323
|

Η θρυλική Aston του Τζέιμς Μποντ «γεννιέται» ξανά – έναντι 3 εκατ. ευρώ

Η θρυλική Aston του Τζέιμς Μποντ «γεννιέται» ξανά – έναντι 3 εκατ. ευρώ

Για πρώτη φορά έπειτα από μισό αιώνα, η Aston DB5 του πράκτορα 007 είναι έτοιμη να ξαναβγεί στην παραγωγή. Μάλιστα, την ώρα που πληκτρολογούνται αυτές οι γραμμές, η επίσημη ανακοίνωση είναι ότι ήδη κατασκευάστηκε το κομμάτι υπ’ αριθμόν 1. Εγκυκλοπαιδικά, η Aston χρησιμοποιεί τον κωδικό «Job 1».

Για κάθε μία από τις 25 Aston Martin DB5 αναμένεται να απαιτηθούν περίπου 4.500 ώρες για να ολοκληρωθεί. Όλα σχεδόν τα εξαρτήματα είναι μοναδικά. Εδώ δεν υπάρχει μαζική παραγωγή. Όλα στο χέρι.

Ο κινητήρας είναι ξανά ο τετρακύλινδρος 4,0 λίτρων που έστελνε 290bhp στους πίσω τροχούς. Όπως και το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο της ZF και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Κάποιος κύριος, ονόματι Όλιβ Γουίσον, διευθυντής προγράμματος πολιτιστικής κληρονομιάς της Aston Martin, δήλωσε προσφάτως: «Προφανώς, δεν έχουμε κατασκευάσει μία Aston DB5 για περισσότερα από 50 χρόνια. Όμως, το να συμμετέχουμε στην κατασκευή αυτών των αυτοκινήτων είναι κάτι που είμαι βέβαιος ότι όλοι θα το λέμε στα εγγόνια μας»

Τα μαγικά που θυμόμαστε

Όσοι είχαν δει την ταινία, θα θυμούνται τα –εξωπραγματικά για την εποχή– γκάτζετ που διέθετε η DB5. Για παράδειγμα, τις περιστρεφόμενες πινακίδες, τους εκτοξευτήρες καπνού ή τα πολυβόλα που πετάγονταν απ’ τους προφυλακτήρες.

Οι μηχανικοί της Aston προσπαθούν να ξαναβάλουν αυτά τα «μαγικά» και στις 25 Aston DB5 που ετοιμάζουν. Και να δουλεύουν κανονικά, ε; Αλλά, φυσικά, χωρίς άγχος για πιστοποιήσεις, αφού κανένα από τα αυτοκίνητα δεν θα επιτρέπεται να κυκλοφορεί στον δρόμο.

Τα αυτοκίνητα θα έχουν τις διαφοροποιήσεις που κρίνει η Aston Martin ως απαραίτητες για καλύτερη ποιότητα κατασκευής και μεγαλύτερη αξιοπιστία.

Τέλος, η DB5, όπως εμφανιζόταν στο «Goldfinger», διέθετε μια τεράστια γκάμα από ταχυδακτυλουργικά. Ωστόσο, μερικά απ’ αυτά απλώς δεν είναι πρακτικό να συμπεριληφθούν στις 25 Aston που ετοιμάζονται.

Το εντυπωσιακό βίντεο δείχνει πώς είναι ακριβώς ο νέος θρύλος των 3 εκατομμυρίων ευρώ που περιμένει τον, προφανώς εύπορο, νέο ιδιοκτήτη της.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...