1248
Η Τζένιφερ Λόπεζ στο εξώφυλλο του Wall Street Journal Magazine | Jennifer Lopez/Facebook

Οταν η λαμπερή Τζένιφερ Λόπεζ κάνει χρυσές μπίζνες

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 26 Νοεμβρίου 2020, 20:35
Η Τζένιφερ Λόπεζ στο εξώφυλλο του Wall Street Journal Magazine
|Jennifer Lopez/Facebook

Οταν η λαμπερή Τζένιφερ Λόπεζ κάνει χρυσές μπίζνες

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 26 Νοεμβρίου 2020, 20:35

Πώς φαντάζεστε ότι γίνεται μια συνέντευξη στις ημέρες της πανδημίας; Ναι, ακριβώς μέσω Zoom, Messenger, Viber ή ό,τι άλλο βολεύει τον καθένα. Η Τζένιφερ Λόπεζ, λοιπόν, κάθεται στο τραπέζι της κουζίνας της στο Λος Αντζελες  και πίσω της, έξω από το παράθυρο, ανεμίζουν οι φοίνικες του κήπου της, ενώ ο Τζόναθαν βαν Μίτερ κάθεται κι αυτός αναπαυτικά στην κουζίνα του στη Νέα Υόρκη. Και τους αρκούν λίγα δευτερόλεπτα για να αισθανθούν σαν να βρίσκονται και οι δύο στην ίδια κουζίνα και να κουβεντιάζουν, ενώ η Λόπεζ κοιτάζει κάπου κάπου τις σημειώσεις της.

H σταρ έχει μόλις τελειώσει την προπόνησή της και πάνω από το μαύρο αθλητικό σουτιέν φοράει ένα φούτερ με μια φωτογραφία της μαζί με τον Μαλούμα, τον 25χρονο σούπερ σταρ της κολομβιανής ποπ, με τον οποίο έκανε πρόσφατα μια ταινία και ένα άλμπουμ. Αρχικά είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν το φθινόπωρο, λόγω της πανδημίας, όμως, η κυκλοφορία αναβλήθηκε για τον Φεβρουάριο -εγκαίρως για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου- η ημερομηνία μετακινήθηκε, όμως και πάλι για τον Μάιο, και βλέπουμε, γράφει ο Τζόναθαν βαν Μίτερ στην Wall Street Journal Magazine.

Στα 51, της η Τζένιφερ Λόπεζ έχει δημιουργήσει μια από τις πιο γερές καριέρες της βιομηχανίας του θεάματος. Οικονομικά είναι μια από τις πιο πετυχημένες σταρ του Χόλιγουντ (τα κέρδη που φέρνει στο box office εκτιμάται ότι ανέρχονται σε 4,3 δισ. δολάρια) και μια από τις πιο επιτυχημένες τραγουδίστριες της ποπ στον πλανήτη (έχει πουλήσει περίπου 70 εκατ. δίσκους παγκοσμίως).

Σεξι, δυναμική και γυμνασμένη στο εξώφυλλο του νέου της αλμπουμ «In the Morning» (Facebook / Jennifer Lopez)

Τα δύο πρώτα βίντεο κλιπ με τον Μαλούμα, που τραγουδούν κυρίως στα ισπανικά -κυκλοφόρησαν στα τέλη Σεπτεμβρίου-, μαζί με το άλμπουμ και την ταινία του, που αναμένονται προσεχώς, είναι αυτά που αναμφίβολα θα ενθουσιάσουν τους θαυμαστές της τους επόμενους μήνες.

Εντωμεταξύ την Παρασκευή κυκλοφορεί το νέο της single «In the morning», όπως ανακοίνωσε η ίδια στα social media με μια γυμνή φωτογραφία της, που «έριξε» κυριολεκτικά το Instagram, συγκεντρώνοντας μέσα σε λίγες μόνο ώρες πάνω από 6 εκατ. like. Λίγο νωρίτερα είχε ανεβάσει και ένα teaser από τη νέα της δουλειά με ένα μικρό απόσπασμα του τραγουδιού και φωτογραφίες από γυμνά σημεία του κορμιού της.

