Με μια ωραία εκδήλωση στο εστιατόριο «Kuzina» στο Θησείο, στην οποία παρόντες ήταν κορυφαία στελέχη της MIG και της Vivartia, γιορτάστηκαν το βράδυ της Τρίτης 20 Μαΐου στην Αθήνα τα 50 χρόνια της εταιρείας Μπάρμπα Στάθης, θυγατρικής του ομίλου. Μετά την ιστορική αναδρομή και την παρουσίαση των στρατηγικών στόχων, ακολούθησε επίσκεψη σε μια ενδιαφέρουσα έκθεση με σημεία-σταθμούς του Μπάρμπα Στάθη και παλιότερες διαφημιστικές καμπάνιες στον μεσόροφο του εστιατορίου, και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε στην ταράτσα του Kuzina, μια από τις ωραιότερες αθηναϊκές ταράτσες με θέα στην Ακρόπολη, με ένα πλούσιο δείπνο που είχε επιμεληθεί ο σεφ Αρης Τσανακλίδης, βασισμένο στα λαχανικά της επιχείρησης.
Τους ομιλητές παρουσίασε η Παναγιώτα Τσιφουρντάρη, Διευθύντρια Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων της Vivartia και πρώτος χαιρέτισε την εκδήλωση ο πρόεδρος του Δ.Σ. της MIG και διευθύνων σύμβουλος της Vivartia Παναγιώτης Θρουβάλας.
Ο κ. Θρουβάλας αναφέρθηκε «με μεγάλη χαρά και μεγάλο καμάρι» σε όσα αξιοθαύμαστα έχει επιτύχει η Μπάρμπα Στάθης, η οποία παρά την κρίση των τελευταίων χρόνων «έχει καταφέρει να επεκτείνεται με μαγικό τρόπο χωρίς να χάνει σε ποιότητα». Και έκλεισε τον χαιρετισμό του τονίζοντας: «Τα πλάνα που έχουμε για το μέλλον είναι ακόμη πιο μαγικά».
Δικαίως καμαρώνουν όλοι στον όμιλο MIG αφού «Η Μπάρμπα Στάθης είναι Νο1 εταιρεία- ηγέτης διαχρονικά στην κατηγορία των κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών, το σήμα της είναι έβδομο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) και πρώτο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο τροφίμων (IRI, Στοιχεία 2018), ενώ τόσο ο Μπάρμπα Στάθης όσο και η Χρυσή Ζύμη είναι τα δύο αγαπημένα εμπορικά σήματα που εμπιστεύονται και προτιμούν 9 στα 10 ελληνικά νοικοκυριά», όπως τόνισε ο Θανάσης Παπανικολάου, διευθύνων σύμβουλος της MIG και αντιπρόεδρος της Vivartia, αναγνωρίζοντας ακόμη ότι «με τη ρευστότητά της (η Μπαρμπα Στάθης) στήριξε την Vivartia», όταν το είχε ανάγκη.
Στη συνέχεια, ο Νικήτας Ποθουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης, ανέπτυξε τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας και το επενδυτικό πλάνο της ενώ επίσης αναφέρθηκε στη στήριξη του πρωτογενούς τομέα αλλά και στην αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας της εταιρείας : «Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», δήλωσε ο κ. Ποθουλάκης.
Τέλος, η Αγάπη Παπαδοπούλου, Deputy CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, προχώρησε σε ιστορική αναδρομή της εταιρείας και της μάρκας, παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια «Εκεί σε κάθε βήμα» ενώ επιπλέον παρουσίασε και τους πυλώνες κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας, που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας, με τη δράση «50 χρόνια….50 τόνοι που κάνουν καλό!».
Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς οι οποίοι στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς φορείς, η κ. Παπαδοπούλου αναφέρθηκε σε μία νέα, σημαντική συνεργασία της Μπάρμπα Στάθης με την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, σχετική με την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια προσανατολισμένα στην ευφυή γεωργία, τις βέλτιστες γεωργικές πρακτικές και την περιβαλλοντική αειφορία.
