Εχετε αναρωτηθεί ποτέ για το πώς φτάνει στα ράφια των σουπερμάρκετ τόση μεγάλη ποικιλία προϊόντων; Ολα ξεκινούν από το εργοστάσια των εταιρειών, την συλλογή και στην συνέχεια την μεταφορά των παραγγελιών στο εκάστοτε σημείο διανομής. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον καινοτομεί στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών με την χρήση Augmented Reality (ενισχυμένης πραγματικότητας) στη διαχείριση αποθήκης-παραγγελιών με τη λειτουργία Vision Picking.
Ο πρώτος σταθμός που θα φιλοξενήσει την νέα αυτή τεχνολογία θα είναι το κέντρο διανομής Βορείου Ελλάδος της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα επελέγη ανάμεσα στις 28 χώρες όπου επιχειρεί ο Ομιλος Coca-Cola HBC, για την εφαρμογή της πρωτοποριακής αυτής τεχνολογίας.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που ο όμιλός μας επέλεξε την Ελλάδα και τους ανθρώπους μας στο Κέντρο Διανομής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη για την πρώτη εφαρμογή Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης. Η συγκεκριμένη τεχνολογία ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική», δήλωσε η Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Τι είναι το Vision Picking;
Το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος).
Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7’’ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.
«Στην Coca-Cola HBC αναζητούμε συνεχώς νέες και καινοτόμους μεθόδους για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία μας προς όφελος του πελάτη και του καταναλωτή. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα που πρώτα στην Ελλάδα ξεκινάμε τη χρήση μίας καινοτόμου τεχνολογίας, όπως αυτής του Vision Picking, που μας επιτρέπει να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα μίας πολύπλοκης διαδικασίας, όπως είναι η συλλογή προϊόντων (picking). Με αφετηρία την Ελλάδα και το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο Όμιλος μας θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC.
Η μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα
Το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους με υψηλή δέσμευση και εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020 m2 στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες. Από εδώ διακινούνται ετησίως 7,5 εκ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55% των παραγγελιών, αφορά μικτές παλέτες.
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτει τη μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα διακινώντας 65.000.000 κιβώτια, σε 4.000 σημεία σε όλη τη χώρα, από 4 εργοστάσια και 6 διανεμητικά κέντρα. Η τεχνολογία Vision Picking θα αξιοποιηθεί σταδιακά και σε άλλα διανεμητικά κέντρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία
info
Ιστοσελίδα: gr.coca-colahellenic.com
Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News