Το i10 είναι η 3η γενιά της Hyundai σε αυτήν την κατηγορία. Οι Κορεάτες επιμένουν. Τους «πηγαίνει» το συγκεκριμένο segment από το παρελθόν τους χρηστικά, προσιτά αυτοκίνητα αλλά και έχουν το ρευστό να υποστηρίξουν την πρόκληση των καιρών. Το μεγάλο κόλπο της Hyundai είναι ορατό εδώ και καιρό.
Η εταιρεία δεν είναι, πια, η αποκλειστικά value for money περίπτωση με τα έντιμα, πιστά, ταπεινά προϊόντα που κομπλάρεις να λες ότι έχεις αν μένεις στα εστέτ προάστια της πόλης. Σύμφωνοι, τις πωλήσεις τις είχε εδώ και χρόνια. Πλέον, έχει μαζέψει και πολύ ρευστό για να μπορεί να υποστηρίζει περιπτώσεις όπως το νέο i10. Μπορεί να ακούγεται αντιφατικό αλλά δεν είναι: τα μικρά αυτοκίνητα είναι υπό απειλή
Η πίεση από τις ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες
Μερικοί κατασκευαστές αποσύρονται από την μικρή κατηγορία. Ο λόγος είναι απλός. Οι νέοι κανονισμοί ρύπων στην Ευρώπη αναγκάζουν τους κατασκευαστές να δαπανούν εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε αυτούς. Κάθε μικρό αυτοκίνητο θα χρειαστεί να είναι «φορτωμένο» με ένα μεγάλο ποσόν επιπλέον εξέλιξης.
Και ενώ στις πιο μεγάλες κατηγορίες αυτοκινήτων υπάρχει το περιθώριο αυτό το μεγάλο κοστολόγιο να απορροφηθεί από την αυξημένη τιμή αγοράς, στα μικρά υπάρχει ζόρι.
Ένα μικρό αυτοκίνητο πρέπει να είναι μικρό. Σύμφωνοι. Αλλά πρωτευόντως φτηνό. Πόσο περιθώριο υπάρχει να ενσωματωθεί το κόστος των σύγχρονων περιβαλλοντικών απαιτήσεων στο Α-segment;
Ένας μεγάλος στόχος για ένα μικρό αυτοκίνητο
Το Hyundai i10, λοιπόν, φαίνεται να επενδύσει σε αυτό ακριβώς το «κενό» που τείνει να δημιουργηθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαμε από την επίσημη εισαγωγική, το νέο Hyundai i10, «η τελευταία προσθήκη στη σειρά i της Hyundai θα προσφέρει στους πελάτες νέα δυναμική σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του μοντέλου, καθώς και νέα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας που θα το καταστήσουν ηγέτη στην κατηγορία του».
Tο νέο i10 θα διαθέτει μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών Blue Link®, Apple Car Play, Android Auto, ασύρματη φόρτιση smartphone και κάμερα οπισθοπορείας προσφέροντας μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς.
Το νέο i10 θα εφοδιάζεται με δύο αναβαθμισμένους κινητήρες βενζίνης, 1,0 και 1,2 λίτρων.. Ο μικρότερος είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 67 ίππους ισχύ και 96 Nm, ενώ ο 4κύλινδρος διαθέτει 84 ίππους ισχύ και 118 Nm. Αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2020.
- Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News