Δεν είναι εύκολο να νιώσεις όπως ένα supermodel που έγινε επιτυχημένη τραγουδίστρια και έπειτα πρώτη κυρία της Γαλλίας. Μα αρκετοί από εσάς θα έχετε νιώσει όπως η Κάρλα Μπρούνι όταν, ενώ έδινε συνέντευξη στον Telegraph από το σπίτι της, μέσω zoom, τη διέκοψε ένα αγαπημένο πρόσωπο.
«Ο σύζυγός μου δεν ξέρει να χρησιμοποιεί το zoom!» απολογείται στην κάμερα, όσο ένα γκρίζο κεφάλι και ένα καλοντυμένο πάνω μέρος του σώματος εμφανίζονται στο πλαίσιο της οθόνης. Παρά την απότομη διακοπή της συνέντευξης, ο Νικολά Σαρκοζί δεν έχει χάσει τους τρόπους του.
Με πολύ πιο έντονη προφορά, χαιρετά πρώτα τη δημοσιογράφο, προτού αρπάξει την ευκαιρία να προωθήσει το βιβλίο που έγραψε κατά τη διάρκεια του lockdown.
Οπως ήταν λογικό, η σύζυγός του δεν λείπει από τις σελίδες του «Le Temps des Tempetres», μα ήταν η εμφάνισή της σε ένα άλλο βιβλίο που έγινε «πρώτο θέμα» στη Γαλλία.
Πρόκειται για την αυτοβιογραφική νουβέλα του γάλλου φιλόσοφου Ραφαέλ Εντοβέν, με τον οποίο η Μπρούνι έχει έναν 19χρονο γιο. Ομως, πριν από τον Ραφαέλ, η Μπρούνι ήταν σε σχέση με τον πατέρα του, Ζαν Πολ.
Τελικά, το τότε μοντέλο άφησε τον πρεσβύτερο Εντοβέν για τον νεότερο, με τον τρομερό καβγά μεταξύ πατέρα και γιου να περιγράφεται στο βιβλίο.
Παρά τη δημοσιότητα που έλαβε η εξιστόρηση πολύ προσωπικών στιγμών της, η Μπρούνι, δεν ενοχλήθηκε από την δημοσιοποίησή τους, η οποία έγινε με τις ευχές της. «Δεν το έχω διαβάσει ακόμη. Είμαι δημοκρατικός άνθρωπος και ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, οπότε είπα στον Ραφαέλ να το κάνει».
Μα δεν ενοχλήθηκε ούτε και για τις 23 γραμμές που ο συγγραφέας αφιέρωσε στα οπίσθιά της; Ε, λοιπόν, όχι. «Ε, εντάξει, είναι ο ποπός μου πριν από 20 χρόνια» απαντά.
Τότε, στις αρχές της δεύτερης χιλιετίας, ήταν που η Ιταλίδα έκανε τη μετάβασή της από την πασαρέλα στο τραγούδι, με το δισκογραφικό της ντεμπούτο «Quelqu’un m’a dit», που κυκλοφόρησε το 2002. Απροσδόκητα, έφτασε στην κορυφή των γαλλικών charts και πούλησε πάνω από 2 εκατομμύρια αντίτυπα, μα ίσως η μουσική να βγαίνει λίγο πιο φυσικά όταν είσαι σε σχέση με θρύλους του χώρου όπως ο Μικ Τζάγκερ και ο Ερικ Κλάπτον.
Ηταν η συμβουλή του τραγουδιστή των Rolling Stones που της έδωσε το απαραίτητο κουράγιο για να ξεπεράσει τους αρχικούς φόβους που είχε, προτού ανέβει τελικά στην σκηνή. «Μου είπε: Δεν μπορείς να είσαι εσύ. Πρέπει να δημιουργήσεις έναν χαρακτήρα, για να διαχωρίσεις την πραγματική ζωή σου από τη ζωή σου στην σκηνή».
Πάντως, παρά την απροσδόκητη επιτυχία της στον κόσμο του τραγουδιού, ο περισσότερος κόσμος θα τη θυμάται σαν ένα από τα κορυφαία μοντέλα των 90s, μαζί με τις Ναόμι Κάμπελ, Κλόντια Σίφερ, Σίντι Κρόφορντ και Χελένα Κρίστενσεν.
Ολες τους βρέθηκαν και πάλι μαζί στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου το 2017, για να τιμήσουν τον Τζιάνι Βερσάτσε, με τη συζήτηση να πηγαίνει στην εμμηνόπαυση, όπως αποκάλυψε η 52χρονη.
