389
Ο Πρωθυπουργός με μαθητές και μαθήτριες στο Μέγαρο Μαξίμου | ΓτΠ/ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Με μαθητές στο Μαξίμου γιόρτασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης την αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Protagon Team Protagon Team 24 Ιουλίου 2019, 16:48
Ο Πρωθυπουργός με μαθητές και μαθήτριες στο Μέγαρο Μαξίμου
|ΓτΠ/ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Με μαθητές στο Μαξίμου γιόρτασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης την αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Protagon Team Protagon Team 24 Ιουλίου 2019, 16:48

Ενα διαφορετικό τρόπο για να εορταστεί η ημέρα αποκατάστασης της Δημοκρατίας, σαν σήμερα πριν από 45 χρόνια, επέλεξε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Πρωθυπουργός κάλεσε 15 μαθητές Λυκείου (κάποιους μάλιστα από ειδικά Λύκεια) στο Μέγαρο Μαξίμου και συζήτησε μαζί τους.

Οπως εξηγεί μάλιστα σε ανάρτησή του στο  Twitter η συζήτηση αφορούσε ακριβώς τη δημοκρατία. «Το πρώτο που τους είπα είναι ότι σε αυτό το κτίριο είμαστε όλοι προσωρινοί για όσο καιρό το επιλέγουν οι πολίτες», γράφει χαρακτηριστικά και παραθέτει και φωτογραφικά στιγμιότυπα.

Ο κ. Μητσοτάκης παρακολούθησε μαζί με τους μαθητές μια σύντομη αναδρομή στους σταθμούς της ελληνικής Δημοκρατίας από την ιστορικό Μαρία Ευθυμίου και, στη συνέχεια, συζήτησε μαζί τους στην αίθουσα όπου θα συνεδριάζει στο εξής το Υπουργικό Συμβούλιο.

Ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να έχουν πάντα «τη συναίσθηση της προσωρινότητας, αλλά ταυτόχρονα και της σημασίας του χρόνου» και πρόσθεσε: «Πρέπει κάθε μέρα που περνάει να την αξιοποιούμε για να μπορούμε να υλοποιούμε το σχέδιό μας, να εφαρμόζουμε το πρόγραμμά μας. Σας θυμίζω ότι μέρος της δημοκρατικής λογοδοσίας είναι να εκλέγεσαι έχοντας θέσει υπόψη των πολιτών ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο στη συνέχεια οφείλεις να εφαρμόσεις».

Στο τραπέζι του νέου Υπουργικού Συμβουλίου οι μαθητές -δύο εκ των οποίων φοιτούν σε ειδικά Λύκεια- συζήτησαν με τον κ. Μητσοτάκη για την ελευθερία του λόγου, τα δημοκρατικά δικαιώματα, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα, όπως η γραφειοκρατία και το brain drain. Δεν έλειψαν οι αναφορές και οι ερωτήσεις για θέματα της επικαιρότητας όπως, για παράδειγμα, η εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.

Συζητώντας για το ρόλο του κράτους, μια μέρα μετά την επέτειο της εθνικής τραγωδίας στο Μάτι, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε στους μαθητές ότι «το κράτος πρέπει πάντα να φροντίζει τους πιο αδύναμους και να έχει ως βασική και μη διαπραγματεύσιμη υποχρέωση την προστασία της ανθρώπινης ζωής και της περιουσίας των πολιτών».

Στη διάρκεια της συζήτησης ένας μαθητής, που φοιτά σε ειδικό Λύκειο, ρώτησε τον πρωθυπουργό πώς θα καλυφθούν τα κενά στα σχολεία ειδικής αγωγής. «Πιστεύω ότι η ποιότητα της Δημοκρατίας κρίνεται από το αν μπορεί τελικά να μεριμνά για αυτούς που έχουν μεγαλύτερες ή διαφορετικές ανάγκες», απάντησε ο κ. Μητσοτάκης.

«Εμείς θα υλοποιήσουμε άμεσα μια πρωτοβουλία την οποία ανέλαβε η προηγούμενη κυβέρνηση. Το κράτος έχει συνέχεια και ό,τι καλό γίνεται πρέπει να συνεχίζεται», πρόσθεσε και δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει το συντομότερο δυνατό ο διαγωνισμός για την πρόσληψη 4.500 εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...