314
Το ζεύγος Χόλγκερ και Ζίλκε Φρίντριχ έξω από τα γραφεία της βερολινέζικης εφημερίδας που αγόρασαν | Berliner Zeitung & Facebook

Από αγάπη για το Βερολίνο τους αγόρασαν δύο εφημερίδες του!

Protagon Team Protagon Team 26 Σεπτεμβρίου 2019, 17:18
Το ζεύγος Χόλγκερ και Ζίλκε Φρίντριχ έξω από τα γραφεία της βερολινέζικης εφημερίδας που αγόρασαν
|Berliner Zeitung & Facebook

Από αγάπη για το Βερολίνο τους αγόρασαν δύο εφημερίδες του!

Protagon Team Protagon Team 26 Σεπτεμβρίου 2019, 17:18

Ενα ζευγάρι νέων σε ηλικία βερολινέζων επιχειρηματιών, με ιδιαίτερη αγάπη για την «ανοικτή πόλη» τους, η Ζίλκε και ο Χόλγκερ Φρίντριχ, είναι οι καινούργιοι ιδιοκτήτες της εφημερίδας Berliner Zeitung και του ταμπλόιντ Berliner Kurier – δύο καθιερωμένων φύλλων της γερμανικής πρωτεύουσας που όμως υφίστανται και αυτά την πίεση, όπως όλα τα έντυπα παντού στον κόσμο.

Ο εκδοτικός οίκος DuMont τούς μεταβίβασε την ιδιοκτησία σε μία τιμή πώλησης η οποία δεν ανακοινώθηκε αλλά, κατά πληροφορίες, είναι μεγαλύτερη των 10 εκατ. ευρώ. «Το ζευγάρι αγόρασε κάτι που δεν διαβάζει και συνεπώς δεν γνωρίζει» λένε άλλα γερμανικά φύλλα, με κακεντρέχεια ίσως.

Τονίζουν βέβαια ότι πρόκειται για δύο άτομα με μεγάλη επιχειρηματική εμπειρία στον τομέα της πώλησης συμβουλών και πληροφοριών επί θεμάτων τεχνολογίας, για ανθρώπους που είχαν πάρε-δώσε με το Λονδίνο, για επιχειρηματίες που τελικά πούλησαν τη δική τους εταιρεία στον γερμανικό τεχνολογικό γίγαντα SAP. Η κυρία Φρίντριχ μάλιστα εξακολουθεί να διευθύνει τη Metropolitan School στο Βερολίνο, ένα διεθνές σχολείο με περισσότερους από 1.000 μαθητές.

Οι δύο νέοι -εκδότες πια- δηλώνουν ότι θέλουν να ενισχύσουν το προφίλ της εκδοτικής εταιρείας τους και να εμπλουτίσουν τον πολιτικό και κοινωνικό λόγο των φύλλων που αγόρασαν, ειδικά με θέματα που αφορούν το Βερολίνο, και πάντα με αντικειμενικότητα.

Ο προσανατολισμός τους βέβαια είναι κυρίως ψηφιακός: «Με προσφορές ψηφιακού περιεχομένου και με διεξοδική επεξεργασία των κοινωνικών θεμάτων θα απευθυνθούμε σε ένα ευρύτερο κοινό και θα κάνουμε περισσότερες επαφές με τους αναγνώστες μας από ό,τι συμβαίνει μέχρι τώρα»

Ο Χόλγκερ πάντως είναι και αφοπλιστικά ειλικρινής όταν μιλάει για τις δικές τους αναγνωστικές συνήθειες ή και προτιμήσεις: «Ο χρόνος που περνάμε και οι δύο μας μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή αυξάνεται, ενώ μειώνεται η ενημέρωση από έντυπο. Πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτή την αντίφαση. Εγώ διαβάζω εφημερίδες μόνο τα Σαββατοκύριακα. Ή όταν παίρνω ένα αεροπλάνο, κατά τη διάρκεια της πτήσης».

Το σχέδιό τους για τα δύο έντυπα θα εφαρμοστεί άμεσα, ώστε να έχουν γίνει οι κατάλληλες ενέργειες αναδιάρθρωσής τους μέχρι τα Χριστούγεννα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...