Σκληρή επίθεση κατά του Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με αφορμή και την καινοφανή έννοια «ολιγαρκής αφθονία» που χρησιμοποίησε ο Πρωθυπουργός κατά τη συνάντηση του με τον πρόεδρο της Βολιβίας Εβο Μοράλες.
Ο πρόεδρος της ΝΔ ανέφερε πως το «ολιγαρκής» αφορά στους πολίτες «που τους έκανε φτωχότερους» ενώ το «αφθονία» αφορά «εκείνον και την παρέα του». Επίσης αναφέρθηκε στο ζήτημα της «μακεδονικής γλώσσας» και του αιτήματος για διδασκαλία τονίζοντας πως η Συμφωνία των Πρεσπών «παράγει ήδη απόνερα».
Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης σχολιάζοντας τη φράση που χρησιμοποίησε ο Πρωθυπουργός αναρωτήθηκε: «Τι θέλει να πει ο ποιητής…» για να προσθέσει αμέσως μετά ότι ενδεχομένως το «Ολιγαρκής» αναφέρεται «στους πολίτες που τους έκανε φτωχότερους» και η «αφθονία σε εκείνον και την παρέα του».
«Δε θα του κάνουμε τη χάρη να κάνει την Ελλάδα Βενεζουέλα.. Ο κ. Τσίπρας επιμένει να θέλει να μοιάσει η Ελλάδα με την Βενεζουέλα» δείχνοντας επί της ουσίας στο λάθος του πρωθυπουργού να μπερδέψει τον πρόεδρο της Βολιβίας με αυτόν της … Βενεζουέλας. Μάλιστα έκανε λόγο για «ιδεοληπτικές απόψεις του Πρωθυπουργού»
Στη συνέχεια, ο κ. Μητσοτάκης όσον αφορά στη Συμφωνία των Πρεσπών σημείωσε πως «παράγει ήδη απόνερα» καθώς πιστεύει ότι είναι τεράστιο σφάλμα η αναγνώριση από την χώρα μας «μακεδονικής» γλώσσας και εθνότητας.
Ερωτηθείς για το παράθυρο, όπως ερμηνεύτηκε από πολλούς, για διδασκαλία της «μακεδονικής» σε εισαγωγικά γλώσσας που άνοιξε ο κ. Γαβρόγλου, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε πως ο υπουργός Παιδείας παρέπεμψε στην επιστημονική κοινότητα το αίτημα που διατύπωσε το «Ουράνιο Τόξο» για διδασκαλία της μακεδονικής γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, παρά την άρνηση του πρύτανη.
«Ο κ. Γαβρόγλου» υπενθύμισε «ανήκει στην συνομοταξία που ήθελε την γειτονική χώρα να ονομάζεται «Μακεδονία» σκέτο» προσθέτοντας πως «πολύ καλά απάντησε ο πρύτανης αλλά ο κ. Γαβρόγλου μέσα από την απάντησή του αποκάλυψε τις προθέσεις του»
Σχολιάζοντας τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο πρόεδρος της ΝΔ χαρακτήρισε «πρωτοφανή« τον εμπαιγμό των μαθητών.
«Έχει αλλάξει τέσσερις φορές άποψη για το τί θέλει να κάνει. Δεν μπορούμε να παίζουμε με τα εξεταστικά ζητήματα. Για μία τριετία δε θα αλλάξουμε το σύστημα και θα επικεντρωθούμε στην αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου και του σχολείου», επισήμανε.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News