364
Ο Κώστας Μπακογιάννης στην Πανεπιστημίου το βράδυ της Κυριακής. Τα πράγματα έγιναν πολύ χειρότερα τις επόμενες ημέρες | ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

Μπακογιάννης για την Πανεπιστημίου: Είναι διαβούλευση στην πράξη

Protagon Team Protagon Team 17 Ιουνίου 2020, 21:12
Ο Κώστας Μπακογιάννης στην Πανεπιστημίου το βράδυ της Κυριακής. Τα πράγματα έγιναν πολύ χειρότερα τις επόμενες ημέρες
|ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ

Μπακογιάννης για την Πανεπιστημίου: Είναι διαβούλευση στην πράξη

Protagon Team Protagon Team 17 Ιουνίου 2020, 21:12

Τρεις μέρες μετά την αμφιλεγόμενη εφαρμογή των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου στο πλαίσιο του σχεδίου του Μεγάλου Περιπάτου, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης βγήκε το μεσημέρι της Τετάρτης σε μέσο ενημέρωσης, στον ραδιοφωνικό ΣΚΑΪ 100,3, για να αποκρούσει τις ενστάσεις και να απαντήσει στις επικρίσεις.

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Μπακογιάννης εμφανίστηκε να έχει κάποιες δεύτερες σκέψεις, λέγοντας ότι προς το τέλος του καλοκαιριού θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις για την τελική μορφή του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας και δήλωσε ότι η δημοτική αρχή είναι ανοιχτή στη συζήτηση για βελτιώσεις. Αυτό δηλαδή, σημαίνει ότι οι επόμενες εβδομάδες θα είναι ένα πείραμα διαρκείας —ο ίδιος άλλωστε ο δήμαρχος είπε στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας ότι τα δεδομένα αξιολογούνται καθημερινά.

Το ερώτημα βέβαια είναι ότι γιατί πρέπει όλα αυτά να γίνουν «κατόπιν εορτής», μετά δηλαδή την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν οι κάτοικοι της πρωτεύουσας που θέλησαν να πάνε στις δουλειές τους από το πρωί της Δευτέρας και ενώ αποδεικνύεται ότι δεν είχε υπάρξει μια συνολική μελέτη συγκοινωνιακών επιπτώσεων. Το κατήγγειλε ο Γιάννης Σγουρός (εδώ), το ανέφερε και Παύλος Γερουλάνος (εδώ).

Ο δήμαρχος Αθηναίων επανέλαβε ότι σύμφωνα με τη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου η κυκλοφορία θα βρει την ισορροπία της τις επόμενες εβδομάδες, λέγοντας χαρακτηριστικά «κάθε αρχή και δύσκολη».

Ο ίδιος ωστόσο δεν φάνηκε τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα και είπε το εξής καινοφανές: ότι τώρα ουσιαστικά κάνει διαβούλευση στην πράξη. Με λίγα λόγια, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και η ταλαιπωρία των οδηγών είναι ένα είδος πειράματος και όλο αυτό είναι μια «διαβούλευση στην πράξη» και θα δούμε σε λίγες εβδομάδες.

Ο κ. Μπακογιάννης επέμεινε πως το ζητούμενο είναι να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στον οδηγό, τον πεζό και τον ποδηλάτη και η πόλη να είναι πιο φιλική και βιώσιμη, ενώ πρόσθεσε ότι με βάση τη μελέτη των συγκοινωνιολόγων τα λεωφορεία μπορεί να κερδίσουν έως και 20% χρόνο, κάτι που ήδη βλέπουμε στη Βασιλίσσης Όλγας.

Κατά τα άλλα, απαντώντας στην κριτική ότι τα παγκάκια του δήμου Αθηναίων κόστισαν σχεδόν 6.000 ευρώ, ο κ. Μπακογιάννης  εξήγησε ότι δεν πρόκειται για απλά παγκάκια, αλλά για σύνθετες κατασκευές οι οποίες ζυγίζουν έναν τόνο, άρα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πολεμοφόδιο, έχουν ειδική βαφή κατά των γκράφιτι και αντέχουν στο χρόνο.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...