόσταση.
Δυστυχώς, όπως λένε όσοι βιοπορίζονται υποδυόμενοι τον άγιο τέτοιες μέρες, τα προστατευτικά μέτρα δεν επιτρέπουν την εύκολη επικοινωνία με τα παιδιά.
Αλλα πολυκαταστήματα, όπως τα Nordstrom και το Macy’s κατέφυγαν στη λύση της εικονικής επίσκεψης του άγιου και των βιντεοκλήσεων.
Οσο και αν τα παιδιά είναι εξοικειωμένα με τέτοιες πλατφόρμες, τους φαίνεται λίγο περίεργο να βλέπουν έτσι και τον αγαπημένο τους άγιο. Αλλά μήπως δεν είναι και για τους μεγάλους;
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News