«Ακου. Φάε. Κοίτα. Βούτα. Ρίξε. Ελα»
Λέξεις που στο άκουσμα παροτρύνουν. Και «ντύνονται» στην εικόνα, με ονειρικά πλάνα της ελληνικής υπαίθρου, κρυστάλλινα γαλάζια νερά, ηλιόλουστες παραλίες, γραφικές γωνιές, ελαιώνες, χρωματιστές κυκλαδίτικες πόρτες και γλέντια. Και στον ήχο, ένα τραγούδι που ακούν δύο φίλοι, για την αίσθηση του να είσαι ελεύθερος (Feeling Free). Ανθρωποι οικείοι σε καλωσορίζουν. Καλώντας σε να ζήσεις την εμπειρία στον τόπο. Στην Ελλάδα.
Με αυτές τις λέξεις, τους ήχους και τις εικόνες, σε ένα βίντεο δύο λεπτών, η Marketing Greece παρουσίασε την Τετάρτη τη νέα καμπάνια “Oh My Greece | Unlock the Feeling”. Στόχος το συναίσθημα. Η επαφή. Το αίσθημα ελευθερίας, με λίγα και ουσιαστικά.
Σε μια αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών κατάμεστη από τουριστικούς παράγοντες, η ανταπόκριση ήταν θερμή, με την προβολή να αποσπά θερμό χειροκρότημα. Και από την υπουργό Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, καθώς ο ΕΟΤ έχει παραχωρήσει την άδεια της χρήσης του σήματος της Ελλάδας. Η παραγωγή παραχωρείται δωρεάν και ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον ΕΟΤ και η πρόθεση είναι να προωθηθεί μέσα από το δίκτυό του στις ξένες αγορές.
«Το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι ένας συνδυασμός από φύση, πολιτισμό, γαστρονομία, συνήθειες και τρόπο ζωής. Είναι όμως και κάτι ακόμα, πιο άμεσο και πιο βαθύ: η επαφή με τους ανθρώπους. Η σχέση με τους ντόπιους. Η εγγύτητα και η οικειότητα. Πρέπει πραγματικά να καταλάβουμε πόσο υπερτερούμε σε αυτό το επίπεδο και πόσο αγαπητοί γινόμαστε. Η φιλοξενία για τους επισκέπτες μας δεν είναι μόνο οι άριστες συνθήκες διαμονής. Είναι στον ίδιο ή και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό η εγκαρδιότητα των ντόπιων, η ευκολία της επαφής, η αμεσότητα, η φιλικότητα, το χαμόγελο», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, συνοψίζοντας το σκεπτικό της καμπάνιας.
Τα πλάνα δείχνουν καλοκαίρι, παρότι τα γυρίσματα έγιναν τον Νοέμβριο. Τα μέρη που επιλέχθηκαν ήταν η Κρήτη, η Πάρος, η Σύρος, το Σούνιο, τα Μετέωρα. Για την καμπάνια εργάστηκαν 86 άτομα, είπε ο Θανάσης Παπαθανασίου Creative Chairman της διαφημιστικής εταιρείας Frank & Fame, που κέρδισε τον διαγωνισμό της δημιουργικής ιδέας και υλοποίησε το εγχείρημα.
Για τη Marketing Greece η παρουσίαση ήταν και μια επιβεβαίωση για την ανάγκη συνεργιών στο πεδίο του τουρισμού, αλλά και του οράματος του πρώην προέδρου του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη που έγινε αφορμή να ιδρυθεί το 2013, σε μια περίοδο μεγάλης αρνητικής δημοσιότητας της Ελλάδας. Η νέα καμπάνια είναι αποτέλεσμα συνεργασιών, τόσο σε επίπεδο συντελεστών όσο και σε επίπεδο χορηγών, καθώς για τις ανάγκες υλοποίησής της η Marketing Greece προχώρησε σε fundraising, το οποίο παραμένει ανοικτό έως τέλος Σεπτεμβρίου, με απώτερο στόχο την εξάπλωση της καμπάνιας στο διεθνές κοινό.
«Ο τουρισμός έχει δυνατότητες για ακόμη καλύτερες ημέρες, υπό την προϋπόθεση δημιουργίας νέων τουριστικών προϊόντων που είναι άμεσα συνυφασμένη με τη δημιουργία και ανάδειξη προορισμών. Η απαίτηση για συμπράξεις και συνεργασία γίνεται -περισσότερο από ποτέ- επιτακτική», είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Γιάννης Ρέτσος, στη συζήτηση που ακολούθησε μεταξύ των Visionary χορηγών. Σε αυτή συμμετείχαν οι: Ευτύχης Βασιλάκης, πρόεδρος της AEGEAN, Ανδρέας Ανδρεάδης CEO Ομίλου Sani-Ikos, Κωνσταντίνος Βασιλείου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank, Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels, Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της GRECOTEL και η κυρία Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
Η τελευταία μάλιστα σημείωσε ότι «οι εικόνες που παρουσιάζονται στην εξαιρετική ταινία που δημιούργησε η Marketing Greece είναι οι εικόνες της Ελλάδας που θέλουμε να προβάλλουμε διεθνώς» στην προσπάθεια της εταιρίας για τη στήριξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. «Προσπάθεια που αποτυπώνεται και στα συλλεκτικά μπουκάλια Coca-Cola που έχουμε κυκλοφορήσει ήδη για την Κρήτη, τις Κυκλάδες και τη Θεσσαλονίκη και θα συνεχίσουμε αλλά και θα επεκτείνουμε φέτος, θέλοντας να αναδείξουμε ακόμα περισσότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας».
«Ξεκλείδωσε το συναίσθημα», λέει η καμπάνια. Και το καταφέρνει. Δείχνοντας εικόνες της Ελλάδας που αγγίζουν ακόμα και τον πιο ουδέτερο κριτή.
Αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά του τόπου και τη ζεστασιά με την οποία σε υποδέχεται.
Το στοίχημα είναι αυτή η Ελλάδα που φαίνεται στις εικόνες να μείνει αναλλοίωτη.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News