Είναι γνωστό ότι, σε αντίθεση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, στις ΗΠΑ ο μπιντές θεωρείται ως κάτι το… εξωτικό.
Λίγο το ότι ο μπιντές ήταν γαλλική εφεύρεση του 18ου αιώνα και οι Άγγλοι αρνήθηκαν να την υιοθετήσουν, θεωρώντας ότι αποτελεί… έκφραση της γαλλικής ελευθεριότητας, λίγο το ότι οι Αμερικανοί το συνέδεσαν εξαρχής με ένστικτα του… υπογαστρίου (π.χ. οι αμερικανοί στρατιώτες που βρέθηκαν στην Ευρώπη στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου συνέδεσαν τους μπιντέδες με τα πορνεία, εφόσον εκεί συχνά τους συναντούσαν για πρώτη φορά), οι μικροί αυτοί λουτήρες ουδέποτε έγναν δημοφιλείς στις ΗΠΑ.
Τώρα, όμως, τα πράγματα αλλάζουν.
Οπως τονίζει η βρετανική Guardian, ο πανικός για την ενδεχόμενη έλλειψη χαρτιού υγείας εν μέσω μέτρων για την πανδημία, οδήγησε τους Αμερικανούς να επανεξετάσουν τη στάση τους απέναντι στο μπιντέ.
Οι εταιρείες που κατασκευάζουν τέτοιες εγκαταστάσεις (κυρίως αυτές που προσαρμόζονται στη λεκάνη) αναφέρουν αύξηση των παραγγελιών ακόμη και 300% τις τελευταίες εβδομάδες.
«Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα του Μαρτίου είδαμε ότι οι πωλήσεις μας διπλασιάστηκαν σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα», δήλωσε ο Τζέισον Οτζάλβο, Διευθύνων Σύμβουλος της Tushy, μιας εταιρείας που κατασκευάζει αμιγώς μπιντέδες.
«Μερικές ημέρες αργότερα [οι παραγγελίες] ήταν τριπλάσιες από αυτές που είχαμε συνήθως και ξαφνικά έγιναν δεκαπλάσιες! Λίγο αργότερα [η φρενίτιδα των παραγγελιών] κορυφώθηκε σε πωλήσεις εκατομμυρίων δολαρίων την ημέρα!», σημειώνει.
Και φυσικά υπάρχουν και αυτοί που θεωρούν πως η πανδημία αποτελεί αφορμή για μερικούς ώστε να επανεξετάσουν τις μέχρι πρότινος συνήθειές τους.
Λόγου χάρη, η Κέιτλιν Μπράσγουελ, που εργάζεται ως μάνατζερ σε μια εταιρεία στο Σικάγο και μόλις εγκατέστησε μπιντέ στο δικό της μπάνιο, επισημαίνει πως «οδεύουμε προς ένα νέο επίπεδο συνηθειών προσωπικής καθαριότητας».
Αλλά και ο σκηνοθέτης Μπράντον Κραγέφσκι παραδέχεται πως η έλλειψη χαρτιών υγείας μαζί με το εύστοχο μάρκετινγκ εταιρειών όπως η Tushy, τον έπεισαν να εγκαταστήσει και αυτός μπιντέ στο σπίτι του.
«Είχα μια εμπειρία με μπιντέ αρκετούς μήνες πριν, ενώ έμενα σε ένα Airbnb και η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε. Τότε ήταν που συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσα να μειώσω το κόστος [της αγοράς χαρτιού υγείας] και μαζί και τα απορρίμματα χαρτιού», τονίζει.
Η Tushy δεν είναι η μόνη εταιρεία μπιντέ που βλέπει εσχάτως μια απίστευτη αύξηση στις πωλήσεις της.
Το Business Insider ανέφερε ότι η εταιρεία Brondell «πραγματοποιεί την πώληση ενός μπιντέ στο Amazon κάθε δύο λεπτά ή περίπου 1.000 μονάδες την ημέρα».
Μένει να δούμε εάν η τάση θα είναι μόνιμη και εάν επιτέλους ο μπιντές θα κατακτήσει και την Αμερική έστω και με σχετική… χρονοκαθυστέρηση.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News