Ενα είναι σίγουρο: ότι ύστερα από 35 (και βάλε) χρόνια καριέρας, η Μαντόνα έχει να αφηγηθεί πολλά.
Εχοντας πουλήσει 335 εκατομμύρια δίσκους, έχοντας ποζάρει 4.700 φορές σε εξώφυλλα περιοδικών, έχοντας κερδίσει 658 υποψηφιότητες βραβείων (και 225 νίκες), η «βασίλισσα της ποπ» έχει διαγράψει μία τεράστια, θρυλική καριέρα από τα πρώτα της, δειλά βήματα στη Νέα Υόρκη, στις αρχές του ’80, ως χορεύτρια και στη συνέχεια ως οπτικοακουστική προβοκάτορας θρησκευτικών συμβόλων, σεξουαλικών απωθημένων –και των ίδιων μας των μουσικών αισθήσεων (και παραισθήσεων).
Η Μαντόνα ανακοίνωσε, λοιπόν, προ μερικών ωρών από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ότι το μυστικό πρότζεκτ στο οποίο δούλευε από την αρχή της καραντίνας ήταν μια ταινία με θέμα τη ζωή της.
Και με τον χαρακτηρισμό του control freak να τη συνοδεύει εδώ και δεκαετίες, δεν είναι παράξενο ότι το σενάριο θα το γράψει η ίδια –με αρκετή βοήθεια από μια φίλη της, την εξίσου διάσημη σεναριογράφο της ταινίας «Τζούνο», Ντιάμπλο Κόντι.
«Θέλω να μεταφέρω το απίστευτο ταξίδι που έχω κάνει στη ζωή ως καλλιτέχνης, μουσικός, χορεύτρια. Το επίκεντρο αυτής της ταινίας θα είναι ασφαλώς η μουσική. Η μουσική μου έδωσε ώθηση και η τέχνη μου έδωσε ζωή. Υπάρχουν τόσο πολλές ανείπωτες ιστορίες και ποιος μπορεί να τις αφηγηθεί καλύτερα από μένα; Είναι σημαντικό να μοιραστώ το roller coaster της ζωής μου με τη φωνή και το όραμά μου», γράφει η Μαντόνα στο δελτίο Τύπου που συνοδεύει την είδηση της ταινίας.
«Η ταινία θα δείχνει τον αγώνα μου να επιβιώσω στην ανδροκρατούμενη μουσική σκηνή, θα δείχνει την πορεία μου, χαρές, λύπες, τρέλα, παράνοια, τα καλά, τα κακά και τα άσχημα – όλη τη διαδικασία της δημιουργίας μιας σούπερ σταρ», είπε η ίδια, συμπληρώνοντας ότι μαζί με την Κόντι έχουν ήδη γράψει 107 σελίδες και ξεκαθαρίζοντας ρητά ότι η ταινία δεν θα είναι μιούζικαλ.
Στο βίντεο που πόσταρε η Μαντόνα, η Κόντι πληκτρολογεί σε ένα λάπτοπ, ενώ μπροστά τους είναι ανοιχτά κάποια σημειωματάρια και η Μαντόνα της διηγείται πώς ο Ζαν Πολ Γκοτιέ εμπνεύστηκε τον εμβληματικό κωνικό στηθόδεσμο για την “Blonde Ambition” περιοδεία της το 1990, ενώ η Κόντι τής απαντά: «Αν πιστεύεις ότι γράφεις καλά, γράψε ένα σενάριο μόνη σου κι άσε εμένα να γράψω το σενάριο για τη ζωή σου!».
«Μιλάμε για τον Αντι Γουόρχολ, τον Κιθ Χέρινγκ, τον Ζαν Μισέλ Μπασκιά, για το νεοϋορκέζικο περιβάλλον στο Lower East Side της δεκαετίας του ’80 που ανέθρεψε καλλιτέχνες. Εκεί μεγάλωσα και ήταν οι πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου και οι χειρότερες στιγμές της ζωής μου. Ελπίζω να καταφέρω να εκφράσω σωστά πόσο αξέχαστη περίοδος ήταν εκείνη για την τέχνη στη Νέα Υόρκη», πρόσθεσε η Μαντόνα για το πρότζεκτ της, συμπληρώνοντας με νόημα ότι θα προσπαθήσουν να κρατήσουν την ταινία σε διάρκεια μικρότερη του δίωρου, όπως τους ζήτησε η παραγωγός τους, Εϊμι Πασκάλ.
Αναφερόμενη στην ταινία της, η Μαντόνα τόνισε ότι σε αυτήν θα υπάρχουν αναφορές και στη σχέση με την οικογένειά της και ειδικά την αδελφή της, στη θύελλα που προκάλεσε στη ζωή της η τεράστια επιτυχία της, «Like a Prayer», που ξεσήκωσε τους θρησκόληπτους της εποχής και έκανε την Pepsi να «σπάσει» το συμβόλαιο που είχε μαζί της, αλλά και στα δύσκολα γυρίσματα της ταινίας «Εβίτα», εξαιτίας της αντιπάθειας που έτρεφε για αυτήν ο Αντριου Λόιντ Βέμπερ.
Εγινε μάλιστα και πιο συγκεκριμένη, λέγοντας: «Ο Αντριου δεν ήταν καλός μαζί μου. Δεν νομίζω ότι με ήθελε στην ταινία. Κάθε μέρα πάθαινα κρίσεις πανικού και πήγαινα στη δουλειά, πιστεύοντας ότι είναι η τελευταία ημέρα που δουλεύω και ότι θα απολυθώ. Ευτυχώς με ήθελε ο σκηνοθέτης, ο Αλαν Πάρκερ».
Σε ό,τι αφορά την ηθοποιό που θα την υποδυθεί, η Μαντόνα τηρεί σιγήν ιχθύος.
Το μόνο όνομα που έχει ακουστεί μέχρι στιγμής, πάντως, είναι αυτό της πρωταγωνίστριας της σειράς Ozark του Netflix, της Τζούλια Γκάρνερ, την οποία προσφάτως τόσο η Μαντόνα όσο και ο μάνατζέρ της ακολούθησαν στο Ιnstagram.
Εξάλλου, μοιάζει πολύ φυσιογνωμικά με τη σταρ στο ξεκίνημά της.
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ηθοποιός που θα με ερμηνεύσει, θα πρέπει να τραγουδήσει πολλά από τα τραγούδια μου», καταλήγει με νόημα η Μαντόνα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News