Με την ένταξή μου στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, δεν νιώθω να «χαρακτηρίζομαι» (σ.σ. ως συριζαίος), υποστήριξε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη του ο Αλέξης Γεωργούλης, επιχειρώντας να αποφορτίσει πολιτικά την κάθοδό του στις εκλογές της 26ης Μαΐου.
«Οι ευρωεκλογές δεν είναι θέση απέναντι σε κάποιο άλλο κόμμα (…) όποιο κόμμα και αν πάρει περισσότερους ψήφους … οι βουλευτές εκπροσωπούν την Ελλάδα στην Ευρώπη. Είναι η ομάδα που θα εκπροσωπήσει τους Ελληνες, όχι τα κόμματα», ήταν το μήνυμα που θέλησε να περάσει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Το Κόκκινο».
Κληθείς να απαντήσει τι τον ώθησε να ασχοληθεί με την πολιτική και να πει το «ναι» στην πρόταση που του έγινε να «κατέβει» υποψήφιος με το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα, ο δημοφιλής ηθοποιός -που όπως είχε εκμυστηρευθεί, πριν τον ΣΥΡΙΖΑ είχε μιλήσει και με τη Νέα Δημοκρατία– επικαλέστηκε τη συλλογικότητα:
«Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον, δεν πρέπει να εγκλωβίζεται στο “εγώ” του, πρέπει να έχει προσφορά στο “εμείς”. Ο καλύτερος τρόπος είναι να ασχολείσαι με τα κοινά, να προσφέρεις μέσα από αυτή την ενασχόληση … τα κόμματα και οι παρατάξεις δημιουργούν κάποιους πόλους, που καλό είναι να υπάρχουν· αλλά όχι τόσο έντονα».
Ηθοποιός vs πολιτικός
Η συνέντευξη του Αλέξη Γεωργούλη περιελάμβανε και μία αντιστοίχηση ηθοποιού – πολικού.
«Οπως υπάρχουν καλοί και κακοί ηθοποιοί, έτσι υπάρχουν και καλοί και κακοί πολιτικοί-ηθοποιοί … για αυτούς που γίνονται celebrities, ο μεγαλύτερος εχθρός τους είναι το “εγώ” τους … ότι λένε “εγώ το έκανα, δεν μου το έδωσε κανείς άλλος”, στους ηθοποιούς το κοινό, στους πολιτικούς ο λαός … λένε “εγώ τους έπεισα” όχι ότι αυτοί του έδωσαν την ευθύνη … Όσοι την έχουν πατήσει και το έχουν εισπράξει ως προσωπική νίκη, είτε στην υποκριτική είτε στην πολιτική, νομίζω ότι “το χάνουν”», είπε και επεσήμανε τον κίνδυνο που κρύβει η προσπάθεια να γίνεσαι απλά αρεστός.
«Ο ηθοποιός, αν αρχίσει να φτιάχνει ρόλους σύμφωνα με αυτό που πιστεύει ότι θα κερδίσει τον κόσμο, αντί να κάνει αυτό που πιστεύει, χάνει το κοινό του. Το ίδιο συμβαίνει και με τους πολιτικούς … αν φέρει μέτρα ή έχει αντιδράσεις που πιστεύει ότι θα προσελκύσει κόσμο, χάνει το παιχνίδι», παρατήρησε ξεχνώντας για λίγο την ακατάσχετη παροχολογία του Αλέξη Τσίπρα λίγο πριν την κάλπη.
«Μέσα σε αυτές τις διαφωνίες μπορείς να βρεις συμφωνίες, και με τον ΣΥΡΙΖΑ τις έχω βρει κυρίως στο πολιτιστικό κομμάτι», ανέφερε και για να στηρίξει την επιλοή του, τόνισε ότι «μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ενδιαφερθεί, τα τελευταία 20 χρόνια και πλέον, για τον κινηματογράφο ουσιαστικά, και έχει κάνει τόσο μεγάλα βήματα εξέλιξης για να φέρει κάτι καινούργιο».
Ενδεικτικά αναφέρθηκε στο Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ ΑΕ), που όπως είπε, «είναι η αρχή που μπορεί να δημιουργήσει πλέον βιομηχανία στην Ελλάδα (κάτι που) ακούγεται πάρα πολύ περίεργο ειδικά για εμάς τους ηθοποιούς που τόσα χρόνια ζούμε την πραγματικότητα».
Τα κενά που υπήρχαν μέχρι σήμερα και την αποτελεσματικότητα του νέου πλαισίου «τα είδα με τα μάτια μου», συμπλήρωσε, περιγράφοντας πώς ξεκίνησε και συνεχίστηκε το γύρισμα της κορυφαίας βρετανικής σειράς «The Durrels» στην Κέρκυρα, παρά τα αρχικά φορολογικά θέλγητρα της… Μάλτας και την απειλή του Brexit που διατάραξε σοβαρότατα την ισοτιμία ευρώ και βρετανικής λίρας. «Ήρθε το cash rebate στο νέο πλαίσιο και έτσι ήρθαν και γύρισαν κανονικά στην Κέρκυρα. Αλλιώς θα “έκοβαν” πάρα πολλές ημέρες και θα κατανάλωναν πολύ λιγότερα στην Ελλάδα», σημείωσε, κάτι που όπως είπε, συνέβη με το Mama Mia! 2, που οι παραγωγοί ήθελαν να έρθουν να το γυρίσουν στην Ελλάδα, αλλά τα οικονομικά έδειχναν… Κροατία.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News