Σκύλος σε ρόλο γιατρού, νοσηλευτή, δασκάλου. Τι άλλο μπορούν να κάνουν τα τετράποδα για τον άνθρωπο, κανείς δεν ξέρει… Το βέβαιο είναι ότι τα σκυλιά για περισσότερα από 30 χρόνια συμμετέχουν σε έρευνες για τις θεραπευτικές ιδιότητες που έχει η παρουσία τους και μόνο στο χώρο
H μικρή Ισαμπέλα Σταντέλα έχει τον δικό της σούπερ… σκύλο. Τον αγκαλιάζει και αισθάνεται καλύτερα. Μία θεραπευτική μέθοδος που εφαρμόζεται από το 2013 στο νοσοκομείο Παίδων του Σάο Πάολο στη Βραζιλία.
Nacho Doce/REUTERS
Η Αττίλα είναι θεραπευτικό... λαγωνικό! Βρίσκεται σε ψυχιατρική κλινική της Ισπανίας και βοηθάει άτομα με βαριά κατάθλιψη να αντιμετωπίσουν τη νόσο τους. Ακόμη και όταν κοιμάται, οι ασθενείς τη χαϊδεύουν και το χαμόγελο επιστρέφει στα χείλη τους
Susana Vera/REUTERS
Ακόμη ένα λαγωνικό σε κλινική ψυχικής υγείας της Ισπανίας, αποτελεί την καλύτερη παρέα για όσους φροντίζει, δίνοντας αποκλειστικά και μόνο θετικά συναισθήματα σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη
Susana Vera/REUTERS
Από το 2010 στην Πολωνία οι παιδιατρικές κλινικές έχουν σκύλους – γιατρούς. Στη φωτογραφία μία εξάχρονη ασθενείς δέχεται τις θεραπευτικές ιδιότητες που έχει η επαφή της με τον πιο καλό της φίλοΧιλή 2018. Μετά από έρευνα οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα σκυλιά βοηθούν όσους έχουν φόβο του οδοντιάτρου να ξεπεράσουν το πρόβλημά τους ή τουλάχιστον να μπορούν να το αντιμετωπίσουν. Εδώ, ένα λαμπραντόρ βοηθά μία μικρή ασθενή
EPA/Tomasz Gzell
Χιλή 2018. Μετά από έρευνα οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα σκυλιά βοηθούν όσους έχουν φόβο του οδοντιάτρου να ξεπεράσουν το πρόβλημά τους ή τουλάχιστον να μπορούν να το αντιμετωπίσουν. Εδώ, ένα λαμπραντόρ βοηθά μία μικρή ασθενή στην αντιμετώπιση του φόβου της επέμβασης
Ivan Alvarado/REUTERS
Στη Νέα Υόρκη υπάρχει πλέον τόση εξειδίκευση, που τα σκυλιά διαδραματίζουν και ρόλου βοηθού στο διάβασμα. Στη φωτογραφία βοηθά την 9χρονη Αλεξάνδρα Βάσκεζ με τα μαθήματά της
Shannon Stapleton/REUTERS
Τα σκυλιά βοηθούν στη συγκέντρωση και στην ανάπτυξη των γνωσιακών λειτουργιών σε σχολείο της Ουγγαρίας, σε παιδιά που έχουν ανάγκη. Είναι μία πραγματικά πρωτότυπη και εναλλακτική μέθοδος διδασκαλίας, που στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει αποτέλεσμα
EPA/JANOS VAJDA
Ακόμη και όταν τελειώνει το μάθημα, τα παιδιά με σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής είναι προσκολλημένα στον σκύλο - δάσκαλο
EPA/JANOS VAJDA
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10