«Το δέρμα δεν ξεχνά. Oύτε κι εγώ! Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ». Με αυτό το μήνυμα συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά η εκστρατεία ενημέρωση και αφύπνισης για τον καρκίνο του δέρματος.
Στόχος της εκστρατείας είναι η ευαισθητοποίηση και παρότρυνση του κοινού, ώστε να επισκεφτεί το δερματολόγο για προληπτικό έλεγχο.
Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, παρατηρείται μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος, ιδιαίτερα σε χώρες με έντονη ηλιακή ακτινοβολία, όπως είναι η Ελλάδα. Ο καρκίνος του δέρματος μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά είναι πιο συχνός σε άτομα άνω των 50 ετών.
Ομως τα τελευταία 20 χρόνια, πέρα από την αύξηση των κρουσμάτων, έχει παρατηρηθεί και μια ανησυχητική αύξηση της εμφάνισής του σε μικρότερες ηλικίες από αυτές που στατιστικά εκδηλώνεται.
Πολύτιμος σύμμαχος στην πρόληψη και καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του καρκίνου του δέρματος είναι, εκτός από την προστασία απέναντι στην υπερβολική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, ο δερματολόγος, ο οποίος μπορεί είτε να συστήσει την προληπτική αφαίρεση σπίλων, είτε να διαγνώσει εγκαίρως κάτι ύποπτο που μπορεί να εξελιχθεί σε καρκίνο και να σώσει ζωές.
Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η Bristol-Myers Squibb Ελλάδος, μέσω της εκστρατείας αυτής, στοχεύει στο να βελτιωθούν οι συνήθειες πρόληψης του κοινού σχετικά, τόσο με την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, όσο και με την αναγκαιότητα της τακτικής εξέτασης των σπίλων.
Η ιστοσελίδα www.todermadenxehna.gr, αποτελεί το βασικό όχημα ενημέρωσης και αφύπνισης του κοινού, καθώς οι επισκέπτες της μπορούν να ενημερωθούν «γιατί το δέρμα δεν ξεχνά», αφού ότι οι επιπτώσεις της έκθεσης στον ήλιο λειτουργούν αθροιστικά και κάθε χρόνος έκθεσης μέχρι τα 18 έτη, αυξάνει δραματικά τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος στο μέλλον.
Επίσης, καλούνται να επιλέξουν συμβολικά μια ημερομηνία μέσα από το ημερολόγιο της εκστρατείας, κάνοντας έτσι πράξη το μήνυμα «Κλείνω τώρα ραντεβού για να εξεταστώ», ενώ παράλληλα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τη δέσμευσή τους να κλείσουν ραντεβού με τους φίλους τους μέσω του λογαριασμού τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παροτρύνοντας έτσι και άλλους να δεσμευθούν για μια προληπτική εξέταση.
Αρωγοί και πρεσβευτές της τόσο σημαντικής αυτής εκστρατείας είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής, παραολυμπιονίκης στίβου και κάτοχος παγκοσμίου ρεκόρ, Μιχάλης Σεΐτης, η ηθοποιός σκηνοθέτης και παρουσιάστρια Σμαράγδα Καρύδη και ο πρωταθλητής κολύμβησης και κάτοχος του ρεκόρ Ευρώπης Γιάννης Δρυμωνάκος.
Η καμπάνια υλοποιείται από την Βristol-Myers Squibb Ελλάδος, με την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (Ε.Ο.Π.Ε) και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου (ΕΛΛ.Ο.Κ).
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News