Η JLo, όμως, έχει και άλλα μεγάλα νέα να αναγγείλει στον κόσμο της: ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα σειρά καλλυντικών, ενώ επίσης είναι βασικός επενδυτής σε μια start-up σε διαδικασία έκδοσης μετοχών (IPO).

Υπάρχουν, εξάλλου, έντονες φήμες, ότι μαζί με τον αρραβωνιαστικό της Αλεξ Ροντρίγκεζ -υπήρξε θρύλος του μπέιζμπολ στις ΗΠΑ- και συνεταίρο της στις επιχειρήσεις είναι σε έναν πόλεμο προσφορών για να γίνουν οι επόμενοι ιδιοκτήτες της δημοφιλούς ομάδας μπέιζμπολ New York Mets.

Με τον αρραβωνιαστικό της Αλεξ Ροντρίγκεζ

Η χολιγουντιανή σταρ ποτέ δεν φοβόταν να κάνει ηγετική επίδειξη. Είναι μια γυναίκα που σκέφτεται στρατηγικά, ειδικά όταν πρόκειται για την καριέρα της, και όταν καλείται να μιλήσει για τις ταχυδακτυλουργικές κινήσεις της στον εμπορικό τομέα και τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου της αποδεικνύει ότι είναι πράγματι αφεντικό:  «Υπάρχει το σιλό της ψυχαγωγίας», λέει. «Υπάρχει το σιλό των επενδύσεων. Υπάρχει το σιλό των οικοδομικών επιχειρήσεων. Και στο σιλό ψυχαγωγίας, υπάρχει ένα σιλό παραγωγής, ένα σιλό ρόλων, ένα σιλό σόου και το μουσικό σιλό. Και όλα αυτά έχουν ανάγκη από φροντίδα και καλή διαχείριση, έτσι δεν είναι;», συμπληρώνει.

Το μεγαλύτερο κομμάτι στο «σιλό» της ψυχαγωγίας αυτή τη στιγμή είναι η νέα της ταινία, «Παντρέψου Με» («Marry Me»), μια ρομαντική κωμωδία, από αυτές που λατρεύει η Λόπεζ και είναι η ειδικότητά της. Αυτή τη φορά παίζει τη ζωή της. Στα 51 της, η σταρ είναι σαν να μην γερνάει ποτέ και όχι απλά γιατί δείχνει νεότερη. Ανέκαθεν τη διέκρινε μια γοητευτική αφέλεια, σχεδόν ανωριμότητα, η οποία φαίνεται ξεκάθαρα στην χαοτική ερωτική ζωή της.

Εξακολουθεί να διατηρεί μια κοριτσίστική πλευρά, κάτι που για μια συνηθισμένη γυναίκα μοιάζει ανέφικτο, ειδικά όταν είναι μητέρα 12χρονων διδύμων (η Λόπεζ έχει μια κόρη και έναν γιο 12 ετών από τον γάμο της με τον Μαρκ Αντονι), που ετοιμάζεται για τον τέταρτο γάμο της. Στο «Marry Me», λοιπόν, υποδύεται ακριβώς μια ποπ σταρ που πλησιάζει στη μέση ηλικία: «Ηταν μια εμπειρία κάθαρσης, έπρεπε να υπενθυμίζω συνεχώς στον εαυτό μου, “Βάλε όλα όσα έχεις ζήσει”. Παίζω μια ποπ σταρ, που έχει το δικό της εμπορικό σήμα, και έχει διάφορες σχέσεις, μπαινοβγαίνει σε κακές σχέσεις. Είπα στον εαυτό μου, “Δεν χρειάζεται να υποκριθείς εδώ πέρα. Αρκεί να δείξεις απλά την ουσία σου, ποια είσαι πραγματικά. Και θα είναι το σωστό”», αποκαλύπτει.

Με τα δίδυμα παιδιά της

Το «Marry Me» είναι μιούζικαλ όπως το «A Star Is Born» της Lady Gaga. Η Τζένιφερ Λόπεζ  τραγουδάει τα περισσότερα -δίγλωσσα- τραγούδια του άλμπουμ, και ο Μαλούμα τα υπόλοιπα: «Είμαι  πραγματικά περήφανη για τη μουσική», λέει. «Είναι εντελώς αυθεντική. Επρεπε να τραγουδήσω ένα είδος που μου άρεσε και ανταποκρίθηκα αλλά δεν είναι ένας δίσκος της JLo». Επειδή όμως πρόκειται για ταινία της JLo, άρα ρομαντική κομεντί, θα έπρεπε να έχει ωραίο τέλος.

