Η Barbie αποκτά καλή παρέα: Γιατροί νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, διασώστες και διασώστριες, υπάλληλοι σουπερμάρκετ και προσωπικό delivery, οι νέες ήρωες που ανέδειξε σε όλο τον κόσμο η εποχή του κορονοϊού, έγιναν κούκλες και αρχίζουν να μπαίνουν στα σπίτια με παιδιά.
Η εταιρεία που κατασκευάζει την Μπάρμπι δημιούργησε τη σειρά «#ThankYouHeroes» για να ευχαριστήσει όλους τους επαγγελματίες που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της μάχης κατά του SARS-CoV-2.
Το σύνολο των εσόδων από τις πωλήσεις θα διατεθεί για την πρωτοβουλία «#FirstRespondersFirst», η οποία εγκαινιάστηκε για τη στήριξη των υγειονομικών άμεσης επέμβασης.
«Εγκαινιάσαμε τη #FirstRespondersFirst για να στηρίξουμε τους υγειονομικούς και τις οικογένειές τους που είναι στην πρώτη γραμμή αυτής της πανδημίας» εξήγησε η Αριάνα Χάφινγκτον, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος του Thrive Global, ενός από τους οργανισμούς που βρίσκονται πίσω από την πρωτοβουλία.
«Τα εμβληματικά προϊόντα της Mattel μιλούν βαθιά μέσα μας. Θα είναι υπέροχο να δούμε αυτή τη νέα σειρά Fisher-Price όχι μόνο να φέρνει χαρά στα παιδιά, αλλά να δίνει στους γονείς και σε όσους τα φροντίζουν έναν καινούργιο τρόπο να τιμήσουν τους υγειονομικούς άμεσης επέμβασης και τους καθημερινούς ήρωες και τις οικογένειές τους».
Η σειρά περιλαμβάνει 16 διαφορετικές φιγούρες ενώ συμπληρώνεται και από ένα σετ με μικρές φιγούρες (γιατρός, νοσοκόμα, υγειονομικός ασθενοφόρου, οδηγός ασθενοφόρου και υπάλληλος σε σουπερμάρκετ).
«Η #ThankYouHeroes σχεδιάστηκε για να κάνει αθάνατους και να τιμήσει τους υγειονομικούς και τους καθημερινούς ήρωες και για να είναι κίνητρο για επιπρόσθετες δωρεές για τη στήριξη των υγειονομικών πρώτης γραμμής» τόνισε ο Τσακ Σκόδον, πρώτος αντιπρόεδρος της Fisher-Price και επικεφαλής του τομέα Παιδική και Προσχολική Ηλικία στη Mattel. «Είτε αυτά τα παιγνίδια δοθούν ως δώρα για να αναγνωρίσεις κάποιον που εργάζεται στην πρώτη γραμμή είτε χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία που θα βοηθήσουν τα παιδιά να κάνουν συζητήσεις για το πώς αισθάνονται, είναι ελπίδα μας ότι τα παιχνίδια μας Fisher-Price, και το παιχνίδι γενικότερα, μπορεί τελικά να κάνει πιο εύκολες και για τα παιδιά και για τους ενήλικες αυτές τις δύσκολες στιγμές».
Η Mattel συμβάλλει επίσης στη μάχη κατά της Covid-19 κατασκευάζοντας 500.000 προστατευτικές προσωπίδες για τους υγειονομικούς.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News