Όπως δήλωσε η Αγάπη Παπαδοπούλου: «Επενδύοντας διαχρονικά με σεβασμό στην εύφορη ελληνική γη και στηρίζοντας περισσότερους από 1.000 έλληνες παραγωγούς, μέσω του προγράμματος “Συμβολαιακή Γεωργία”, η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται “εκεί σε κάθε βήμα” της διαδικασίας από τον σπόρο μέχρι το πιάτο, έχοντας ως βασικές αρχές τη βέλτιστη ποιότητα και τη μέγιστη ασφάλεια. Έτσι είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε στους καταναλωτές μας λαχανικά τόσο φρέσκα και θρεπτικά, όσο τη στιγμή που κόπηκαν».
Όταν μιλούν οι αριθμοί
Με θεμελιώδεις στρατηγικούς πυλώνες, την ποιότητα και την ασφάλεια, την ελληνικότητα, την καινοτομία, την επένδυση στην ελληνική οικονομία και την εξωστρέφεια, η Μπάρμπα Στάθης βρίσκεται εδώ και μισό αιώνα στην πρώτη θέση της αγοράς των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών, έχοντας κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών.
Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι από το 1969, που ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη, η εταιρεία έχει συνεχώς ανοδική πορεία. Διαβλέποντας τη μεγάλη στροφή στις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, o πρωτοπόρος Δραμινός καπνοβιομήχανος Γιάννης Μιχαηλίδης, προχώρησε στην ίδρυση της πρώτης γραμμής παραγωγής κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας μάλιστα την απορρόφηση ολόκληρης της παραγωγής των αγροτών με τους οποίους συνεργαζόταν. Στην ουσία ήταν ο πρώτος που εφάρμοσε την συμβολαιακή γεωργία.
Εκτοτε ο Μπάρμπα Στάθης, ο ηλικιωμένος και παχουλούτσικος αγρότης με ένα καλάθι γεμάτο λαχανικά στην αγκαλιά του, που φιγουράρει στο λογότυπο της εταιρείας, φέρνει στο τραπέζι μας εκλεκτά κατεψυγμένα προϊόντα και ζύμες καθώς η Χρυσή Ζύμη προστέθηκε πριν από 25 χρόνια στο δυναμικό του.
- Σήμερα με παρουσία σε 5 ηπείρους και 25 χώρες εκτός από την ηγετική της παρουσία στην Ελλάδα, η θυγατρική, πλέον, της Vivartia, αναπτύσσεται δυναμικά και στο εξωτερικό, κυρίως με κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης, ενώ ήδη εξάγει και λαχανικά σε Ευρώπη και Αμερική.
- Η Μπάρμπα Στάθης παράγει περισσότερα από 150 καινοτόμα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, και 467 κωδικούς, στους οποίους προστίθεται πλέον και μια νέα σειρά με ζυμαρικά (πένες, βίδες και κριθαράκι) με λαχανικά.
- Διαθέτει 5 ιδιόκτητα εργοστάσια (53.000 τμ) λαχανικών και ζυμών όπου παράγονται 40.000 τόνοι λαχανικών, 30.000 τόνοι προϊόντων ζύμης και 5.000 τόνοι φρέσκες σαλάτες
- Διαθέτει ειδικό εξοπλισμό για μηχανική συλλογή λαχανικών: 4 μηχανές για συλλογή αρακά, 4 για φασόλια και 2 για σπανάκι
- 106 φορτηγά μεταφέρουν καθημερινά τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης που φθάνουν κάτω από άριστες συνθήκες σε 11.000 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα
- 303 εργαζόμενοι (αυξήθηκαν κατά 25% στην τριετία 2015-2018)
- Συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 έλληνες αγρότες με «Συμβολαιακή Γεωργία», οι οποίοι καλλιεργούν περισσότερα από 30.000 στρέμματα γης
- Την τριετία 2015-2018 η εταιρεία επένδυσε 11,5 εκατ. ευρώ (λαχανικά, σαλάτες), ενώ οι νέες επενδύσεις για την διετία 2019-2020 αναμένεται να ξεπεράσουν τα 8,5 εκατ. ευρώ. Οι νέες επενδύσεις είναι σε εξέλιξη και αφορούν α) στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργεια 60% β) 3 νέες γραμμές συσκευασίας γ) 1 νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News