Εξαιρετικά συγκινημένα ήταν τα μέλη των BTS, του νέου διεθνούς μουσικού φαινομένου, αφότου έγιναν οι πρώτοι καλλιτέχνες από την Νότια Κορέα που κατάφεραν να φτάσουν στην κορυφή των αμερικανικών charts, με το τους τραγούδι, «Dynamite».
«Τα δάκρυα δεν σταματούσαν να έρχονται» έγραψε στο twitter ο Τζίμιν, ένα από τα επτά μέλη, προσθέτοντας αργότερα πως έχει μείνει άφωνος, αλλά δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους πιστούς οπαδούς των BTS.
Ο Σούγκα, ένα άλλο μέλος, ήταν λιγότερο επεξηγηματικός και προτίμησε να εκφραστεί με την επίσημη γλώσσα του Διαδικτύου, δηλαδή συνθέτοντας ένα τιτίβασμα που αποτελούνταν μόνο από «κλαμένα» emojis.
Η νέα επιτυχία τους με τίτλο Dynamite προβλήθηκε 33,9 εκατομμύρια φορές μέσα σε μία εβδομάδα μόνο στις ΗΠΑ και έτσι έφτασε χωρίς κανένα πρόβλημα στην κορυφή. Βέβαια, αυτή η πρωτιά μάλλον ήταν αναπόφευκτη, μιας και η τελευταία κυκλοφορία τους ήταν και το πρώτο τραγούδι τους που ήταν γραμμένο αποκλειστικά στην αγγλική γλώσσα.
Εχοντας αποκτήσει δεκάδες εκατομμύρια ακολούθους τραγουδώντας κυρίως στα κορεάτικα, ήταν λογικό να φτάσουν στην κορυφή με την υιοθέτηση του αγγλικού στίχου.
Μόλις λίγα λεπτά μετά την επίσημη ανακοίνωση από το Billboard, τα hashtags #BTS1onHot100 και #BTS_Dynamite είχαν «πάρει φωτιά», με τους ενθουσιασμένους φίλους τους συγκροτήματος να στέλνουν τα συγχαρητήρια τους.
Οπως αναφέρει το BBC, ακόμη και ο πρόεδρος της Νότιας Κορέας, Μουν Τζε-ιν, έσπευσε να δώσει τα συγχαρητήρια του.
«Το τραγούδι Dynamite συντέθηκε για να δώσει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, θα φέρει παρηγοριά στους Κορεάτες που υποφέρουν από την εθνική κρίση που προξένησε η Covid-19»
Οι ηγέτες των κρατών συνήθως δεν σχολιάζουν την μουσική σκηνή της χώρας τους, αλλά η επιτυχία των BTS στον δυτικό κόσμο είναι άνευ προηγουμένου και αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα για την εξάπλωση της κουλτούρας της ανατολικής Ασίας στον υπόλοιπο κόσμο.
Μέσα σε 24 ώρες, το πολύχρωμο βίντεο για το «Dynamite», που κυκλοφόρησε στις 21 Αυγούστου στο Youtube, συγκέντρωσε 101 εκατομμύρια προβολές.
Όπως λένε και οι ίδιοι οι BTS, με αυτό το τραγούδι ήθελαν να μεταδώσουν «θετική ενέργεια, ελπίδα και αγάπη». Προφανώς, τα κατάφεραν περίφημα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News