Κατά τη δικαστική διένεξη μεταξύ ΒEAT (του Nίκου Δρανδάκη) και Θύμιου Λυμπερόπουλου, στο πλευρό του πάλαι ποτέ «μεγάλου αρχηγού» των αυτοκινητιστών ταξί της Αθήνας, είχε ταχθεί -δια φυσικής μάλιστα παρουσίας- ο τότε υπουργός Μεταφορών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης (εδώ).
Παρά ταύτα όμως, το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών δικαίωσε την ΒΕΑΤ στην αγωγή είχε καταθέσει κατά του κ. Λυμπερόπουλου τον Φεβρουάριο του 2018 και εκδικάστηκε το Νοέμβριο του ίδιου έτους.
- Διαβάστε: Καμμένος, Σπίρτζης «σωματοφύλακες» του Θύμιου
Συγκεκριμένα όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωσή της η ΒΕΑΤ, το δικαστήριο απεφάνθη ότι ο τέως πρόεδρος του ΣΑΤΑ τέλεσε σε βάρος της τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξυβρίσεως, με σκοπό να βλάψει την εμπορική πίστη και φήμη της.
Βάσει της δικαστικής απόφασης, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υποχρεώθηκε μάλιστα να καταβάλει στην ΒΕΑΤ το ποσό των 20.000 ευρώ με το νόμιμο τόκο από την επίδοση της αγωγής μέχρι την ολοσχερή εξόφλησή του, το οποίο, όπως εξαρχής είχε δηλώσει η εταιρεία, θα δοθεί στο σύνολό του σε κοινωφελείς σκοπούς.
Ειδικότερα, το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών με την απόφαση 824/2020 έκανε δεκτή ως κατ’ ουσίαν βάσιμη την αγωγή της εταιρείας, η οποία είχε ως στόχο να δοθεί ένα τέλος στην σκόπιμη και κατ’ εξακολούθηση κατασυκοφάντηση της ΒΕΑΤ από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο, κάνοντας δεκτούς και υιοθετώντας στην απόφασή του όλους τους ουσιαστικούς ισχυρισμούς της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, το δικαστήριο έκανε δεκτό ότι ο κ. Λυμπερόπουλος, σκόπιμα κι εν γνώσει του, διέδιδε ψευδή και συκοφαντικά γεγονότα και ειδήσεις κατά της BEAT, προσβάλλοντας τη φήμη της εταιρείας, αναγνωρίζοντας μάλιστα ότι ο εναγόμενος είχε ως σκοπό την εξύβρισή της με τη χρήση απαξιωτικών χαρακτηρισμών.
Ο κ. Λυμπερόπουλος, με σειρά συκοφαντικών και ψευδών δηλώσεών του προς τον Τύπο, αλλά και με συστηματική αρθρογραφία έπληξε βάναυσα το κύρος και την αξιοπιστία της BEAT έναντι των πελατών, των συναλλασσομένων, των εργαζομένων και εν γένει του καταναλωτικού κοινού, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση. Οι ανυπόστατες αυτές αναφορές, με ταυτόχρονη χρήση απαράδεκτου λεξιλογίου και υπαινιγμών, αν και αστειότητες ως προς την ουσία τους, υπερέβησαν κάθε όριο ανοχής, καθώς επηρέασαν άμεσα και επηρεάζουν ακόμη και σήμερα την επαγγελματική υπόσταση και τη λειτουργία της εταιρείας και αποτέλεσαν την αιτιολογική βάση για την εισαγωγή μιας αντιανταγωνιστικής νομοθεσίας, η οποία σήμερα στερεί τους επιβάτες από χαμηλότερες τιμές και καλύτερες υπηρεσίες.
«Καταθέσαμε την αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση γιατί πιστεύαμε ότι, παρά την σκανδαλώδη υποστήριξη του εναγόμενου κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου από την τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, ζούμε ακόμα σε κράτος δικαίου. Δικαιωθήκαμε, και επιπλέον χαιρόμαστε που έγινε ένα ακόμα βήμα ώστε, όσοι κατέχουν κάποιο θεσμικό ρόλο να μην καταχράζονται το βήμα που τους δίδεται στο δημόσιο λόγο για να κατασκευάζουν ψευδείς ειδήσεις που σπιλώνουν ανθρώπους και εταιρείες», σχολίασε για την απόφαση ο διευθύνων σύμβουλος της ΒΕΑΤ, Νίκος Δρανδάκης.
«Για λόγους ιστορικότητας», σημείωσε, «αξίζει να αναφέρουμε ότι η εκδοθείσα απόφαση του δικαστηρίου είναι κόλαφος για τον κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο: κάνει δεκτούς τους αγωγικούς μας ισχυρισμούς στο σύνολό τους και υποχρεώνει τον εναγόμενο να καταβάλει στην ΒΕΑΤ αποζημίωση, η οποία είναι μάλιστα ιδιαιτέρως υψηλή για περιπτώσεις συκοφαντικής δυσφήμισης».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News