Η Μπρούνι δεν ντράπηκε επίσης να μιλήσει για την ταυτότητα του πραγματικού πατέρα της, που χρειάστηκε να περάσουν μερικές δεκαετίες για να τη μάθει. Τελικά, της αποκάλυψε την αλήθεια ο σύζυγος της μητέρας της, Αλμπέρτο Τεντέσκι, στις τελευταίες στιγμές της ζωής του, το 1996. Η μητέρα της, Μαρίσα Μπορίνι, είχε κρυφή σχέση με τον βραζιλιάνο επιχειρηματία Μαουρίτσιο Ρεμέρτ, όταν εκείνος ήταν 19 και εκείνη 32. Καρπός αυτής της σχέσης ήταν η Κάρλα.
Ηταν, λοιπόν, θυμωμένη όταν έμαθε πως οι γονείς της τής έλεγαν ψέματα για τόσα χρόνια; «Oχι, καθόλου! Πάντα αισθανόμουν λίγο άβολα με κάτι και όταν το έμαθα ήταν μία ανακούφιση. Δεν ένιωσα καθόλου τραυματισμένη, απλά είπα: “Α, εντάξει, αυτό εξηγεί τα πάντα’’».
Μάλιστα, η ιστορία σχετικά με την ανακάλυψη του βιολογικού πατέρα της αναφέρεται και στο τραγούδι της «Un Secret», για το νέο μουσικό άλμπουμ της. Στη λίστα των τραγουδιών υπάρχει και το «Un Grand Amour», που φυσικά είναι αφιερωμένο στον σύζυγό της.
Αλλά παρά αυτήν την ξεκάθαρη δήλωση αγάπης, το lockdown ήταν ένα τεστ και για το ζευγάρι Σαρκοζί.
«Ναι, ήταν μία δοκιμασία, αλλά εκείνος έγραψε βιβλίο, εγώ έγραψα το άλμπουμ μου. Ηταν επίσης γεμάτο το σπίτι, με την κόρη μας και επίσης τη μητέρα μου και την αδελφή της. Η μητέρα μου είναι 91 και η αδελφή της 95. Ιταλικός εγκλεισμός, θεέ μου! Σχεδόν σκοτωθήκαμε!» αποκάλυψε.
Ισως ένα ποτηράκι κρασί να βοηθούσε να ηρεμήσουν τα πνεύματα, μα ούτε η Μπρούνι, ούτε ο Σαρκοζί ήπιαν αλκοόλ όσο έμειναν κλεισμένοι στο σπίτι. Σύμφωνα με την ίδια, η Μπρούνι έκανε αποχή για το καλό της. «Οταν πίνω, πίνω πολύ. Οπότε είπα όχι, γιατί αν περάσω αυτήν την καραντίνα με αλκοόλ, τότε θα πέσω νεκρή».
Από την άλλη, ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας μάλλον είχε αναπτύξει διαφορετικές συνήθειες, για να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της δουλειάς.
«Δεν έχει πιει ούτε μια φορά στην ζωή του! Ούτε μια γουλιά! Οταν ήταν νεότερος είχε πονοκεφάλους και έτσι πάντα φοβόταν τι θα του έκανε το αλκοόλ. Δεν ξέρει την ωραία επίδραση» εκμυστηρεύεται η σύζυγος του.
Τον Νοέμβριο, το ζευγάρι θα γιορτάσει την 13η επέτειο από την ημέρα που γνωρίστηκαν σε ένα δείπνο, όταν ο τότε πρόσφατα διαζευγμένος Σαρκοζί έκλεινε έξι μήνες στην προεδρία. Παντρεύτηκαν πολύ σύντομα, μόλις τρεις μήνες αργότερα, αλλά η Μπρούνι είναι σίγουρη ότι το timing ήταν εξαιρετικό.
«Πριν από 20 χρόνια, θα χρειαζόταν μία γυναίκα που θα ήταν πιο αφιερωμένη σε εκείνον και εγώ ποτέ δεν θα ήμουν με έναν άνδρα με τόσο ισχυρό και κυριαρχικό χαρακτήρα. Αλλά γνωριστήκαμε όταν ήμασταν αρκετά δυνατοί ο ένας για τον άλλον».
Και πάλι, όμως, η Μπρούνι, που δεν θέλει ή ίσως δεν μπορεί να πει ψέματα, ομολογεί ότι χρειάζεται δουλειά.
«Η όρεξη έρχεται με το φαΐ και ο καλός ύπνος έρχεται με το να κοιμάσαι. Ετσι, ίσως και η αγάπη να έρχεται με το να αγαπάς. Ο πόθος είναι το ίδιο πράγμα. Αν νιώθεις επιθυμητή, αν εκφράζεις επιθυμία, τότε θα βρεις επιθυμία παντού».
Και πώς διαχειρίζεται το ζευγάρι όλη αυτή την… επιθυμία στο γεμάτο σπίτι;
«Είναι αρκετά μεγάλο σπίτι και έτσι έχουμε χώρο για δουλειά, μικρούς χώρους όπου εκείνος μπορεί να γράψει και εγώ να ασχοληθώ με τη μουσική. Τώρα, για την αγάπη έχουμε μόνο ένα δωμάτιο. Με κλειδαριά! Και χοντρούς τοίχους!».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News