Η Καταλίνα Βαλντέζ (Τζένιφερ Λόπεζ), λοιπόν, μια εντυπωσιακή λατίνα ποπ σταρ, όταν μαθαίνει ότι ο σύντροφός της και επί σκηνής (Μαλούμα) έχει σχέση πίσω από την πλάτη της, αποφασίζει να παντρευτεί έναν άγνωστο (Οουεν Γουίλσον), που εμφανίζεται σε μια συναυλία της με μια πινακίδα «Παντρέψου με»… Και ναι, παρά τα καυτά φιλιά με τον Μαλούμα, τον παντρεύεται.

Με τον συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «Marry Me», Οουεν Γουίλσον

Νωρίς στην καριέρα της η Τζένιφερ Λόρενς πήρε είδηση ότι ο κόσμος θέλει να μυρίζει, όπως το ίνδαλμά του και να φοράει τα ρούχα του. Δάνεισε λοιπόν το όνομά της σε εταιρείες αρωμάτων και ενδυμάτων, που έκαναν μεν τεράστιους τζίρους αλλά τα δικά τη κέρδη δεν ήταν ανάλογα. Αποφάσισε λοιπόν να αναδιοργανώσει τις επιχειρήσεις της.

Η νέα της προσέγγιση είναι αυτή άλλων celebrities που έχουν αξιοποιήσει την εικόνα και το lifestyle τους -ειδικά οι Καρντάσιαν- για να χτίσουν εκπληκτικά προσοδοφόρες αυτοκρατορίες. Και η ελπίδα της, τώρα, είναι να πάρει ένα κομμάτι της αγοράς ομορφιάς (στις ΗΠΑ εκτιμάται στα 100 δισ. δολάρια) με τη δική της σειρά καλλυντικών, JLo Beauty. Τα προϊόντα της αναπτύσσονται με βάση το γενικό της στρατηγικό σχέδιο: όσο μεγαλώνει είναι πιο σοφή αλλά παραμένει νεανική και γίνεται πρότυπο για τις γυναίκες που θέλουν να πάρουν τον έλεγχο του σώματός τους, της ομορφιάς τους και της σεξουαλικής τους, υγείας με το μότο: «Αν μπορώ να το κάνω εγώ, μπορείς να το κάνεις κι εσύ».

Φωτογράφιση για τη νεά της σειρά καλλυντικών JLo Beauty

Στις επιχειρήσεις της, συνεπενδυτής είναι ο σύντροφός της Αλεξ Ροντρίγκεζ και η μεγαλύτερή τους επενδυτική κίνηση είναι η συμμετοχή τους στο brand υγείας και ευεξίας Hims & Hers, που μεταξύ άλλων διευκολύνει την τηλεθεραπεία και προσφέρει συνταγές για δερματολογικές θεραπείες, θεραπείες σεξουαλικής υγείας και θεραπείες για την τριχόπτωση: «Ουσιαστικά πρόκειται για παροχή υγειονομικής περίθαλψης σε όλους με προσιτές τιμές», λέει η Λόπεζ, «κάτι που για μένα και τον Αλεξ είναι πολύ σημαντικό επειδή μεγαλώσαμε σε γειτονιές όπου δεν είχες πρόσβαση στα πάντα και κάποιες θεραπείες ήταν πάρα πολύ ακριβές», συμπληρώνει.

Η Λόπεζ και ο Ροντρίγκεζ έχουν επίσης επενδύσει σε ενεργειακά ποτά (Super Coffee), άθληση (NRG Esports) και σε virtual entertainment/social media (Wave, Community). Όμως το μεγαλύτερό τους στοίχημα είναι η αγορά των Mets: «Εχουμε σχέδια για τους Mets, για την πόλη και τους οπαδούς της ομάδας», λέει η Λόπεζ, και ελπίζει ότι σύντομα θα καταφέρουν να τα πραγματοποιήσουν και αυτά…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...